Gefeliciteerd Jacky en Jorden - Reisverslag uit Mersing, Maleisië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Gefeliciteerd Jacky en Jorden - Reisverslag uit Mersing, Maleisië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Gefeliciteerd Jacky en Jorden

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

08 Oktober 2012 | Maleisië, Mersing

Een klein verslagje; omdat Jacky en Jorden jarig zijn vandaag. Hartelijk Gefeliciteerd vanuit Mersing, Maleisie.Ik wens jullie met de hele familie en jullie vrienden een leuke dag toe.
Vandaag weer veel apen gezien, begint hier al een beetje op een dierentuin te lijken. Je hoort ze herrie maken in de bomen, dan stop ik even en vluchten zij met z'n allen via de takken verder het bos in.
Iedere dag regent het en wat onweer, maar meestal gelukkig aan het eind van de middag, avond, nacht. Maar nu ik hier achter de computer zit regent het pijpenstelen. Ik heb de was weg gebracht en kan die morgen halen. 2 kg was voor bijna 2 euro kosten.
Ik blijf twee nachten in Mersing en heb een buskaartje gekocht voor woensdag naar Johor Bahru, ongeveer 125 km hier vandaag, kosten ongeveer 3 euro. Zo dan weten jullie hoe duur het leven hier is. De busreis is een cadeau voor mij, om gemakkelijk de fietstocht Thailand- Maleisie af te sluiten. Johor Bahru, ligt tegen Singapore aan.
Morgen ga ik mijn verslag doen van het afgelopen weekend, want dat was wel bijzonder. Tot morgen, liefs en groeten, Cobi

  • 11 Oktober 2012 - 00:06

    Lydia:

    Cobi wij reageren wat laat, maar wat lief dat je aan de verjaardag hebt gedacht
    Heel erg bedankt, de kinderen vonden het geweldig
    Het was een leuke dag en zijn erg verwend
    Veel fietsplezier, lijkt me heel leuk al die dieren

    xxx

  • 11 Oktober 2012 - 11:05

    Cobi Bult:

    Lydia, dat geeft niet ik heb ook de andere reacties van jullie gelezen. En doe je moeder de groeten.
    Wannneer hebben de Jacky en Jorden herfstvakantie?

    Vandaag heb ik een beeetje Johor Bahru verkent, maar er barste ook een tropische bui los en dan ga ik lekker liggen haken aan een topje voor als ik door Australie fiets. Tegen die tijd is het wel af. Het is garen uit Thailand en Maleisie.
    Verder zijn mijn puzzel boekjes bijna uit.
    En mijn Maleisische taalcusrsus vordert langzaam, ik herken al worden op de tv. Kan het allemaal volgen met de beelden erbij! Maar dat kunnen jullie ook met soaps denk ik ?
    En Lydia, Trieneke zei ook dat het lyce's waren. Dus dan gaan we daar vanuit, bedankt voor jullie reacties, tot in het weekend, want dan kan ik gelijjk melden met wat foto's hoe Singapore bevalt. Deze stad is in ieder geval leuk, het hotel staat dicht bij een tempel en werd ik wakker van bellen geluid. Weer wat anders dan de moskee geluiden, die ik ook prima vind. Het heeft wat zo wakker geroepen worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 157666

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: