Shelton - Reisverslag uit Shelton, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Shelton - Reisverslag uit Shelton, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Shelton

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

09 April 2015 | Verenigde Staten, Shelton

eerst wat foto's, dat is gelukt.
Het is een mooie staat, met veel bomen en alles wat daar bij hoort. Kappen en dan ziet het eruit als een Slaveld, er wordt ook nieuw aangeplant. Veel vrachtwagens met hout, boomstammen enz.
Er zijn op het stuk wat ik gedaan heb, weinig mensen. Een grote stad, gisteren was Aberdeen.
Even bekennen dat ik verslaaf raak aan de leuke bussen, gisteren de hele dag, ongeveer 150 km afgelegd voor 3 dollar, ik wist niet wat mij overkwam, ik had de dag daarvoor special geld gepind/t. En vandagg heb ik er bijna 50 km opzitten en kom ik weer een busstation tegen. Leuke mensen willen mijn fiets er alvast voor opzetten. Maar ik hohoho, waar gaat deze bus naar toe?
De verkeerde maar over 2 uur komt uw bus, dan ga ik gezellig weer 50 mijl naar het noorden. Als ik de weg vraag aan jonge mensen, dan zoeken zij dat even op hun mobile.
Zo zit ik dus eerst weer in de bib, om jullie even bij te praten. Het wordt zo wel een makkelijke reis, deze km van vandaag waren wel met wat heuvels, maar ik kon makkelijk met 1,3 naar boven, eerst een normale weg en toen nog even 8 km Hayway, maar met brede schouders.
Washington ziet er welvarend uit wat ik ben tegen gekomen, met leuke en goed onderhouden huizen en leefomgeving.
Ik denk dat de volgende verhalen uit Canadag komen, want als het lukt met de bus, straks, dan ben ik daar over 2 dagen.
Maar eerst nog 2 dagen bomen, groen, water, bossen en gezellige mensen in de bus.
Fijne avond, volgers, liefs en groeten, Cobi (Shelton, Washington, VS)

  • 09 April 2015 - 23:32

    Anelies:

    Je gaat super snel.
    Ik heb even de achterstand weggewerkt en ging vreselijk naar een beetje zon verlangen, toen ik je foto's bekeek. Het gaat nu de goede kant op hier. het was vandaag wat minder koud en , vanmiddag nog weer wat warmer. Misschien een lekker weer tje in het weekend. Cobi voorzichtig!, maar dat doe je uiteraard!(met die enge verkeerssituaties) goeie reis en geniet lekker van "het snelle vaartje" in de bussen. Liefs Annelies.

  • 10 April 2015 - 14:30

    Evi:

    Hi Cobi, dan ben je al heel dicht bij Seattle!
    Mooi voor mij om te zien dat de typische huizen daar, mensen, landschap en zelfs de afgebrande stukken bos nog steeds min of meer zijn zoals op m'n busreis van heel lang geleden. Ik herinner me ook nog Vancouver, Vancouver Island en Kelowna B.C. Canada, mooi gelegen aan een meer. In het voorjaar en vroege zomer een heerlijk vooruitzicht. Ben wel erg benieuwd naar je verdere stops!
    Nog dit: Op de kaart van Google komen we met Shelton ineens uit in de buurt van New York. Met al die plaatsnamen uit het Spaans ging het goed. Nu beter met provincies erbij zoals Shelton WA, 't is zo'n immens groot land! Big hug en een dikke kus, heel veel liefs, Evi

  • 10 April 2015 - 18:17

    Cobi:

    Annelies en Evi,
    Bedankt voor jullie reactie, ja het gaat lekker, zo met die leuke busjes van 1 of 2 dollar. Ik ga vanmiddag met de boot van Port Angeles naar Victoria , Canada.
    Mijn iPad pakt Shelton niet goed, komt nog wel. Hoop ik en anders weet nu iedereen waar het probleem ligt.
    Fijn weekend, volgers, liefs Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 157382

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: