Den Haag - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Den Haag - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Den Haag

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

31 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Masterton

Goede middag, De piloot heeft het weer goed geregeld, dat ik terug ben in Den Haag. De tijd heb ik door gebracht gezellig babbelend met een lieve dame uit Australie, die op bezoek gaat bij haar zoon in Antwerpen.
Even het bad in en wat bij elkaar gezocht om aan te trekken, wat was het koud op de fiets door Den Haag heen.
Verder ben ik al op Scheveningen geweest om even bij" Wij", de strandtent langs te gaan.
Helaas zit het helemaal vol morgen en mag ik een andere keer komen met jullie.
Er staan nog wat kayak foto's op, dat was de laatste sessie op het strand van 5 tot 7 uur pm. Dat was lekker, ik had de zelfde kayak als Bas, daar loopt veel water in als je de golven in duikt. Maar het water was lekker warm, na deze zomer in N.Z., daar was een record gebroken van warme dagen in de zomer.
Na de kayak sessie nog even een shower en dan richting airport. De fiets mocht mee zonder veel inpakwerk. Alleen het zadel en het stuur heb ik gedaan. En op Schiphol was alleen de bel met het kompasje stuk.


Dus wordt het morgen 2 de Paasdag, 1 april vanaf 11 uur tot in de middag, bij mij op de Columbusstraat 2, koffie, thee en andere drankjes voor jullie klaar gezet.

Tot morgen, liefs en groeten, Cobi

  • 31 Maart 2013 - 20:13

    Marike:

    Ha die Cobi
    Welkom terug in Nederland!
    Heb je nog wat Nieuw Zeelandse warmte meegesmokkeld? Per ongeluk nog in je koffer laten zitten vanmiddag? Je valt van de warmte in de kou...
    Ik kom heel graag langs, maar morgen viert Ed zn verjaardag en dat is wel heel maf als ik er niet ben. Dus ik zie je vast rond 19 mei hoop ik.
    Vind je het fijn om weer terug te zijn of mis je alles en iedereen en de vele nieuwe belevenissen nu al?
    En Olga en Bas natuurlijk.
    Nou, tot gauw, liefs, Marike

  • 31 Maart 2013 - 22:16

    Bertha & Bob:

    Hoi cobi , welkom in het koude holland maar daar wen je ook wel weer aan lijkt ons
    groeten Bertha Bob

  • 03 April 2013 - 01:04

    Cobi Bult:

    Ja ik ben al weer een beetje gewend aan de kou. Dat gaat toch makkelijker dan boven de 30 graden. Dat is moeilijker voor mij.
    Maar de kale bomen, zijn wel erg kaal. Dat viel mij op en ook dat je niet wordt geholpen bij de supermarkt met het inpakken van de boodschappen bij de kassa, dat doen zij wel in Australie en N. Z.land. Het is ook lekker lang licht in de avond.
    Marike, ik kom wel langs fietsen, maar dan bel ik wel even of het je uitkomt.
    En alles is nu nog wel even nieuw, AH had ook de winkel anders ingedeeld!
    Liefs en groeten voor iedereeen, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 636
Totaal aantal bezoekers 157663

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: