Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Hamilton

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

18 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Zo het is maandag en ik ben naar Hamilton vertrokken met de bus. Nu in de bib. van Hamilton achter de computer, half uur vrij internet.
Eerst het verslag en dan kijken of er nog tijd is voor een foto.
De laatste dagen in Auckland ware super.
Donderdag een zwemwedstrijd van Olga in zee. Daar doe ik nog niet aan mee. Wel heb ik zwemles gehad om de borstcrawl aan te leren. Erg leuk om dat van het begin in stapjes te leren. Kan het bijna!
Vervolgens vrijdag naar de Wintertuin gegaan om zomer bloemen te fotograveren en daarna naar de Art Gallery.
Stories from the land of the long white cloud; AOTEAROA:New Zealand (Ao is cloud, tea is white en roa is long in Maori taal )
Kunst uit Oud Europa, Maori kunst, maar vooral moderne kunst.
Learn about the country's leading artists and key artworks. Het was een schitterend gebouw en ik was onder de indruk van de verzameling, fans geniet van de foto's.
Vrijdag avond naar de film met een aantal vriendinnen van Olga, verzamelen bij Star Bucks. We doen alles op de fiets en dat gaat een stuk sneller dan de bus.
Zaterdag ben ik de Gay Parade van Auckland gaan zien, was niet zo groots als in Amsterdam. Maar jong en oud en alle culturen en voorkeuren waren aanwezig, gezellige drukte.
En we overdrijven graag, weer een film gekeken en de skytower bij avond genomen.
Morgen begint de fietstour naar het zuiden van N.Zealand, Hamilton-Otorohanga, ongeveer 70 km schat ik.
Jullie een fijne week en de groeten uit Hamilton, Cobi

  • 18 Februari 2013 - 20:03

    Margreet Terpstra:

    Hallo Cobi,
    Afgelopen weken geen tijd om te lezen/kijken, nu is Vivian vrij en dus naar oma. Ik heb alles weer gelezen en gekeken, prachtig, vooral alle bloemen. Dalia's, ik dacht direct aan je vader, want mijn ouders kregen die altijd van hem. Ik kreeg ze later ook van Fokke zijn moeder. Ook nog zwemmen/fietsen en hardlopen, goed hoor. Groetjes Truus en Margreet

  • 19 Februari 2013 - 01:56

    Cobi Bult:

    Goede middag vanuit Otorohanga, bedankt voor de mail Trieneke, Sylvi en Cecile, jullie krijgen nog antwoord, maar ziggo doet het vandaag niet zo lekker.
    Verder weet ik ook nog niet wat er aan de hand is met de foto's. Dat ging gisteren niet zo lekker. Maar er staat wat op. Het ligt niet aan jullie, maar gewoon aan het programma. Ik heb geleerd deze maanden dat het aan de techniek ligt als het fout gaat en niet aan ons " vrouwen".
    Margreet bedankt voor de reactie en een fijne voorjaarsvakantie, groeten voor de hele familie.
    Dikke kus, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 157670

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: