Samut Songkhram - Reisverslag uit Samut Songkhram, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Samut Songkhram - Reisverslag uit Samut Songkhram, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Samut Songkhram

Blijf op de hoogte en volg Cobi

10 September 2012 | Thailand, Samut Songkhram

Goede morgen fans,
Vandaag zit het er weer op, het fietsen. en gisteren geen internet en nu wel. Dus even bij praten.
Zondag vroeg Bangkok uit gefietst, redelijk stil nog op de weg. De eerste 5 km gingen prima, maar dan ....
de weg vragen aan een wielrenner, die neemt me mee en geeft mij af aan vier andere wielrenners en zo kom ik op een leuke manier Bangkok uit.

Het was voor zondag 40 km en nu maandag nog eens 45 km.
Het was druk langs de weg, vandaag en gister, maar errijden veel brommers en ook wel wat fietsers. En overal water met lelies, tempeltjes groot en heel klein, dat heeft wel iets, relaxt om te zien. Onthaasten.

De mensen zijn bijzonder vriendelijk en groeten veel. Vanmorgen was ik vijd uur op gestaan. Gisteren vroeg naar bed, want het hotel stond niet in zo'n super omgeving, om nog te gaan stappen.
En daarom vroeg op, met de zon, dus niet zo warm, ging lekker. Ontbijt aan de straat, koffie stop, thee stop, plas stop en nu internet stop.

Nu veel liefs en een fijne werkweek of schilderochtend, lieve schilders speciale groeten voor jullie.
En mijn bridge maatje Hennie, groeten voor Jan

• 10 September 2012 - 16:07

Bart En Magda:

Dat is weer eens op een heel andere manier fietsen: langs tempeltjes, mooie bloemen, vriendelijke mensen en fietsers met wie je mee de stad uit mag. Geniet ervan en veel liefs van Bart en Magda.

• 10 September 2012 - 21:47

Annelies.:

Vandaag kennisgemaakt met 2 gloed nieuwe collega's.
    De kennismakings info wast wat ongeordend, de info was op de lange duur vandaag zeer vermoeiend.Pfffff
    We werden de hele school rondgeleid en ze liet elk lokaal zien, zelfs de flexplekken.
    Het was een beetje een langdradige dag.Direct 2 uur gaan slapen toen ik thuis kwam.
    Morgen hopelijk een beetje betere kennismakingsdag.

Groetje en neen goede rit morgen (dinsdag)

• 10 September 2012 - 22:24

Wim .:

10 september 2012 22:14.
    Vanmorgen opde schilderclub was het rustig met15 mensen.Volg met plezier je verrichtingen en je foto's bekeken.Leuk hoor de gezichten van die goedlachsen wielrenners.Ik wens je voor morgen weer veel fietsplezier en leuke ontmoetingen met aardige mensen.

groetjes en lekker fietsweer gewenst van Wim