Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

15 November 2012 | Indonesië, Ubud

Zo ik zit er relaxt bij, kom uit het zwembad, heb geboekt voor drie nachten en misschien worden het er wel meer.
IK ben bij Ben zijn huisjes aangekomen, daar was ik ongeveer 20 jaar geleden ook. Het was het eerstse wat ik tegen kwam. Reed zomaar in de ronte, want alles is een beetje veranderd.Maar goed het is er super mooi, de planten waren de eerste keer, heuphoogte en nu boven mijn hoofd uit. Het zwembad is nog steeds even lekker en de mensen zijn ook weer net zo aardig.Vanmorgen eerst het ontbijt, toen nog tshirts gekocht, duntjes, heb ik eens wat anders voor jullie op de foto aan. De fietstocht van 30 km was goed te doen, geen keer afgestapt, ik dacht dat het stijler was. Gezellig weer stops gemaakt. En om half twaalf was ik op de bestemming, 3 uur fietsen. En mijn frustraties is weer op nul.

Jade van harte gefeliciteerd en ik doe het gelijk voor je oma.

Gefeliciteerd Tieneke voor morgen een fijne dag, 70 jaar, sorry dat ik er niet bij ben. Wat vind je ervan om het volgend jaar op Bali te vieren?

Cecile jij komt zaterdag aan de beurt, dan heb ik ook wat te schrijven wat ik volgende week ga doen.
Tot zaterdag, liefs en groeten, Cobi vanuit Ubud
Sorry fans er is iets met de foto's, ga het morgen nog eens proberen. eerst de foto's op een cd zetten! Gedaan, morgen meer.

  • 15 November 2012 - 15:16

    Magda Van Eijck:

    Aan Ubud hebben Bart en ik ook mooie herinneringen Coby. Ik snap best dat je daar wel een paar dagen wilt blijven. Maar wanneer denk je in Australië te zijn? En kom je dan ook in Sydney? Wij zijn daar van 21 tot 24 november. Veel plezier verder en groeten van Bart en Magda

  • 16 November 2012 - 12:57

    Cobi Bult:

    Magda en Bart, dat is eerder dan dat ik er ben. 2 December vertrek ik naar Melborne en 25 december vertrek ik uit Sydney, dat is een maand later dan dat jullier er zijn. Waar zijn jullie 25 december?
    Een hele fijne vakantie en tot in Nederland, denk ik, geniet ervan.
    En alle fans een fijn weekend, groeten, Cobi

  • 16 November 2012 - 19:08

    Evi:

    Hallo Cobi, Ik kan de kinderpostzegels (de drie Prinzesjes) naar NZ opsturen. Hoe ben je van plan om het te doen? Stuurt O. mij haar adres naar mijn e-mail?? Lijkt me leuk om voor Sint te spelen voor iemand zo ver van NL!
    Fijn dat je het weer zo gezellig hebt in dit weelderige Gebied. Heb op Google voor de lol de route gepland van Denpasar naar Ubud. Niet te geloven maar het kon, met alle afslagen en straatnamen aan toe.
    Geniet van het zwembad, wij genieten mee van je foto's. Liefs en groeten, Evi + Martin

  • 16 November 2012 - 19:10

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Dat klinkt weer lekker relaxed. Jammer dat Ben er zelf niet is. Wat fijn dat je fiets zo snel gerepareerd wordt, daar kunnen ze hier nog wat van leren! Ik volg nu ook de blog van Monique, mijn buurvrouw. Ze is in Vietnam aangekomen en beschrijft vergelijkbare ervaringen. Ze had geen wisselgeld voor de bus en dan schieten mensen te hulp.
    Die plaats Denpassar zag er leuk uit op de foto's. Geniet van alles wat je ziet en meemaakt!
    Vanmiddag is mijn hulp geweesten mijn ramen blinken weer sinds lang. Morgen ga ik weer naar Riet, nu voor haar operatie, best wel spannend allemaal.
    Veel liefs van Trieneke (mis je ..)

  • 17 November 2012 - 06:06

    Cobi Bult:

    Evi ik stuur je via de mail het adres van Olga en ja google is een uitkomst om een route te verkennen.
    Jullie een fijn weekend, groeten, Cobi
    Trieneke en Riet sterkte en positief blijven denken, maandag zal ik aan jullie denken, liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 157673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: