Minneapolis - Red Wings - Reisverslag uit Red Wing, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Minneapolis - Red Wings - Reisverslag uit Red Wing, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Minneapolis - Red Wings

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

19 Mei 2015 | Verenigde Staten, Red Wing

Vandaag hangt alles weer aan de fiets, niets vergeten, beetje voor de wind, nog wel fris, maar dat is het in Nederland ook denk ik?
Eerst de foto's, want na de bib verliep alles weer op rolletjes, leuke ontmoeting in de bus met een kleine Amerikaanse, zij was blij met het beestje.
Schitterend museum, de heer is ook 19 mei jarig, ja dan gaan we even op de foto. Het is een museum met Russische kunst, Amerikaanse schilders, hebben in Leningrad gewerkt en ook Russen zijn naar Amerika vertrokken. De museum winkel was een paradijs om in te shoppen, maar ja op de fiets...Ik heb mijn gastheer weinig gezien, maar zijn dieren des te meer.
Vanmorgen de ketting van olie voorzien, even rond gereden en naar de ketting gekeken en gelijk stopt er een auto, heeft u hulp nodig? Ja en nee en de heren komen kijken, 's morgens vroeg moet ik nog op gang komen met mijn Engels. Ook 's avonds gaat het niet erg vlot om op de juiste worden te komen.
Om een uur of elf was ik halverwegen de dag afstand, daar was de bibliotheek, voor de foto's. En ik had een afspraak met Olga om te skypen om een uur, dat was super leuk, want het was een contact met haar en Bas, geen beeld, maar geluid. Een leuk verjaardags cadeau, moeder dag cadeau in een kreeg ik en wel 2 nachten in een Hotel in de buurt van Chicago!
Maar zo even babbelen met z'n drieën was super gezellig. Bij Bas was het 20.30, bij mij 13.30 en bij Olga 6.30 in de morgen en 20 mei.
Ook heb ik de hele dag genoten van jullie wensen. Om half drie ging ik weer fietsen. Toen was het nog even aanpoten om op tijd bij mijn gastgezin aan te komen. Een grote heuvel, even lopen en met een lange afdaling.
Op tijd aan gekomen in een bijzonder mooie omgeving, lijkt op Wassenaar, maar dan aan de Mississippi. De achterkant van het huis kijkt uit op de rivier. Katelyn was ook jarig in mei. We hebben gezellig fiets verhalen uitgewisseld, zij heeft Vancouver- Los Angeles gefietst, dus het zelfde, maar anders om, plaatse, campings en ook Rangoon ontmoetingen.
De avond afgesloten met glas bier en nu nog even liggend in bed het verslag afgemaakt. Het is leuk om een jaar ouder te worden.
Liefs en groeten Cobi

  • 19 Mei 2015 - 19:07

    Margreet:

    Lieve Cobi,

    VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag, leuk dat die man ook jarig is. Het is weer leuk hoor om alles te lezen en de foto's te bekijken.
    Groetjes Truus, Margreet, Fokke, Chantal en Vivian

  • 19 Mei 2015 - 20:02

    Nico Bult:

    Van harte gefeliciteerd Cobi

  • 19 Mei 2015 - 21:40

    HJ En Peter:

    Hallo lieve buuf!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig heb je vandaag weer alles bij je en niks vergeten

  • 19 Mei 2015 - 22:37

    Ineke:

    Hartelijk gefeliciteerd een hele fijne dag

  • 19 Mei 2015 - 23:33

    Paula:

    Lieve Cobi,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een mooie dag hebt beleefd. We denken hier aan je. Liefs Paula

  • 20 Mei 2015 - 02:57

    Cobi:

    Dank jullie wel, lieve buurmannen, Margreet en familie, Ineke, Paula, Lydia en Nico

  • 20 Mei 2015 - 08:40

    Hanneke:

    Hoi Cobi,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! We verlangen naar al je verhalen! De club mist je wel hoor.
    Groetjes, Hanneke

  • 21 Mei 2015 - 05:44

    Cobi:

    Dank je wel Hanneke, ik wil ook wel weer in actie komen. Heb al een schilder project bedacht.
    Ik ga de huis dieren van mijn gastfamilies schilderen.
    Zie jullie 8 juni, tot dan, liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 157600

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: