100 km - Reisverslag uit Pattani, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu 100 km - Reisverslag uit Pattani, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

100 km

Blijf op de hoogte en volg Cobi

24 September 2012 | Thailand, Pattani

Zo dat was vandaag een superdag, werd wakker om half vijf even yoga oefeningen en toen naar de badkamer. Oeps daar lagen twee dikke super insecten nog op hun rug. Nou dan maar het toilet en voor de rest niets meer in de badkamer. Deur dicht, heb het niet zo op die dikke bruine.....
Eerst mijn fruit van gisteren, mandarijnen met pitten en toen de banden opgepomt, dat is af en toe nodig. En voor zessen de deur uit. Lekker fris en rustig op de weg, een lekker ontbijt, een leuke koffie pauze en super wegen, ook nog in aanleg.
Dan gaan de km erg snel, en doe je er zo 100, morgen iets minder, hotel weer leuk en bijzonder. Mijn fiets werd speciaal naar binnen gewerkt. De chef wist ook te vertellen dat het goed gaat en dat er al een prenier is. Gaat wel vlug, maar misschien komt het door hier. Ik kijk ook veel tv, zie ook wel wat wij te zien krijgen, maar ook de nationale sporten, zoals het roeien, zie foto.
Heb vandaag ook voor het eerst wat meer contact gehad met de bevolking, via het arabisch. In dit deel komen ook al wat moskeeen voor en dames met hoohdoeken, die ook heel galant achter op de brommer zitten.
Heb een beetje gebabbeld met de mensen, die mij koffie aanboden, eenvoudig, maar het was wel even leuk om een beetje iets te kunnen delen. Het hotel is weer super en toen ik binnen was kwam er een hoosbui. En nu nog even de foto's want halverwege dit verhaal was mijn tijd om. Veel liefs en fijne middag en avond, Cobi

  • 24 September 2012 - 22:29

    Marike:

    Wat goed dat je toen binnen was! Ik heb het natuurlijk over die laatste foto. Geen foto van de reuze insecten? :) Weer schitterende dingen op de foto's hoor. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt, ehh.. fietst.
    Veel plezier met je volgende stuk, liefs, marike

  • 24 September 2012 - 22:29

    Marike:

    Wat goed dat je toen binnen was! Ik heb het natuurlijk over die laatste foto. Geen foto van de reuze insecten? :) Weer schitterende dingen op de foto's hoor. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt, ehh.. fietst.
    Veel plezier met je volgende stuk, liefs, marike

  • 24 September 2012 - 22:29

    Marike:

    Wat goed dat je toen binnen was! Ik heb het natuurlijk over die laatste foto. Geen foto van de reuze insecten? :) Weer schitterende dingen op de foto's hoor. Fijn dat het allemaal zo lekker loopt, ehh.. fietst.
    Veel plezier met je volgende stuk, liefs, marike

  • 24 September 2012 - 22:31

    Marike:

    En hoe verwijder ik nu weer twee berichten? Ik was blijkbaar veel te ongeduldig....

  • 24 September 2012 - 22:41

    Josephine:

    Hoi Cobi, ik heb weer even wat leeswerk ingehaald. Je bent alweer lekker op weg. Gelukkig niet meer zo bedreigend. Waar je nu bent, zijn meer buitenlanders.
    Hoe is de temperatuur daar?
    Het bridgen met Cecile, Liesbeth en Elles gaat nog steeds goed. Ik ben weer een cursus gaan doen bij de bridgeschool in de Javastraat. Ik heb een leuke partner.
    Groetjes vanuit een stormachtig Scheveningen van Josephine.

  • 25 September 2012 - 06:05

    Cobi Bult:

    Marike geeft niet het gaat bij mij ook wel eens niet zo, dan krijg ik het bericht dat de foto's niet zijn geladen en wat moet ik dan....wachten en dan blijjkt het toch er op te staan. Die insecten waren zulke griezels, een andere keer als ik er aan gewend ben.
    En Josephine het bridge mis ik wel, maar ja je kan niet alles hebben. Ga de scade inhalen in 2013!
    Fijne dag, groeten en liefs, Cobi

  • 25 September 2012 - 06:05

    Cobi Bult:

    Marike geeft niet het gaat bij mij ook wel eens niet zo, dan krijg ik het bericht dat de foto's niet zijn geladen en wat moet ik dan....wachten en dan blijjkt het toch er op te staan. Die insecten waren zulke griezels, een andere keer als ik er aan gewend ben.
    En Josephine het bridge mis ik wel, maar ja je kan niet alles hebben. Ga de scade inhalen in 2013!
    Fijne dag, groeten en liefs, Cobi

  • 25 September 2012 - 19:56

    Jaap Bult:

    Hallo Co zo te lezen gaat alles naar wens ,je hebt al vele kilometers afgelegd ,en je vermaak je eigen goed onderweg.
    Je kunt genieten van al het goede dat het land voort brengt.
    Als je weer thuis bent moet je maar eens met omroep MAX contakt opnemen want volgens mij kun je een waardig opvolger voor Erika Terpstra worden je hebt het zelfde waarnemings vermogen als ook het spontane van Erika.
    In Limmen gaat verder alles zijn gangetje
    m.vr.gr
    Je broer Jaap
    En ook de hartelijke groeten van Tiny

  • 25 September 2012 - 19:56

    Jaap Bult:

    Hallo Co zo te lezen gaat alles naar wens ,je hebt al vele kilometers afgelegd ,en je vermaak je eigen goed onderweg.
    Je kunt genieten van al het goede dat het land voort brengt.
    Als je weer thuis bent moet je maar eens met omroep MAX contakt opnemen want volgens mij kun je een waardig opvolger voor Erika Terpstra worden je hebt het zelfde waarnemings vermogen als ook het spontane van Erika.
    In Limmen gaat verder alles zijn gangetje
    m.vr.gr
    Je broer Jaap
    En ook de hartelijke groeten van Tiny

  • 26 September 2012 - 10:17

    Cobi Bult:

    Jaap, dank je wel voor het copliment, ga ik even van genieten. Verder wenste ik vanmiddag, een beetje Nederlands weer en gelijk komt er winde en regen naar beneden. Een beetje nat geregend, maar het hotel was binnen bereik. Was wel even lekker die afkoeling. Jullie een leuke verjaardag, morgen bij Nico en iedereen de groeten, liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 157666

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: