Terug in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Terug in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Terug in Auckland

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

31 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is nu donderdag middag en ik heb een prima massage achter de rug. Ben al weer een aantal dagen terug bij Olga. Zij was zaterdag mij te gemoet gekomen, meegereden met vrienden en de fiets mee genomen.
we zijn in Orewa een paar dagen gebleven, hebben daar tennis gekeken op de tv, fietstocht gemaakt en een eiland bezocht, rond geleid door vrijwillegers, het is een vogel eiland, dus schone schoenen, geen ongedierte en viezigheid meenemen, controle op de boot.
Maandag zijn we naar het centrum van Auckland samen terug gefietst, met de ferry het laatste stukje, er was feest in de stad en veel zeilboten in de haven. Ook nog even bikramyoga 's avonds gedaan, dan zit alles weer op de plaats na een fietstocht. Olga vond de heuvel op tegenvallen, zij fiets hier bijna niet, maar de heuvel af vond zij gaaf, hield haar niet bij.
Ik ben lid geworden van een Warmshowers, een soort vrienden op de fiets, dat ga ik naar het zuiden uit proberen.
Eerst ga ik van maandag 4 febr. tot en met vrijdag naar Figi, ben namelijk langer dan 3 maanden in N.Z. en dan kan je bij betalen of even het land uit vliegen. Dat laatste is wat ik heb gekozen
Gisteren ben ik ook het zwembad in gedoken om wat te oefen voor een kleine triatlong, als ik terug ben van Figi.
Ook vanmorgen wezen rennen, in het Victoria park, gezellig met andere sporters, er waren kleine, 6 en 7 jarige, die cricketles kregen.
Straks fietsen we samen naar een bay, waar vrienden van Olga aan een zwemrace mee doen.
Het is hier nog steeds mooi weer en uitverkoop van de zomerkleding, de winterkleding hangt ook al weer een beetje in de winkels.

  • 31 Januari 2013 - 09:01

    Cobi Bult:

    Sorry voor de foto die ik maar niet recht opgezet krijg!

  • 31 Januari 2013 - 09:24

    Marike:

    Hoi Cobi
    Ziet er weer fantastisch uit!
    En je gaat meedoen aan een triatlon!!! Goed hoor! Hoe groot is klein bij jou?
    Je ziet er lekker bruin uit zeg.
    Veel plezier in Figi en tot een volgende keer, groetjes uit Monster

  • 31 Januari 2013 - 21:07

    Cobi Bult:

    Hi Marike, het is echt een mini triatlong; 300 m zwemmen in zee, 10 km fietsen en 5 km rennen of goed doorstappen ( keuze vrijheid).
    Zwemmen nog even wat in de zee oefen, afstand in zwembad is goed te doen. En ik ben een beetje in het park aan het rennen met een soort schema, iedere dag een beetje meer, gaat met minuten, 1 min. lopen en 1 min. rennen, dat was gisteren. Vandaag 2 min rennen en 1 min lopen en dat 12 keer herhalen.
    Jullie zijn al bijna aan de Voorjaarsvakantie toe. Doe alle lieve en aardige colega's de groeten. En dat zijn er voor mij veel. Maar jij bent voor mij heel bijzonder, een ster, liefs en groeten voor de hele familie

  • 31 Januari 2013 - 23:39

    Peter En HJ :

    Hai Cobi, wat een leuke verhalen, het klinkt als een heerlijk ontspannen vakantie. Leuk om zoveel actieve dingen te ondernemen met Olga. En het vooruitzicht van Figi lijkt me ook gaaf. Trouwens, die fietsenrekken lijken me wel wat voor op de kade. Hier alles zijn gangetje. Wensen je veel plezier daar en we blijven je volgen. De buurmannen

  • 02 Februari 2013 - 06:31

    Cobi Bult:

    Dank je wel lieve Buurmannen, ja het is een relaxte tijd met Olga, na het werk of in het weekend, ondernemen we van alles, ook met haar vrienden, zo ontmoet je echte N. zealanders en mensen uit de hele wereld, Ieren, Engelsen, Amerikanen Australiers, die hier naar toe zijn verhuisd.
    Volgende week ga ik eens in Fiji kijken hoe het er daar aan toe gaat. Ik hou jullie en de andere fans op de hoogte van het reilen en zeilen in Fiji, als het daar natuurlijk gaat lukken met de computer.
    Fijn weekend met z'n allen, groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 157662

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: