Afscheid Bali, welkom in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Afscheid Bali, welkom in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Afscheid Bali, welkom in Melbourne

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

03 December 2012 | Australië, Melbourne

Hi van down under, voelt ook echt zo, want ik ben kapot....van de vluchten en lang wachten, gisteren 6 uur op in Bali en ik heb nu nog geen rust gehad, hier nu een beetje in het internetcafe. Maar het gaat er weer heel anders toe dan dat ik de laatste 3 maanden gewend was.
Heerlijk 12 graden, want het is bewolkt en winderig.Andere gezichten, ook lieve mensen.
Maar voor het eerst kwam de fiets gehavend aan, zonder hoes, erg aanlopend spatbord en een lekke band.
Ja dan kan Co alleen nog een taxi verzinnen, naar een fietsreparatie winkel. En de taxichauffeur buit mij weer uit!!!!!
Zet mij voor een winkel af, die morgen pas open is, maar gelukkig weet ik dat zij niet te vertrouwen zijn. Dus heb ik niet mijn ogen in mijn zak zitten, als we door de stad rijden. 100 m eerder was ook een zaak. Dag taxi mijnheer, have a nice day.
En ja daar waren de eerste leuke australie-ers. Al hoewel, een kwam er uit Duitsland, Sascha. Heeft mij prima geholpen, en verder met iedereen een praatje gemaakt, mooi routen boek ook gekocht, van Victoria, het oosten, daar ga ik donderdag mee beginnen.
In de winkel ook even de hostel gevraagd en daar ben ik in geboekt en kan ik over een uur terecht om in te sjecken.
Het verkeer gaat lekker en straatnamen staan goed aan gegeven, ook heel herkenbaar is alles, zoals in Europa, ook europese prijzen en dat is ook wennen na zuid-oost Azie.
Is het klagen wat ik doe?

Morgen probeer ik een excursie te regelen, langs de mooiste kustroute, ten weste van Melbourne. Dan ga ik donderdag op de fiets beginnen richting het oosten naar Sydny, woensdag nog even een paar musea.
Even kijken wat het foto gebeuren hier doet. Is super gegaan, tot later in de week fans, veel liefs, Cobi

  • 03 December 2012 - 11:53

    Annemiek Van Dorp:

    Lieve Cobi,
    Ik lees je berichten af en toe, maar ongelofelijk wat je allemaal meemaakt. Iets moois om later met plezier op terug te kijken.
    Ik lees niet al je verslagen dus als je me af en toe op de hoogte hou, waar je nu bent, dan is dat ook goed.
    Hartelijk dank voor de kaart uit Bali die ik van je ontving.
    Ik wens je nog een hele voorspoedige reis verder toe, en een mooi weerzien met je dochter.
    Liefs Annemiek

  • 03 December 2012 - 17:21

    Wim :

    Hallo globetrotter.
    Zo zit in Bali en dan weer in Melbourne

  • 03 December 2012 - 20:20

    Annelies:

    Hi Cobi. "Down Under" went sneller, dan Azië zo te horen. Leuk, spannend en inspirerend allemaal weer. Zonde van je fiets, maar gelukkig snel kunnen verhelpen. Hier heeft het vandaag gesneeuwd en dat had natuurlijk de nodige verkeers gevolgend rond Rotterdam. Veel collega's te laat en inval werk voor de vroegderds dus. Waar ik deze keer ook bij hoorde, want was 1/2 uur eerder vertrokken en dus super vroeg voor de sneeuw op mijn plek.:o))
    Ben benieuwd hoe je Australië verder gaat ervaren. Zet 'm op! Annelies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 157678

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: