Nachtelijk bezoek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Nachtelijk bezoek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Nachtelijk bezoek

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

21 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

jari gefeliciteerd en de groeten aan de hele familie.
Op mijn eerste campingnacht, wat toch wel even een hik voor mij was, werd ik tegen 12 uur wakker van gerommel aan mijn fiets, adem in, wat is dat, even luisteren, gen menselijk geluid. Oeps wat te doen, de fluit geblazen en het hielp, voor een uur, daar was het weer, de fluit hielp, maar na 10 minuten weer gerommel aan de fiets, dan het licht er bij...
Een. Echte Rangon zat gewoon mijn fietstas, waar mijn ontbijt in zat te openen. Een mooi beest, bijna een XX kat, op mijn verlichting had hij het niet en verdween. De volgende morgen was mijn ontbijt half uit de tas verswenen....
Ik heb toen bij de eerste mogelijkheid een super Am. Ontbijt genomen.
Gelukkig maar want het werd een zware dag, wa t betreft de hoogte verschillen. Ook een leuke dag met ontmoetingen,Fred kwam bij de thee een praatje maken, van wie de fiets was. Hij nodigde mij uit om bij hem langs te fietsen, maar ja ik ga het binnenland niet in, wel afgesproken als ik met jullie nog een keer met de auto ga, dat was een prima imdee. We zijn welkom, het is een interessante ontmoeting
De tweede camping nacht was rustiger en fijn, op een duincamping.
En ben ik op weg naar de 3de camping, er zijn zoveel WiFi mogelijkheden, achtergebleven, zegt de man bij het visit cennter.
Voor nu een fijne zondag, lieve volgers.
Francien bedankt voor de aandacht aan Saar,.
Ik ga nu weer de hoogte in, maar eerst heb ik hotdog genomen, liefs, .cobi

  • 21 Maart 2015 - 23:07

    FamilieLegdeur:

    Hoi Cobi, Dank je wel namens Jari. Hij is nog wakker (23.00) en vindt het leuk dat zijn tante zo ver weg nog aan hem denkt. We zijn lekker bij de pizzeria wezen eten. Volgende week voeten we het uitgebreid samen met Levi die ook bijna jarig is. Wij gaan nu slapen. Tot verdere berichten en succes weer ! Groetjes, Robin, Annemarie, Jari en Levi

  • 22 Maart 2015 - 12:03

    Willie De Jong:

    Hoi Cobi, heb even je verslagen gelezen, wat ontzettend gaaf wat je doet!!! En nu ook lekker slapen in een tentje, wat een een vrijheid... Krijg nu zelf ook zin om aan mijn fietsvakantie te beginnen, maar ja nog even een paar maanden wachten.
    Ik ben gisteren met 5 andere windhappers wezen kanoën in het Amsterdamse Bos, was een gezellige tocht. Het weer zat mee het was wel bewolkt, maar droog. Ik wens je heel veel plezier op de komende kilometers.
    Groetjes,
    Willie

  • 22 Maart 2015 - 12:09

    Cecile:

    aan mijn grote held,
    Wat ben ik blij dat ik een vriendin heb die met fluitjes beesten uit haar tent verjaagd, nu durf ik weer een keer met je mee te fietsen, maar je moet wel goedontbijten hoor als je zo hoog moet klimmen, wij bewaren ons eten als we kamperen altijd in de tent maar.... dan had je daar je bezoek gehad, ook niet alles.
    Wij maken het goed gaan van de week met jouw invaller bridgen, niet te lang weg blijven hoor.
    Jozef gaat met alle drie de dochters een paar dagen wandelen in de Ardennen of wellicht lager(zuidelijker)ze zullen wel niet gaan kamperen anders adviseer ik hen een fluitje mee te nemen.
    Ik hoop dat ze het droog houden dat loopt eenvoudiger.
    Jij voorlopig goede voortzetting, leuk zo iedere keer wat van je te horen. Groeten van de bridgers en de " Ins Blau"ers.
    liefs en een dikke kus van Cecile

  • 22 Maart 2015 - 22:11

    Cobi:

    Dank je Cecile, Willie en Annemarie, ik zit nu weer droog in de zon, maar vannacht had ik regen, niet in de tent maar wel is alles vochtig geworden. Dus verwen ik me zelf met een motel en een wasmachine.
    Jullie een fijne dag, sorry avond.
    En voor iedereen een gezellige maandag, lieve schilders en bridgers, een speciale groet uit Gualala, cobi

  • 22 Maart 2015 - 22:30

    Annelies:

    Hoi Cobi,
    Wat een verschrikking zo'n eerste nachtje. Steengoede reactie! Werden er verder geen camping bewoners wakker van of was het een speciale dierenfluit die mensen niet horen misschien. Lekker genoten van je grote Amerkiaanse ontbijt? Ik wens je veel lekkere rustige nachten in je mooie tentje. Slaap vast!
    Annelies en wel te rusten voor nu.

  • 23 Maart 2015 - 17:26

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobi.
    Ik voel met je mee , lig je lekker te slapen wordt je wakker gemaakt door ? Ja wat.Wordt je fiets gestolen of onderdelen , je hart gaat sneller kloppen je kijkt om je heen wat kan ik pakken om te meppen ,nee het kan geen mens zijn wat dan wel? Je pakt je fluit en gelukkig dat werkt ik hoor niets meer, wat een opluchting.
    Na een uur begint het weer,He lastig hoor enfin om kort te gaan nachtrust verstoort en ontbijt voor de helft verdwenen. Ja Cobi dat was me het nachtje wel Ik voel met je mee maar na je Amerikaanse ontbijt gaat het je vast weer lukken om weer aan de volgen kilometers te beginnen.Je bent weer goed bezig en wens je de komende tijd weer veel veilige en gezellige kilometers toe.
    Met warme groet Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 157651

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: