Wanganui - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Wanganui - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Wanganui

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

28 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Wanganui

Zo veel beleefd, niet schokkend maar wel leuk, waar de leerlingen op de foto staan. Daar ben ik de volgende morgen op geklommen. Om jullie een view te geven van boven af op N.Z., vervolgens ging het veel keer naar beneden naar een beekje of een rivier en vervolgens weer omhoog worstelen. (ok de de dag daarop het zelfde wegbeeld)
Halverwege ben ik een museum in gedoken, veel Maori kunst, maar dat mag niet altijd op de foto genomen worden. Maar ik geef jullie een indruk ervan.
Toen naar de slaapplek voor die nacht, was een verrassing, een soort huishouden van Jan Steen, ook in het hotel. De mensen zijn heel gezellig vriendelijk en gaan gewoon door met waar zij mee bezig waren. Tv kijken en eten, verder heb ik niet veel acties van ze gezien.
De volgende dag weer vroeg op, een leuke koffie pauze bij een antiek boerderij, mooi verzorgd. Mevrouw was voor aan de weg de haag aan het doen. Ik : Is de koffie al klaar. O sorry we are not open. Ik diep teleur gesteld. En de dame zei; ik zet koffie voor u, dat was nog eens super, na 2 uur op de fiets zitten.
Vervolgens kwam ik langs een farm met aardbeien en bramen ijs, dat was de volgende stop lunchtijd, daar een leuke ontmoeting met Schotten, die ook weer kinderen in N.Z. hebben.
Bas, het is nog een klein beetje aardbeientijd hier, zelf plukken. En vervolgens in de chocola dompelen! Energie genoeg voor de laatste 10 km. naar Wanganui, super leuke plaats, mooi hostel en een buskaartje geregeld om zaterdag naar Wllington te gaan.
Vandaag een rustdag, deel de kamer met een fransaise, die geen Engels spreekt, in het begin was zij heel afstandelijk, maar het gaat steeds gezelliger worden. Vanavond is het hostel vol geboekt, spannend, met z'n zessen op de kamer.
Jullie horen later van mij, see you, nice weekend, Cobi

  • 01 Maart 2013 - 17:38

    Annelies:

    Hi Cobi,
    Wat een hoop lieve nieuwe mensen weer. gezellig. En je maakt ons wel lekker met de choco/aardbeiden.
    De kano opde foto lijkt wel heel veel op degene die tot vorig jaar in Leiden heeft gestaan!

    Hier alles gestadig voortgang. Het weer is redelijk. Voorjaarsvakantie bijna voorbij. De badkamer is nog steeds onderweg, maar wordt v.a. maandag weer opgepakt. (Was weer op gang, maar nu korte stilte door keuken/sloop/bouw)

    De nieuwe keuken staat eindelijk sinds vanmiddag klaar met alles na deze mail te kunnen witten.
    Pla wa som tussendoor te witten, maar dat lukte nie, want dan liep ik de keukenmaker in de weg. . Dus hoop vanavond klaar te zijn, want morgen komen er mensen die het leuk vinden om samen met mij de keuken te gaan uitprobren.
    Dat waren de nieuwtjes.
    Geniet nog even lekker van dat mooie land! Lieve groetjen Annelies.
    P.S. De volgende bijeenkomst is bij Paula de 23e ;o))

  • 02 Maart 2013 - 05:12

    Cobi Bult:

    Leuk Annelies, dat je keuken weer in gebruik is. Ik zat net te vertellen aan een medefietser dat ik niet zo goed ben in het schilderen van mijn huis aan de binnenkant, maar jij bent een kanjer.
    Als ik straks weer thuis ben ga ik ook beginnen, met schilderen. Kom jou om advies vragen, hoe te beginnen en vol te houden. Kan je niet mijn persoonlijke coach worden?
    De verf heb ik al ruim en jaar in huis.
    Jij nog een fijn weekend, iedereen in Nederland natuurlijk, groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 157665

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: