Gastvrijheid - Reisverslag uit Tosya, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Gastvrijheid - Reisverslag uit Tosya, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Gastvrijheid

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

07 Mei 2012 | Turkije, Tosya

Goede middag fans,
Gisteren zag ik het verkeer op de weg, die ik vandaag zou gaan befietsen en wandelen.
Maar voor het slapen dacht ik even aan Cornelli, die zegt altijd we zien wel als we er aan beginnen.
Dus goed geslapen na die berg van ruim 1400 m.
Vanmorgen kom ik op de weg en wat zie ik: een autoloze maandag, de weg was voor de helft afgesloten vanwege verbouwingen. Dus fietste ik steeds op het afgesloten deel. zie foto
Verder werd ik uitgenodigd op de thee en toen ik in Tosya aankwam en daar eerst jus en een broodje nam hoefde ik dat niet te betalen. Gewoon super gezellig door Turkije te fieten. Ik kan het iedereen aanraden.
Stadsgezicht op de foto is Tolsya en ik overnacht weer in een Ö.evi, kosten 7 euro.
Mooi weer en straks een Pide

  • 07 Mei 2012 - 17:20

    Stella:

    hoi Co,
    k.. weer nogsteeds!!!!!!!!
    kusjes

  • 07 Mei 2012 - 19:09

    Lydia Van Der Harst:

    Hey Cobi wat een mooie fotos allemaal, ik blijf het geweldig vinden om zo op de hoogte te blijven. Ik moet je de groeten doen van mij moeder dus bij deze!!!!
    Cobi ik wens je nog veel fietsplezier en nog veel lieve mensen die je gaat ontmoeten. Tot zover ziet alles er heel gastvrij en relaxt uit, dat het zo verder mag gaan voor jou!!!! Cobi tot snel weer tot het volgende verslag en welterusten
    voor straks xxxxxxxxxx

  • 08 Mei 2012 - 06:57

    Jodelarini:

    Mijn god, begin ik hier vanochtend een beetje gaar achter mijn bureau mijn werkdag met jouw blog. Niet echt motiverend. ;-) Klinkt fantastisch!

  • 08 Mei 2012 - 08:31

    Klarina:

    Jeetje Cobi wat een prachtige foto's en verhalen! En wat zijn we hier in het koude en op dit moment zwaar regenachtige Nederland jaloers op jou! ;-) Je mag best wat van dat goede weer deze kant op sturen als je even tijd hebt! ;-)

    Liefs Klarina

  • 08 Mei 2012 - 18:24

    Cobi Bult:

    Bij deze de zon morgen voor jullie.
    Ja Klarina er is nog een leuke spontane Istanboelse (docente) die een penvriendin zoekt. Je kan haar mailadres van mij krijgen.
    En Jo..met mooi weer is alles fijn,denk ik.
    Lydia veel liefs en je bent bijna jarig.
    Iedereen morgen een fijne dag.
    Cobi vanuit Trabzon, met dank aan de Azarbeijner

  • 08 Mei 2012 - 18:53

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Je reis schiet al lekker op en wat maak je veel mee zo! Wij hebben al wat van de Turkse zon mogen genieten (wel heel lui met het vliegtuig). Ondertussen zijn we weer terug in het koude Holland en kijken uit naar de Hollandse zomer. Veel liefs uit Limmen ook van je broer Jaap, schoonzus Tiny en Neef Nico met gezin. Groetjes,

    Robin, Annemarie, Jari en levi Legdeur

  • 09 Mei 2012 - 13:36

    Cobi Bult:

    Annemarie wat gaat dat snel he, een weekje. Ik ben er nu bijna drie weken en het is echt genieten. Wat een leuke dat ik dit mag mee maken. heb af en toe wel heimwee. Maar dan denk ik; als je nu naar huis ga, heb je spijt al na drie dagen. Dus ben ik er tot nu toe snel mee klaar, met het heimweegevoel. Maar je weet het nooit hoe het balletje rolt.
    Voorlopig heb ik wel het idee dat Europa ver weg is. Veel lies voor iedereen in Limmen en speciaal Nina, want die is bijna jarig.
    Alvast gefeliciteerd Nina, Cobi

  • 19 Juni 2012 - 11:08

    Klarina:

    Hey Cobi,

    ik lees je berichtje nu pas maar lijkt me super leuk om met haar te mailen, chatten etc.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 157687

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: