Bander Lampung - Reisverslag uit Bandarlampung, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bander Lampung - Reisverslag uit Bandarlampung, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bander Lampung

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

25 Oktober 2012 | Indonesië, Bandarlampung

Donderdag 25 oktober.
De dagen gaan een beetje op elkaar lijken. Gisteren vergiste ik me in de dagen. Dacht tot en met zondag hier in het hoetel te blijven, maar het is tot zondag, dus zondag vertrek ik weer, daar leef ik een beetje mee, ik had ook nog weer een nacht erbij kunnen boeken.
Zou eerst geen verslag maken vandaag, maar het is leuk, zit achter de computer bij McDonald, gratis. Op een stoel en in de airco, wat wil je nog meer! Nog foto's plaatsen voor Hayri en Marlene.
Ik heb de denk ik de Indische Oceaan gezien? Wie zegt dat het klopt als eerste, daar neem ik iets voor mee, van mijn reis.
Morgen is het hier "Het Schapenfeest", er zijn al versieringen gemaakt en de schapen, geiten en koeien zijn er ook klaar voor. Maar ik nog niet...
De mensen zijn super aardig en je kan van alles vragen. Doe dat aan de vrouwen.
Eergister wilde er al een leuke man mee naar mijn kamer, ....Nee daar kan ik niets mee, daar kom ik niet helemaal voor naar hier toe fietsen, zei ik en de meisjes achter de balie glim-lachten. ( sorry Bob, het wordt niks op dat gebied)
De vruchten drankjes zijn ook goed en eigenlijk al het eten, de warmte daar praat ik niet meer over, tot dat ik thuis ben.
Jullie een fijne dag, veel liefs, Cobi

  • 25 Oktober 2012 - 14:38

    Marike:

    Ha die Cobi,
    Mooie bloem op de foto!
    Je hebt of de Indische Oceaan of de Javaanse Zee gezien. De Indische Oceaan ligt ten zuiden en westen van jouw plek en de Javaanse Zee ten oosten. Maar dit mail ik je omdat je het vroeg, niet om wat mee te nemen hoor! Neem jezelf maar mee terug :)
    De kans dat het de Indische Oceaan is, is dus super groot!
    Morgen een vegatarisch dagje?
    Fijne dag en tot n volgend verslag, liefs, Marike

  • 26 Oktober 2012 - 06:56

    Cobi Bult:

    Marike, ja tot nog toe, 12 uur in de middag, vegetarisch, bij Mac.D. een grote friet en fanta.Dank je wel voor de info. Jullie een fijn weekend, groeten aan de collega's op de Capadosestr.
    Hoe heet jullie gebouw eigenlijk?

  • 26 Oktober 2012 - 11:37

    Marike :

    Hoi Cobi,
    Het gebouw wordt half januari officieel geopend. Ik neem aan dat het officieel: Johandewittscholengroep locatie Capadosestraat heet. Oftewel: CS in de wandelgangen. ZS, HK en CS zijn de afkortingen van het Johandewitt nu. mmm ik moet toch eens kijken of ik gelijk heb wb de naam :) Ik doe maandag de groeten van je!
    Succes met het slachtfeest en geniet van je patatjes, liefs, marike

  • 27 Oktober 2012 - 09:42

    Peter En HJ :

    Goedemorgen Cobi,

    Je komt al aardig in de buurt van Java. Steek je over met de boot? Ben benieuwd wat je van Java vindt. Ik vond de theeplantages geweldig mooi. Hier alles okay. Peter heeft herfstvakantie. We zijn gisteren naar toneel geweest over een don Juan. Erg grappig. Veel plezier vandaag en tot horens, Peter en HJ

  • 29 Oktober 2012 - 11:03

    Cobi Bult:

    Dank je wel Marike voor de info, dan kan Trieneke als zij zin heeft naar de opening namens ons. Doe je dat Trieneke?
    Peter en HJ, ik ben op dit moment op Java met de boot aangekomen, was erg leuk, maar morgen doe ik de rest. Zit in een gezellig hotel in Sarang. En heb al vliegers gezien, nog geen theeplantages, maar wel in Turkije gezien en dat is erg mooi.Veel liefs op de buurt, groeten voor jullie allemaal, morgen meer, Cobi

  • 29 Oktober 2012 - 19:55

    Trieneke:

    Ja dat lijkt me leuk, naar de opening te gaan. Ben gisteren er nog langs gereden met Sylvie onderweg naar de papierbiënale in Rijswijk. Was weer erg mooi en ook de verbouwing van het museum was mooi geworden. De bloem is een Hibiscus , bij ons voorkomend als kamerplant, wordt ook wel Chinese roos genoemd.
    Geniet maar van Java! Hier giet het de hele dag en zaterdagavond is er zelfs natte sneeuw gevallen.
    Ik heb via Annelies hulp in de huishouding gevonden en ben druk aan het soppen met haar tussen de bedrijven door als ik thuis ben.

    Tot de volgende mail,
    Liefs, Trieneke

  • 30 Oktober 2012 - 07:07

    Cobi Bult:

    Trieneke super sneeuw, ik heb een sneeuwdonut genomen bij mijn koffie. Om even een gevoel op te roepen. Leuk dat je hulp in de huishouding hebt gevonden, super.En ja een chinese roos, er waren wel 10 soorten.
    Liefs en groeten ook aan Riet, Cobi

  • 03 December 2012 - 13:22

    Lidya:

    Hi,mss Cobi...
    long time not see you... :)
    how are you?
    i am FARIDA
    the one person was meet you in BANDAR LAMPUNG... :)
    when i drink ES CAMPUR...:D
    do you remember me?

  • 04 December 2012 - 11:09

    Cobi Bult:

    Hi Farida, I remember you and it is nice that you write me.

    How are you?

    I am now in Australie, till 25 december, I came in Melbourne yesterday and leaving to morrow with my bike in the direction of Sydny.
    I hope you are fine, greetings and write again as you like it.

    greetings, Cobi

  • 09 December 2012 - 11:29

    Lidya:

    i am fine thank you
    .I'm glad you reply to my message.. :)
    i miss you so much.i want learn anything from you.
    i am sorry if my language its not right...
    you know that my english conversation is not too good
    you was in melbourne now.what are you doing there? my daughter so glad to know you.
    she dont believe if i can speakiing english with you
    because she know that her mother just school until junior high school

  • 09 December 2012 - 11:29

    Lidya:

    i am fine thank you
    .I'm glad you reply to my message.. :)
    i miss you so much.i want learn anything from you.
    i am sorry if my language its not right...
    you know that my english conversation is not too good
    you was in melbourne now.what are you doing there? my daughter so glad to know you.
    she dont believe if i can speakiing english with you
    because she know that her mother just school until junior high school

  • 12 December 2012 - 00:30

    Cobi Bult:

    Gooed morning, Farida and Lidya,
    Thank you for the return letter, for me it is not a problem that the language is perfect, mine is also not perfect. I was in Melbourne to meet the people, like I did in Indonesie. It is a little different here.
    All are speaking english, the wether is dif., the food is and also the animals.
    I am cycling from Melbourne to Sydney, and fly from Sydney, 25 december to Auckland, New Zealand, to my daughter, she lives there, so I visit her and stay there for 3 months.
    I hope you are fine, dan what is your daughter's name?

    Tell your daughter, you can be smart also after a few school years, but that is hard. It is easy when you can go to school, for more years.
    I was at school till my twenty years. Than I started working, I had luck.

    I hope you all get more luck, but healty is the most import thing in Life and the family
    See you later and have a nice day, greetings and a big kiss, Cobi

  • 27 Mei 2014 - 15:09

    Anggun Bareka:

    hallo ik ben anggun,ik kom uit bandar lampung,en studeer ik nederlands aan universitas indonesia. ik vind leuk om jouw ervaring in lampung kan lezen. en waar makt je de fotos precies? ik vind dat je hebt in lampung tengah gemaakt..

  • 27 Mei 2014 - 15:15

    Anggun Bareka:

    hallo ik ben anggun,ik kom uit bandar lampung,en studeer ik nederlands aan universitas indonesia. ik vind leuk om jouw ervaring in lampung kan lezen. en waar makt je de fotos precies? ik vind dat je hebt in lampung tengah gemaakt..

  • 27 Mei 2014 - 23:49

    Cobi:

    Hi Anggun Bareka,

    Wat leuk je reactie op mijn blog.
    Als je contact wil via de mail met mij, dan is mijn mailadres:

    cobi.b@casema.nl

    Jij een fijne dag, groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 157584

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: