Maleisie, Kota Bharu - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Maleisie, Kota Bharu - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Maleisie, Kota Bharu

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

27 September 2012 | Maleisië, Kota Bharu

Ja ik ben de grens over, gistermiddag na het internetcafe, brak de storm hier of eigenlijk gezegd in Thailand los, even veel wind en regen, was leuk. Het hotel had weer alles er op er aan.
Maar nog Thais geld over. Kon het vanmorgen alleen op de zwarte markt kwijt zeiden ze bij twee banken. Toen dacht ik dan doe ik maar niet, je weet nooit... En mijn neef Nico is jarig dus is dat zijn cadeau van mij.
Met de boot over naar Maleisie, de weg was strak langs de kust, het kon niet mooier, het land verwisselen, was een peulenschil, dit keer.
De mensen zijn hier ook weer super hulpvaardig, lief, mooi en ook nog veel boedistische tempels gezien vandaag. In Thailand was het de drie laatste dagen veel de moskee, die riep,(kom je bed uit).
Ook nog iets heel ontroerends gezien onderweg. Zie ik in de verte een eend of gans/kip bij zijn overleden partner zitten, die was aangereden door een auto of brommer. Ben toen eerst iets gaan drinken want wat moet je....
Na het drinken had iemand de dooie makker in de berm gelegd en daar zat zijn/ haar parner nog naast te treuren. Ik was blij dat iemand het beest in de berm had gelegd. Meestal blijven de dieren op de weg liggen. Met alles, je weet wel,,,,
Maar dit keer, had ik geluk en de treurende gevogelte ook.
Hier in Kota Bahru heb ik een leuke hostel, een aardige mijnheer zei mij bij een hotel, dat is een dure, ik weet iets voor u. En hij heeft mij de weg gewezen, een keer verkeerd gereden, toen gevraagd en zat ik op de goede weg er naar toe. Zie alle foto's
Dit was Cobi voor het eerst uit Maleisie, Kota Bharu, veel liefs en groetjes

  • 27 September 2012 - 12:53

    Louise:

    Hi Cobi,

    Ik moest van Oma de groetjes doen. Fijne reis nog.

    Groetjes,

    Louise.

  • 27 September 2012 - 13:37

    Cobi Bult:

    Louise jij ook veel liefs en groeten voor je oma.
    Geef haar maar een dikke kus, liefs voor jullie allemaal, Cobi

  • 27 September 2012 - 19:58

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Je bent al weer lekker op weg, ik geniet van al je verhalen en foto's.
    Een leuk kado voor mijn broertje trouwens, dat zal hij wel leuk vinden.
    En anders Demi en Nina wel!

    Veel plezier weer en tot een volgend berichtje!

    Groetjes,

    Annemarie

  • 29 September 2012 - 16:02

    Nico Bult:

    Hoi Cobi,

    Wat leuk dat je in Maleisie nog aan mijn verjaardag heb gedacht. Demi en Nina vinden zo iets wel leuk, buitenlands geld, ook al kunnen ze er niks mee.

    Mooi om te zien dat het goed met je gaat. Veel plezier nog.

    Groetjes Nico, Chantal, Demi en Nina

  • 30 September 2012 - 08:52

    Cobi Bult:

    Nico vertel de meiden maar dat je het kan wisselen bij het grenswisselkantoor in Den Haag. Dat gaan we doen als ik terug ben.
    En ja sommige data vooral als het makkelijk te onthouden is, 14 dagen na je vader.
    En Annemarie ik geniet iedere dag van je douchegel, lekker in mijn neus, mmmmmmmm, vooral als het onderkomen een beetje sober is.
    Liefs voor jullie gezinnen en grootouders, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 157669

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: