bijna 4 weken thuis in Den Haag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu bijna 4 weken thuis in Den Haag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

bijna 4 weken thuis in Den Haag

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

24 April 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Goede avond, fans en volgers,
Het was een super ervaring die ik heb op gedaan met mijn fietsreis naar Nieuw Zeeland. Eerst al die lieve, leuke en bezorgde mensen onderweg, met veel aanmoedigingen en gezelligheid bedankt en dan jullie die het blog bekeken en vooral degenen, die reacties op het blog achter lieten. Ik weet dat niet iedereen het aandurft om er op te reageren, geeft niet. Ook de mailtjes die ik kreeg waren zeer welkom.
Het was de eerste week lekker koud, maar daarna begon het mij al te vervelen, want fietsen valt dan niet mee. Wat ook tegen viel waren de stoplichten in Den Haag, lekker op gang en dan weer afstappen voor rood, het zijn er te veel hier in Nederland.
Nu begint het wat lekkerder weer te worden en ben ik al 2 keer naar Delft gefietst om een reisje met Evi, Zwitserse van geboorte naar Zwitserland voor te bereiden. Onderweg nog kale bomen, bloeiende narcissen en futen die hun nest bouwen, zo leuk om tussen Den Haag en Delft te fietsen.
Verder wil ik op de fiets vanuit Groningen het Koningsfeest in Nederland gaan beleven, al de dorpen waar ik dan doorheen fiets.
In mei met mijn verjaardag naar Londen op de fiets, lekker met de boot over naar Harwich en vandaar uit richting Londen, ongeveer 180 km.

Plannen voor de fietsreizen zijn. Volgend jaar juni, in Amerika de draad van de wereld fietsreis weer op te pakken.
Eerst dit jaar de binnenkant van de woning schilderen, want ik heb heel veel vriendinnen, die dat ook doen en die bewonder ik, ben ik zelfs een beetje jaloers op, dat zij dat doen.
Dus dat wordt mijn nieuwe uitdaging voor dit komende jaar.

Jullie allemaal een super fijne zomer vakantie, warme hug, liefs en groeten Cobi

  • 24 April 2013 - 19:46

    Hannah:

    Hee Cobie, leuk weer wat van je te horen, zal niet meevallen om hier weer te zijn na zo'n fantastische reis. Vind het zo goed dat je dat alleen deed !!!

  • 24 April 2013 - 20:20

    Cobi Bult:

    Dank je wel Hannah, maar wil je nog langs komen, hier in Den Haag.
    Waar woon je?
    Fijne avond, mail email werkt weer, cobi.b@casema.nl
    Groeten, Cobi

  • 24 April 2013 - 20:48

    Marike:

    Zal best wel even wennen zijn geweest... Als de wind in de komende weken richting Monster waait, ben je van harte welkom. Veel plezier met de Zwitserland-, Engeland- en Amerikavoorbereidingen! Ik ben benieuwd naar de plannen die je daar weer bedenkt :)
    En genietse in alle Hollandse dorpen volgende week! Dat wordt vast veel oranje op de foto's...
    Liefs, marike

  • 25 April 2013 - 06:05

    Annelies:

    Heeee, dar is ze weer! Leuk.
    Ben weer op de hoogte. Nou 'k hoef niet te vertellen waar ik mee bezig ben. Nog 2 dagen. Geloof dat het lang geleden is dat ik zó naar een vakantie heb uit gekeken.
    Groetjes en veel plezier met alles. Annelies PS Nu, met dit weer, heb je het wèl weer lekker in Holland toch!

  • 11 Juni 2013 - 16:25

    Hannah:

    Hee Cobi, ik woon in Friesland. In Den Haag langskomen altijd leuk !!!

  • 14 Juni 2013 - 16:42

    Cobi Bult:

    Hannah,
    Leuk dat jij in Friesland woont. Morgen ga ik met een vriendin naar Oerol en dan zijn we 11.45 in Harlingen. Daar nemen we de boot van 13.15.
    Woon je in de buurt van Harlingen? Of Leeuwarden?
    Stuur een sms voor een afspraak.

    Donderdag ochtend nemen we de boot weer terug. En de trein van 12.28 of een uur later vanuit Harlingen.

    Anders kom gerust langs in Den Haag. mijn mob. nr. 0612546740, stuur een sms.

    Fijn weekend, groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 12772
Totaal aantal bezoekers 157668

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: