De kust van Bali, Canggu - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu De kust van Bali, Canggu - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

De kust van Bali, Canggu

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

26 November 2012 | Indonesië, Canggu

Annemarie, wat lief dat je zo bezorgd ben voor mij, maar ik heb nu de familie ontmoet en prima koffie gedronken. En er wordt daar super gebouwd, jammer dat ik er nu was. Ziet er heel goed uit! En het was even leuk, bijzonder een broer van Robin daar te zien, een Blanda.
Vanmorgen ben ik om 6 uur vertrokken uit Ubud, heb eerst nog met mijn vriend de hond gewandeld. Gewoon de berg af, binnen ruim een uur was ik terug in Denpasar, heen 4 uur, langzaam ophoog en toen later vertrokken.
Vervolgens naar Canggu, twee keer vragen, was al in de buurt en vond het adres makkelijk. Leuke koffie pauze. Heb aan Menno de weg naar de zee gevraagd en die al bewonderd en een Hostel gevonden met zwembad, maar de zee is wel even wat anders dan in Nederland, al hoewel jullie hadden storm.Zie foto.
Ik blijf twee dagen, ga dan naar Denpasar, omdat Oka woensdag jarig is en vroeg of ik ook kwam. Waarom niet? Neem dan woensdag transport van Denpasar naar Ubud, nadat ik eerst weer in een hotel zit. Ik zit ongeveer 12 km van Denpasar af. Dus eerst om 6 uur naar Denpasar, en vervolgens naar Ubud. ( Het begint er al op te lijken dat ik hier woon)
Van donderdag tot zondagochtend blijf ik dan in Denpasar, het is een leuke stad. Fans een fijne dag en zet Bali op jullie verlanglijstje, groeten, Cobi

  • 26 November 2012 - 13:44

    Josephine:

    Hoi Cobi,
    Het gaat nu opschieten, hè. Je bent al een eind op weg.
    Zaterdag hebben wij weer met Cecile gebridged. Het was erg gezellig, maar je wordt toch gemist. Misschien nog twee of drie keer en dan ben jij er weer bij.
    Groetjes, ook van Liesbeth.
    Josephine

  • 26 November 2012 - 21:12

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Ik was inderdaad een beetje bezorgd omdat je ook al bijna een week geen berichtjes op je site had gezet.
    Ik weet hoe druk het verkeer daar is, dus ik was bang dat je misschien een ongeluk had gehad.
    Gelukkig was je gewoon lekker aan het schilderen en koken. Leuke foto's weer en goed dat je toch nog bij Menno langs bent geweest! We hebben ook nog familie in Australië in de buurt van Melbourn. Dus mocht je daar in de buurt zijn, kan ik je ook nog wel een adres mailen.

    Veel plezier weer en alvast een prettige vlucht naar Australië!

    Groetjes,

    Annemarie


  • 27 November 2012 - 05:03

    Cobi Bult:

    Josphine en Liesbeth, dank jullie wel dat jullie mij nog niet zijn vergeten, want ik ben al weer bijna 3 maanden onderweg. Ik verheug mij er op om naat Australie te gaan. Weer een andere cultuur en nieuwe uitdagingen.
    Misschien kan ik daar iedere avond bridgen?
    Annemarie het was heel leuk even familie van jou te ontmoeten. Dan is Nederland al weer dicht bij. Jammer dan je schoonmoeder al weer weg was. Anders was ik daar eerst even langs gegaan. Volgend jaar een nieuwe kans. Dan is de bouw ook helemaal klaar denk ik. Misschien kunnen we daar met de fam. Bult Kerst vieren. Vraag je vader en moeder eens ernaar? Olga zit er niet zo ver van daan en Bas vind het vast ook geen probleem om hier het water af te raften. En het is weer eens iets anders dan Turkije.
    Het verkeer is er wel druk, maar nog niet te vergelijken met Sumatra en Java.
    Maar opletten moet je wel altijd, links en rechts en dan nog een keer dubbel voor ik oversteek. En dan ook nog even naar de rijders hun ogen kijken. Menno vertelde wel dat fietsers beschermd zijn als er een ongeluk gebeurd dan zijn de fietsers niet aansprakelijk. Het motorverkeer gaat de fout in.
    Maar ik ga dat niet uitproberen, verder is mijn badzeep bijna op, wat ik van jou had, heb er zuinig mee gedaan, want het ruikt zo lekker. Annemarie stuur het adres van de fam. uit Australie en ik kijk op google waar het is. Het lijjkt mij leuk om te gaan. Fam. Robin zit altijd goed, geniet jij van je mannen en geeft ze een kus, veel liefs ook voor de andere fans, Cobi

  • 28 November 2012 - 14:17

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobie.
    We genieten nog steeds van je reisverslagen en je prachtige foto's en wat je zegt er zit geoeg inspiratie voor de schilderclub tussen dus al je terug bent leef je uit zou ik zeggen.Met onze leraar Frans gaat het niet goed nu. Heel triest allemaal.
    We wensen je nog veel reisplezier en wees voorzichtig.
    Met vriendelijke groeten van Ria en Wim.

  • 28 November 2012 - 16:52

    Jaap En Tina Laan Zaandam:

    Hi Cobi
    Even een reactie op je geweldige reisverslag.
    Wij Jaap en ik hebben het helemaal gevolgd en ervan genoten.
    We hadden het n.l telaat in de gaten toen we weer gasten
    hadden kregen we het over jou trip op de fiets met de blinde man.
    Dat vonden we ook al zo apart toen. Wij wensen je verder een
    goede reis en kijken wij weer uit naar je volgende blog.
    Een lieve groet van ons uit de Zaan.

  • 29 November 2012 - 01:59

    Cobi Bult:

    Ria en Wim, ja je doet veel indrukken op, vooral al als je niet uit de tropen komt, alles is zo anders. Het groen is wel net zo groen als in Nederland, maar daar zijn het de weilanden. Toen we naar Groningen fietsten in augustus, was het ook groen, het land, de parken en bomen, maar de vormen zijn hier zo overweldigend mooi!
    Ja Jaap en Tina, dat was een leuke tocht naar jullie toe met Jerri ( oeps Jerry, ik weet niet meer hoe ik je naam kan schrijven ) Maar bij deze jij ook een warme groet uit Denpassar, Bali.
    Jullie in de Zaan hebben het nu heerlijk warm achter de kachel. Zijn er al voorspellingen gedaan of de winter streng gaat worden?
    Schaatsen en een Witte Kerst?
    Af en toe kijk ik de kranten inop het internet en zie het naar 3 of 4 graden gaan 's nachts.
    Jullie een fijne feestmaand, liefs en groeten uit Denpassar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 835
Totaal aantal bezoekers 157682

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: