Zondag van Sathing Phra naar Songkhla - Reisverslag uit Songkhla, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Zondag van Sathing Phra naar Songkhla - Reisverslag uit Songkhla, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Zondag van Sathing Phra naar Songkhla

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

23 September 2012 | Thailand, Songkhla

Het is halfeen en ik zit even bij te komen in de airco van het internetcafe. Ben vanmorgen om half negen vertrokken en dat is laat, de zon is er goed bij , met de warmte. Maar ik moet op dit moment nog een klein stukje tot aan mijn overnachting. Heb een tweede ijsje op, dat is echt goed door likken, anders heb je een smeerboel, het druipt erg snel.
Verder heb ik af en toe wel eens een stil moment en dan mis ik jullie allemaal.
Maar dat gaat ook wel weer snel over, als ik denk het kan alle kanten op het is geen verplichting. doe waar je zin in heb.
En dan zie ik alle leuke dingen die jullie mij mee heb gegeven op mijn reis. En dan zit het ook wel snel weer goed. Maak jullie geen zorgen, maar ik deel dit even met jullie en dan is het maar de wereld in.
Het meeste contact met de bevolking zijn de zwaaiers, roepers onderweg. En ik het hotel, de overnachtingen meestal het meest met de nachtbewaker, die ik dan pas voor het eerst zie, om zes uur als ik vertrek, dan babbalen we wat.
O ja op zondag is er duidelijk minder verkeer op de weg. Dat zal morgen wel weer anders zijn.
Voor vandaag, veel liefs, Cobi

  • 23 September 2012 - 12:12

    Wim:

    Heel verstandig Cobie dat je doet waar je zin in hebt.Niks forceren en heb je zin om te fietsen dan fiets je en geniet van de dingen om je heen .We bekijken ook altijd de foto's die je meestuurd.
    verder nog een goede reis en vriendelijke groeten van Ria en Wim

  • 23 September 2012 - 13:10

    Peter En HJ :

    Ha die Cobi,
    Prachtige foto's! Doe lekker rustig aan. Je moet inderdaad niks! Heb je een lekker boek om te lezen? We volgen je. Veel plezier gewenst, Peter en HJ

  • 23 September 2012 - 19:01

    Margreet:

    Hoi Cobi,

    Wat een mooie foto's, vooral die orchideeen en wat een tuin zeg, groot en prachtig, vast leuk om te lopen en te kijken, behalve als het te warm is. Grappig van de voet vollybal van de tv, ik ken het ook niet hoor. Verder is het bij jou prachtig weer, hier regent het weer behoorlijk. De hele dag was het best aardig, maar nu nat, nat nat. Chantal is verkouden, maar zij heeft een andere kamer, wel in Utrecht. Twee andere dames erbij, de keuken wordt nog nieuw en de douchekamer is nog niet helemaal klaar. Vorige week, de week daarvoor en vandaag heeft Fokke van alles in de auto gedaan en gebracht naar de nieuwe kamer. Afijn, morgen weer werken en naar school, groetjes Margreet, Fokke, Chantal en Vivian.

  • 23 September 2012 - 22:46

    Bianca:

    Hoi Coby,

    Wat een plezier om naar je foto's te kijken en de verslagen te lezen. Brengt veel herinneringen naar boven.
    Het stukje Thailand waar jij nu fietst lijkt wel op Maleisie. Alleen daar is (was) het aan de oostkust nog lekker rustig.
    Leuk ook om te zien dat de mensen nog steeds even aan de fiets moeten zitten. Overal waar wij stopten moest altijd wel iemand even de fiets aanraken. Vol bewondering voor de techniek en de tassen erop.
    Prachtig ook die bloemen overal.

    Goede reis verder. Ik hoop dat je nog veel geniet momenten gaat meemaken.
    Groetjes Bianca

  • 23 September 2012 - 23:59

    Annelies:

    Hey Cobi, kom op meisje. Je wilt echt niet met ons/mij ruilen nu. Heb vandaag zondag 7 uur nagekeken en voorbereid pfff. Ik geniet telkens van alles wat je hiereen stuurt uit Thailand.
    Ga jij maar heerlijk op je mooie fiets, maar wel lekker vroeg vergtrekken joh. De Thai zullen toh ook wel om een uurtje of 5 starten? En tussen de middag een siësta houden of zoiets.

    Hey, ik moet mijn bed in (morgen extra vroeg op, om toetsen op en computer, waarvan het me lukte om ze klaar te zetten vrijdag j.l. ) nu aan de praat te krijgen. zodat studenten kunnen inloggen.
    Hoeplijk lukt alles.
    Ik zou zo wel met jou willen ruilen! Heel veel liefs, kop op en lekker trappen.
    Ik zal eens vragen hoe dat internationale belprogramma voor de op de computer ook al weer heette.

  • 24 September 2012 - 11:08

    Cobi Bult:

    Dank jullie wel voor de reacties. Ja ik heb een boek bij mij, nog niet in begonnen, ben de puzzelboekjes eerst aan het doen. En vandaag was het stuk leuker, zie het verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 157664

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: