Madison - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Madison - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Madison

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Madison

Een rustg weekend, was het in Madison, was een beetje moe van de laatste 3 dagen, het was warm en heuvel achting, af en toe weer gelopen. Zaterdag hier aan gekomen, heb ook een pontje over het meer genomen. Daar ontmoette ik wandel fanaten, een dame deelde haar brood met mij, zij vond dat ik zwaarder werk verrichtte.
Ik heb ook bij een garagesale gestopt en een pop gekocht van de meiden op de foto. Het is een hele leuke pop.
Het landschap lijkt een beetje op zuid Limburg en België.
In Madison staat ook een kopie van het gebouw uit Wasington. Het ligt tussen twee meren in geklemd en heeft een grote universiteit. In de hostel waren ook buitenlandse studenten, uit Nigeria, Zuid Korea en China, die ook in Frankrijk studeert.
Gisteren regen en vandaag weer mooi de zon. Gisteren heeft een Italiaanse haar maaltijd gedeeld met mij, dat was ook weer een verrassing.
De was gedaan, dat gaat nu verder weer thuis de machine in, denk ik.
Morgen richting Chicago, daar hoop ik donderdag aan te komen.
Misschien morgen nog een bezoek aan een bib om nog wat foto's er op te zetten.
Voor iedereen weer een fijne dag morgen, groeten Cobi

  • 26 Mei 2015 - 20:03

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Wat hartverwarmend dat mensen spontaan hun eten met je delen! Ik heb even op de satellietfoto gekeken hoe Madison ingeklemd ligt tussen de meren en meteen op google maps hoever je nog moet naar Chicago op de fiets (handig zo'n computer). Ze gaven 3 opties, één naar Milwaukee en dan langs het meer en twee zo'n beetje tussendoor, maar de gemiddelde afstand was 176 miles dus 283 km.
    Doe je dat in 2 of in 3 dagen of hangt dat van de heuveligheid af? En dan nog een paar dagen in Chicago neem ik aan, dat is toch een cadeautje van je kinderen? Wel een hele grote stad, dat zal wel weer wennen zijn. Ik rommel een beetje rond thuis, kan niet zoveel doen tussen de verfrommel en mijn "opgeslagen" meubels behalve zang oefenen en een beetje beginnen te poetsen. Volgende week wordt megadruk, extra zang, brainstormen voor toneel, een dag naar Bep en mijn huis weer leefbaar maken (als het schilderwerk klaar is).
    Nog veel fijne ontmoetingen en fiets ze!
    Liefs, Trieneke

  • 26 Mei 2015 - 22:02

    Cobi:

    Ja het is Hart verwarmend.
    Zo ook vanmorgen, op weg en er was regen voorspeld. Dat begon om 10 uur, was om half acht gestart, ging lekker, tot de regen startte. Om 11 uur, stopte Dan, ik zag je vanmorgen op mijn heenreis. Wil je een stukje mee. Ja graag, jij bent mijn Held vandaag. Onderweg stopte hij nog voor ijs. Dat wilde ik aanbieden, maar dat was niet zijn idee. Ik ben doof, ik begrijp jr niet!
    Hij heeft mij bij de bib afgezet, daar klaarde het op, na een uur en nu schijnt de zon en ga ik naar Elkhorn.
    Ik ga een beetje binnendoor, schuin naar Chicago in 3 dagen, dan 2 nachten de hostel, downtown Chicago.
    Zaterdag richting de wijk waar het Cadeau Hotel ligt, die Bas en Olga geregeld hebben, om lang uit 2 dagen niets te doen.
    In de bib, lukte het niet met de foto's, misschien morgen.
    Doe rustig aan, volgende week, 3 juni, ga ik naar Sparring s'middags langs jou om te kijken wat ik voor je kan doen.
    Fijne avond, liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 157378

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: