2015 31 januari - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu 2015 31 januari - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

2015 31 januari

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

31 Januari 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Goede morgen Volgers,
Ik ben mij aan het voor berijden om weer een stuk van de wereld te gaan doen met mijn fiets.
Begin maart start ik L. A. , via San Francisco, Vancouver, Galgery, Winipeg om in juni in Chicago te eindigen.

Voor nu een fijn weekend, Cobi

Het is nu zondag ochtend en bijna klaar om te vertrekken.
Nu gaat de spanning een beetje op lopen.
Alleen nog inpakken, de fiets is er klaar voor.
Ik heb het blog schoon gemaakt, de foto's van deel 1 " Den Haag -Auckland" zijn verwijderd.
Een nieuwe foto er opgezet bij dit verslag, maar lukt nog niet helemaal. Ik hoop dat het er op komt, anders zie ik wel wie mij kan helpen vanuit L.A.
De wereldreis was deel 1 en nu gaat dinsdag deel 2 van start.
Mooi Yvonne, Joost, Leon en Loes, dat jullie mij (weer) volgen
Leuke zondag nog toe gewenst, groeten, Cobi

  • 31 Januari 2015 - 11:41

    Léon Van Zijl:

    Zo... Dat ziet er weer pittig uit !
    Erg leuk dat je weer op stap gaat en natuurlijk gaan we je weer volgen, want wij hebben zelf ook goede herinneringen aan Vancouver & Calgory. Met de camper, dat dan wel ;-))

    Veel suczeven!
    Loes & Léon

  • 02 Februari 2015 - 17:45

    Jozef:

    Hoi Cobi,
    Als je niet smokkelt fiets je 5460 km. Als je niet slaapt, rust en een banaantje al fietsend eet ben je 300 uur onderweg bij 18 km per uur. Leuk, dan ben je in 13 dagen weer terug. Veel plezier en tot spoedig ziens, Jozef

  • 24 Februari 2015 - 14:16

    Yvonne Van De Steeg:

    Ja Cobi ik heb je gevonden, en ga je zeker volgen, en laat je weten hoe het zonder jou hier gaat, je hebt me veel geleerd! Hele mooie fijne tijd wens ik je toe, ook een groet van Rob. XxYvonne

  • 03 Maart 2015 - 11:25

    Janine:

    Lieve Cobi,
    We zijn druk aan het glazuren....Olof is aan het schilderen...
    een heel goede reis van ons allemaal voor jou.

    We blijven je volgen!!

    xxxxx

    Van de keramiekgroep Zoetermeer

  • 04 Maart 2015 - 15:33

    Trieneke Van Epen:

    Lieve Cobi,
    Hoop dat je goed bent aangekomen met fiets/bagage en al. Hoe is het met de jetlag? Ben nog vergeten naar het tijdsverschil te kijken. Vanmorgen was het op de Sparring heel rustig. René was er niet en Karin deed een keer iets anders. Ik heb Nahdir geholpen met schilderen zodat Angelique en de stagiair konden opruimen.
    Veel fietsplezier!
    Liefs,
    Trieneke

  • 04 Maart 2015 - 16:59

    Arie Ouwehand:

    Hallo Cobi,

    Heel veel succes met jou nieuwe reis, heb je een goede vlucht gehad? Bij de Windhappers is de nieuwe kanosteiger bijna gereed, dus al je weer op de club komt weet je echt niet wat je ziet!
    Heb je vandaag al op de fiet gezeten? Ik ga jou volgen!

    Groetjes,
    Arie Ouwehand

  • 04 Maart 2015 - 23:58

    John Gerritzen Windhapper!:

    Hoi Cobi we zaten vanavond in de kantine even over je te hebben en ik gaat je volgen hoor hele fijne vakantie en bijzonder veel fiets plezier.
    H.gr. John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 157639

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: