Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

05 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, het vliegen is gelukt. eerst languit in de biness class en daarna het laatste stuk opgevouwen. Fiets kwam goed uit het vliegtuig. De taxi iets moeilijker.1 een bedrag van 80 dollar. Oeps dat is afzetten. 2 was normaal 28 dollar. Deze man zet mij met fiets en al voor de hostel. Dan mag de fiets niet mee naar binnen!!! de buren geven uitkomst,daar mag hij staan. Verder is de hostel perfect, uitzicht op de oceaan en leuke dames, uit Australië, Duitsland en Engeland.
Vandaag een fietstocht van 55 km, Paul Getty museum bezocht niet van binnen, de buiten kant was al indrukwekkend genoeg.
Als ik foto's kan laden zien jullie het. Lukt vandaag nog niet.
Het is lekker warm, heb ook al 2uur op het strand gelegen met surfers in het water.
Leuk jullie reacties, dank daar voor.
Groeten en a Nice day, big hug, cobi

• 05 Maart 2015 - 13:32

Bart En Magda:

Lieve Cobi,
    Afgezet worden door een taxichauffeur is niet leuk, daar word je boos om, maar je bent al weer met positieve dingen bezig: lekker fietsen en op het strand liggen. Geniet er maar van.
    Veel groeten van B&M

• 05 Maart 2015 - 13:33

Bertha&Bob:

Hoi Cobi, je heb in ieder geval beter weer dan ons .
    Wij wensen je natuurljik een goed vervolg van deze nieuwe ontdekkings reis en we blijven je volgen hoor
    Gr Bertha & Bob

• 05 Maart 2015 - 16:35

Siem En Elly:

Hoi Cobi,

We gaan je weer volgen hoor!Succes met je nieuwe fietstour.

liefs uit Schagen.

• 05 Maart 2015 - 19:15

Margreet :

Lieve Cobi,

Weer ver weg en kijken, heerlijk weer en al weer mensen overal vandaag.

Groetjes Margreet

• 05 Maart 2015 - 22:15

Annelies:

Hoi Cobi, Heerlijke sfeer dat strand met surfers. En 55 km fietsen voor een museum bezoek is weer eens wat anders dan in de lange rij voor het museum! En ook heerlijk met dat weer daar. Maar hier mogen wij ook niet meer klagen. Het was vandaag hier heerlijk en het Zuiderpark waar ik liep is prachtig aan het ontluiken. Geniet ze!
    . Lieve groet Annelies.

• 06 Maart 2015 - 17:28

Wim Harfterkamp.:

Hallo Cobi
    Fijn dat je veilig weer met beide benen op de grond staat en je fiets nog intact is.
    De eerste dag al door een taxi chauffeur afgezet wordt is natuurlijk minder leuk'
    We gaan je weer volgen op je reis door de Amerika en ook de schilderclub steeds bijpraten.
    Met lieve groeten van Ria en Wim.

• 10 Maart 2015 - 11:48

Gitta:

Ha Cobi,

Leuk dat je weer op avontuur bent! Geniet ervan en leuk om je zo een beetje te volgen!