Ubud 3 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Ubud 3 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Ubud 3

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

19 November 2012 | Indonesië, Ubud

Het weekend in Ubud , dat was veel dans, zaterdag avond naar een voorstelling. Zondag middag op de brommer naar een leuk klein dorp waar een openbare les was. Enorm leuk, kleine, grote en halfvolwassen meiden die traditionele dansen leren. Van een zeer inspirerende docente, die een perfecte les gaf, met assistenten, super, zo in de openlucht, met bomen en bloemen.
Zondag avond naar een speciale dans met zang van 60 mannen op de achter, nou ja voorgrond.De voorstellingen zijn zo van 7 uur, half acht en duren een uur tot anderhalf uur. Met veel andere touristen, echt vakantie gevoel, met Deens, Japans, Duits, Australisch en zelfs al Nieuw Zealands.
Kom al dichterbij Olga, op zo'n manier.Maar dat is over 5 weken, of eind van de week nog een maand.
Vanmorgen ben ik op de fiets naar het Monkey bos geweest, een tocht van maar 3 km, verder een heerlijke bruine boterham gegeten met kaas en tomaat. Mijn Kattenboek uit gelezen en in het zwembad gelegen. Een zware yoga les gevolgd en nu in het internetcafe, omdat het meisje wat erg goed is met de computer vanavond aanwezig is. Gister ben ik met haar en de brommer naar de openbare les geweest. De eerste 10 minuten zit ik met kramp en daarna is het genieten, vooral omhoog, maar naar beneden moeten je weer je benen gebruiken om de bestuurder niet van het zadel te duwen. Het is wat en met de foto's wilde het nog niet lukken. Ik doe een tweede poging en anders morgen. soms licht het aan de beheeromgeving. Veel liefs voor van de week, groeten, Cobi

• 22 November 2012 - 14:15

Marlene:

hoi Co, Nog bedankt voor je felicitatie en het op de hoogte houden van je belevenissen Geweldig hoor. Het moet bijzonder zijn op Bali. Faizal en Milan zijn er een poos geleden speciaal voor een bruiloft geweest en hebben tours gemaakt. Nou, echt sprookjesachtig en voor herhaling vatbaar. De dansles lijkt heel speciaal en de kooklessen moeten uniek zijn. Kijk die rokken eens. Volgens mij ga je niet verder. Ik hoop dat dit berichtje vanuit CYGNUS goed aankomt en ik stuur jullie hierbij n frisse bries...hahaaai. Fiets ze, lfs M .

• 23 November 2012 - 10:25

Cobi Bult:

Dank je wel voor je reactie Marlene, vanuit CYGNUS, Het voelt goed die frisse bries van jou, want het is nog wel warm, vandaag een vrouw gesproken bij de kookles, zij komt uit Melborne en vertelde dat het daar wat koeler is.
    Daar ben ik volgende week, 3 december. Hier woont ook een Australier voor een aantal maanden, gepensioneerd, maar die is voor twee maanden terug naar Australie, want hij is daar Santer Claus. Hij heeft hier een hond en een kat, die volgen nu de bewoner, tourist die dat bewoont, een jonge Spanjaard ( geen Sinterklaas).
    Marlene een fijn weekend, liefs en groeten voor de familie, Cobi

• 24 November 2012 - 22:22

Paula:

Hoi Cobi,

Wat een mooie reis ben je aan het maken. waanzinnig. Net met aandacht, meeleven, bewondering je verslagen gelezen. Je levenservaring wordt wel verrijkt door zo'n reis.
    En wat een mooie foto's. Vooral van indonesie, indrukwekkend.
    Lijkt me ook heel fijn, al die mensen die op afstand met je meeleven en reacties geven.
    Al weer bijna naar australie. Wat gaat de tijd hard.
    Heel veel liefs , uit het natte den haag, Paula