Grens Georgie-Azarbeijan - Reisverslag uit Gurjaani, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Grens Georgie-Azarbeijan - Reisverslag uit Gurjaani, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Grens Georgie-Azarbeijan

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

01 Juni 2012 | Georgië, Gurjaani

Zo de grens is in zicht, maar ik geniet eerst nog van twee nachten in Georgie. In Gurjaani, dat ligt 60 km van de grens en het volgende hotel in Azarbeijan is op 15 km van de grens. Dat ga ik morgen met de fiets doen. De afstand tussen de hoofdstad en deze plaats heb ik twee dagen over gedaan. Zie de foto's ( af en toe springt het toetsenbord op de russische letter)
Vanmorgen een was gedraaid, alles weer schoon. Bedacht wat heb ik de laatste drie maanden gedaan. En dat is veel, twee maanden op de fiets en een maand pauzes gehouden, korte en lange pauzes.En heel veel lieve mensen ontmoet, die mijn reis heel makkelijk hebben gemaakt.Veel natuur en een beetje kunst en een mooi figuur
Een van die lieve mensen is die jonge vrouw bij de computer. Ik mocht haar computer gebruiken en kreeg ook koffie van haar. En dat was weer super gezellig. En de anderen jonge dames met heren regelde de richting van mijn hotel in Gujaari. Ik had alleen een naam en geen adres.
Veel liefs, dit was Cobi in Gurjaani

  • 01 Juni 2012 - 09:28

    Trieneke:

    Heerlijk, dat mooie figuur en lekker taart eten! Ik zie heel veel mooie dingen op je foto's: volksdansen, de kerk, rotswoningen?, een klaproos uiteraard en andere bloemen en de mensen natuurlijk. Veel nieuwe namen op je fiets. Welk geloof (geloven) hebben de mensen daar en is dat nu meer dan vroeger na de Sovjet? Hou je nog een soort dagboek bij want je kan natuurlijk niet alles op de blog kwijt.
    Succes met het volgende land!
    Liefs, Trieneke

  • 01 Juni 2012 - 10:57

    Trieneke:

    Wat grappig, zit je nu achter de computer? Ik zie dat er ineens meer tekst en foto's op staan! (of is er gewoon vertraging in het doorzenden).
    Ik moet wat gaan doen. Veel plezier nog, Trieneke

  • 02 Juni 2012 - 11:13

    Cobi:

    Kan best zijn dat we op het zelfde moment achter de pc zaten. Bij was dat half twee en bij jou moet dat zijn geweest, rond half twaalf.
    De georgen zijn erg gelovig, maken kruisbewegingen 3x als zij langs een kerk rijden en er zijn heel veel kleine kerkjes.
    Az. is geloof ik islam het geloof. Hab vandaag ook mijn pijpen aan mijn broek weer vast geritst en een lange mouw bij de grens aan gedaan. De grens overgang ging perfect. Ik mocht overal door lopen.Wel paspoort en visum laten zien en op de foto gaan.
    Na de grens veel paarden, koeien langs de weg, maar wel een beetje meer georganiseerd dan in Georgie.
    En ze gebruiken weer veel Turkse woorden.
    Ik doe even op deze manier verslag, want het inloggen lukt 3x niet.
    De laatse km waren erg mooi, makkelijk en met veel vriendelijke mensen. Verslag en foto's volgen. Nu ga ik kijken hoe het overnachten gaat.
    fijn weekend, en een heerlijke zondag, groeten, cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 157673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: