Cirebon - Reisverslag uit Cirebon, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Cirebon - Reisverslag uit Cirebon, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Cirebon

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

05 November 2012 | Indonesië, Cirebon

Vanuit Cirebon, Mac Daonald, dan kan ik heerlijk op een stoel zitten. Gisteren hier aangekomen en morgen met de bus naar Semarang. Kijken hoe de bussen hier werken? Vanmorgen even op de terminal geweest en morgen fiets ik daar naar toe, 4 km.
Ben weer in een mooie boekenwinkel geweest en heb kinderboeken gekocht om mijn indonesische cursus leuk te maken, zie foto.
Sylvi is morgen jarig, heb alvast wat lekkers gegeten om een foto voor haar te kunnen maken. Kijken of het lukt met de foto's. De mensen blijven super, mag meestal foto's maken. Zij maken foto's met hun mobiel, we gaan de wereld rond. Vandaag ook weer hele gezellige kinderen,
Verder is het rustig, klein verslag en foto's

  • 05 November 2012 - 11:13

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Ik had een paar dagen je verslagen niet gelezen maar ik ben nu weer thuis en helemaal bij. Heel fijn dat je een stuk met de bus gaat! Bij dat drukke verkeer moet ik altijd aan mijn broer denken..
    Leuk dat je zoveel lieve mensen ontmoet. Ik denk inderdaad dat ze het heel bijzonder vinden dat je als westerling fietst in hun land (130 km was ineens weer een flinke ruk) . Door je mooie foto's kunnen wij, je volgers, ook de sfeer een beetje proeven. Zaterdagavond was de vegaclub bij mij en we hebben uiteraard aan je gedacht en over je reis gesproken.
    Voor zondag had Jozef me een uitnodiging gestuurd voor de Voorschotense kunstroute. Ik ben erheen gegaan, maar Den Haag niet uitgekomen, het regende zo dat ik maar weer ben omgekeerd. Jij bent heel wat "moediger"!
    Liefs, Trieneke

  • 05 November 2012 - 18:10

    Wim:

    Hallo Cobi
    Je foto's zijn prima gelukt en zoals altijd het bekijken waard.Wat een drukte trouwens 's morgens om 6 uur
    en dan zo lekker luchtig gekleed, dat is hier op het ogenblik wel anders niks lekker weer en heel veel regen
    dus blijf daar maar lekker genieten.Met onze schilderleraar gaat het op het ogenblik helemaal niet goed,hij was ervanmorgen niet en volgende maandag komt komt Frans van Gorkum afscheid nemen van de club
    beste en vriendelijke groeten van Wim .

  • 05 November 2012 - 18:10

    Wim:

    Hallo Cobi
    Je foto's zijn prima gelukt en zoals altijd het bekijken waard.Wat een drukte trouwens 's morgens om 6 uur
    en dan zo lekker luchtig gekleed, dat is hier op het ogenblik wel anders niks lekker weer en heel veel regen
    dus blijf daar maar lekker genieten.Met onze schilderleraar gaat het op het ogenblik helemaal niet goed,hij was ervanmorgen niet en volgende maandag komt komt Frans van Gorkum afscheid nemen van de club
    beste en vriendelijke groeten van Wim .

  • 07 November 2012 - 07:04

    Annelies:

    Hallo Cobi,

    Wat een schattig boekje. Ik heb ook even geoefende met Alis, Mata, Hidung, Mulut. Ook net een voorlichtingsles bijgewoond voor AKA. Daar werden heel wat andere termen gebruikt :O)).
    Heteten ziet er gezellig en lekker uit weer allemaal. Ga vandaag naar de wijkschool (invaller, voor eerste opvang/integratie/weer in ritme komen. Een heel apart gebeuren. Het zit voor de AKA. Ook even fietsen, dus met de auto naar verder gelegen vaste adres en met een rose haleluja fiets (de van het ROC) naar wijkgebeuren en terug fietsen na de ochtendlessen)Daarna voor mensen die nu stage lopen en even een dag terugkomen de luistertoetsen afnemen. Hopelijk zijn ze er ook allemaal.
    Ik ga weer gauw door, groetjes, liefs en ben ook blij datje het drukke stuk even de bus neemt.
    Geniet van " je snelle rit " veel plezier met de mensen onderweg. Liefs Annelies
    PS Jij ook gefeliciteerd met je vriendin Sylvi.

  • 07 November 2012 - 18:04

    Josephine:

    Hoi Cobi, weer even bijgelezen. Je verslag is inmiddels zo dik als een boek. Mooie foto's.
    Binnenkort weer bridgen bij Cecile. We missen je. Groetjes, ook van Liesbeth. Josephine.

  • 12 November 2012 - 02:52

    Cobi Bult:

    Dank jullie wel voor de reactie, had geen tijd om eerder te reageren, zie het laatste verslag.
    Maar Wim zet ook groeten op een kaart als die verstuurd wordt naar onze tekenleraar. Ja het is hier goed weer, de droge tijd is aan gebroken en de zee is rustig, dat is anders in augustus, dat hoorde ik ook van een familie toen we van Java naar Bali overstaken, rustig in het donker. En weer gezellig na mijn slechte ervaring van zondagmiddag.
    Annelies sterkte met de AKA, Trieneke kent ze ook van creatief. En mijn collega's op het JWC, leuke studenten.Josephine, doe de groeten en in NZ hoop ik ook te kunnen bridgen.
    Trieneke veel liefs en ook voor Riet en natuurlijk denk ik regelmatig aan jullie. Omhelzing van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 157652

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: