Nowra - Reisverslag uit Nowra, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Nowra - Reisverslag uit Nowra, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Nowra

Door: cobi

20 December 2012 | Australië, Nowra

Goede middag, het gaat lekker, nog steeds leuk en misschien ga ik hier wel wonen.
Gefelicciteerd Vivian en een fijne dag met heel veel cadeautjes.
Morgen schrijf ik hier verder aan, groeten, Cobi

Het is vrijdag en er zijn er wel twee jarig, waarschijnlijk nog meer.

Gefeliciteerd Margreet en een fijne dag met de familie en vrienden. Sneeuw? Weet je nog van een paar jaar geleden, toen je jarig was.
Groeten voor je moeder.

En Demi, jij ook van harte Gefeliciteerd en een fijne dag, met mamma, pappa, Nina, opa en oma 2x en de Legdeurtjes.
dikke kus, van "down under" voor iedereen.

• 20 December 2012 - 19:25

Margreet Terpstra:

Lieve Cobi,

Bedankt voor het feliciteren en wat een leuke foto's.
    Nog een fijne dagen in Australië en doe de groetjes aan Koala's en Kangeroe's.

Kusjes en nog fijne dagen, Vivian Terpstra.

• 20 December 2012 - 23:27

Peter En HJ :

Ha Cobi, volgens mij heb je het waanzinnig naar je zin als je er wil blijven wonen.het is ook een geweldig land. Als je er blijft komen we je echt heeeeel snel opzoeken. Wat een gaaf vakantieadres!!!! Veel plezier!! De buurmannen

• 21 December 2012 - 00:07

Ja het is een hele leuke ervaring fietsen in Australie!
    Maar ik kom eerst nog wel even naar de Columbusstraat om jullie daar allemaal te knuffelen.
    Margeet het blijft feest daar in Maarssenbroek, fijne dag.

• 21 December 2012 - 20:30

Jaap En Tina Laan:

Hi cobi nu je in Australia bent, wil ik weer even een reactie geven.
    Wij hebben er vijf jaar gewoond en zegt het ons dus wel wat.
    wij vonden het ook een mooi land met vriendelijke mensen.
    Zo te vernemen van je heb je het echt naar je zin.
    Waarschijnlijk gaan we volgend jaar 2013. naar Tasmania
    ik heb er ook familie wonen.in Sydney.Geniet van je
    interressante trip en kijken wij weer uit naar je volgende bericht.
    lieve groet van Tina Laan.