Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

02 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo de techniek staat meestal voor ....
Vandaag werkt mijn email niet meer, al van af donderdag eigenlijk.
en nu laat het blog mij ook in de steek.
Zo het blog werkt weer. Zit nu op de terminal van de boot naar het zuid eiland.
Wellington is vol vanwege Festiviteiten, dus gewoon een kaartje voor de boot en een hostel gebeld. Op naar Picton, daar komen we vanavond aan in het donker. De fietser Beat weer ontmoet, die gaat ook mee die kant op.
Hij start morgen vroeg en ik iets later.
Eerst een buskaartje of treinkaartje naar Christchurch regelen.
Dus vanaf morgen op het zuideiland. Soms gaat het snel, het openbaar vervoer werkt hier prima.

Olga en Eric het gaat niet lukken om elkaar te ontmoeten denk ik.
Mijn email werkt niet.mijn tel. nr is hier in N.Z. 0210310474,
Belangrijk is voor jullie dat je gaat genieten van N.Z. en de mensen. Veel liefs en tot in Londen of Den Haag. Cobi

  • 02 Maart 2013 - 11:49

    Annelies:

    Wat een "speed"-tour! Leuk dat je Beat weer tegenkomt. Hoop dat zuid-eiland net zo mooi/leuk is. Ben benieuwd! Groetjes Annelies

  • 02 Maart 2013 - 19:33

    Trieneke:

    Hi Cobi,
    Wat ben jij toch een volhouder! Mijn buurvrouw Monique, die je ontmoet hebt, vliegt nog deze week terug en gaat niet meer terug naar Vietnam. Ze heeft nog door andere landen gereisd en veel beleefd en ook prachtige foto's gemaakt, maar kreeg genoeg van alle hotelkamers, financieële problemen en oplichterij. Ook het werk lukte niet zoals ze zich had voorgesteld. Wellicht maakt het een groot verschil dat jij alles op de fiets doet en zo dichter bij mensen staat. En de aard van het beestje natuurlijk ook. Wat slim dat jij niet al je schepen achter je hebt verbrandt!
    Geniet nog van deze laatste maand!
    Liefs, Trieneke

  • 02 Maart 2013 - 23:17

    Cobi Bult:

    Trieneke, ik heb jou nog! En heel veel andere lieve vrienden, vriendinnen, vriend, familie en bovenal Olga en Bas
    En het is inderdaad de fiets die het doet.

    Maar zeker dat ik overal maar even ben, net als gasten en vis?
    Niet langer dan 3 dagen, dan blijft het nog leuk en vers.

    Annelies, ja ik ben ook benieuwd, maar de eerste dag is al super, een echt sorry N.Z. Spaans cafe, dat is zo leuk, Spaans te horen in deze omgeving, dat zet voor mij weer even de wereld op zijn kop!

    Wie gaat er mee kayakken in Nederland?
    Fijne week en tot over 4 weken, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 157660

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: