Samut Sakhon-Haat Chao Samran-Cha-Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Samut Sakhon-Haat Chao Samran-Cha-Am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Samut Sakhon-Haat Chao Samran-Cha-Am

Blijf op de hoogte en volg Cobi

12 September 2012 | Thailand, Cha-am

Vandaag is het woensdag en gaan jullie misschien stemmen? Ik hoop dat Hayri voor mij gaat stemmen.
Maandagmiddag ben ik na mijn snelweg naar de voetmassage gegaan en dat was relaxt. Aan het eind van de middag mijn eerste tropische regenbui gehad. Was al in het hotel maar moest de was ophalen. Met slippers en poncho is dat goed te doen.
Dinsdag, was mijn eerste dag 65 km door de dorpen en ook met fietspaden. De eerste apen op de weg ontmoet, ook weer loslopende koeien en veel kippen met kleine en iets grotere kuikens. Gezellige boel, zo langs de weg. Veel winkeltjes waar veel te drinken en eten is.
Sta om 5 uur op en zit om 6 uur op de fiets, dan is het nog goed te doen, om 11 uur zeer warm, op de fiets hen je dan nog wel verkoeling, maar zodra je afstapt heb je een opvlieger in het kwadraat. Duurt 20 minuten en dan ben je weer een beetje toonbaar.
Het hotel van vannacht was prima, maandag niet zo, maar afwisseling is leuk.
Vandaag maar 35 km, want de snelweg wacht mij op. Een nederlander zegt tegen mij, neem de trein een stukje. En zo dat doe ik morgen.
Deze man heeft ook een leuke hostel en daar zit ik nu achter de computer. Het staat aan de boulevard, dus straks naar het strand. maar eerst kijken of het nog met de foto's lukt.

  • 12 September 2012 - 10:17

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Dat klinkt weer goed allemaal. Wat heerlijk hè zo'n massage?
    De foto's zien er ook weer mooi uit, ik zou er zo heen willen.

    Succes weer!

    Groetjes,

    Annemarie

  • 12 September 2012 - 11:21

    Cecile Sloots:

    We hebben gestemd, nu weer tijd voor mnder zakelijke dingen zoals... voorbereiden voor Italie.
    Wat een leuke fo's stuur je telkens soms heb ik zin om ook weer te gaan fietsen, maar ja mi jn jaren tellen. Hier verder alles OK . liefs Cecile

  • 12 September 2012 - 14:25

    Koos Houweling:

    BESTE COBI, HOE KRIJG JE HET ALLEMAAL VOOR ELKAAR MET ALDI VERHALEN ,FOTO'S
    EN DAN NOG WEL MET TEKST.GEWELDIG HOOR!!!
    BI J ONS ZIT DE VACANTIES ER WEER OP CARAVAN IN DE STALLING,WE HEBBEN NU NOG GOED WEER HIER.
    ZO WARM ALS HET BIJ JOUW IS HOEFT VOOR MI J NIET.
    WE BLIJVEN JE VOLGEN, DOE VOORZICHTIG EN GENIET.

    VEEL LIEFS GR. KOOS HOUWELING.

  • 12 September 2012 - 16:00

    Gitta:

    Hoi Cobi!

    Ik zit elke keer te lachen als ik je "verslag" lees! Ik zie precies voor me hoe het allemaal gaat...! Leuk.
    Veel plezier nog daar en succes met de hitte, hier in Italie is het inmiddels wat koeler, maar dan komt er weer regen en onweer om te hoek kijken (dan is hitte toch fijner denk ik...).

    Liefs
    Gitta

  • 12 September 2012 - 19:58

    Annelies:

    Ha Cobi,

    Oh wat krijg ik zin om te vertekken (ergens naar toe, gewoon lekker rondtrekken).maar als ik de andere reacties snel (want ik moet nog gaan stemmen) doorneem, hoor ik al dat het vreselijk heet moet zijn en dan blijf ik toch maar liever hier en rijd op en neer naar Rotterdam.
    Liefs en geniet ze. Annelies
    PS Hayri net voor je gebeld om e vragen of het stemmen gelukt was, maar was niet thuis.
    Nu haasten! Doeg Annelies.

  • 13 September 2012 - 18:31

    Mirella:

    Hoi Cobi,

    Ik zit weer te genieten van je foto's en je verhalen. Zo zit je in mijn tuin en zo weer aan de ander kant van de wereld. Als het had gekund had ik graag met je mee willen fietsen. Ik bekijk net op google maps Samut Sakhon. Waarom zijn er zoveel blauwe daken? Goede reis en heel veel plezier.

    Liefs, Mirella.

  • 15 September 2012 - 11:04

    Annelies:

    Hi Cobi, Dit klinkt allemaal weer erg gezellig. Gisteren hebben we net als jij Thais gegeten. Ik hoorde van de anderen dat het erg heet, maar wel heel leuk was. Eerste werkweek zit er op. Erg korte avonden dat is wel jammer.
    Morgen fietsen met Trieneke. hele week beetje donker hier en regenachtig (herfstig). Weekend echter mooi weer. Voorspoedige reis! Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 157672

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: