Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Picton

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

02 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

Nog 4 weken en dan is het voorbij de eerste helft van de wereldreis.
Maar ik laat jullie eerst nog van het Zuid eiland genieten via de foto's.
Gezellig met de boot gisteren hier naar toe gekomen en het feest gaat nog even door.
Om 1 uur pm met de trein naar Chrischurch, is iet duurder dan de bus, maar waarschijnlijk leuker dan met de bus, dat horen jullie nog van mij, later in de week.
Voor het eerst op de reis in het donker gefietst, maar dat kan wel onder begeleiding van Beat, hij gaat het hele eiland op de fiets doen.
Ik niet, geen zorgen, eerst de trein, dan de omgeving van Christchurch, vervolgens weer openbaar vervoer naar Dunedin, dan op de fiets naar Queenstown.
Vanmorgen ook een leuke Canadese ontmoet, adres uitgewisseld en Vancouver is goed te doen met de trein vanuit San Francisco ( het vervolg) van de wereld fiets/...tocht.
Zit nu in een winkel/internet mogelijkheden, i.p.v. de bibliotheek. Het is zondag, dus.....
Fijne week, de muziek is ook zeer aangenaam op de achtergrond, liefs en groeten vanuit Picton, Cobi

• 02 Maart 2013 - 23:21

Marike:

Ha die Cobi,
    Begrijp ik het goed dat je straks bijna recht omhoog vliegt en verder gaat in Canada? :))
    In San Francisco kun je weer verder met de heuvels... Das wel een heel eind zeg. Ik vond de afsluitdijk al zo'n eind skaten, maar dat is nu een ieniemienie stukje voor je!
    Genietse van het Zuid Eiland en van alle nog te maken kilometers,
    Liefs, Marike

• 03 Maart 2013 - 21:38

Peter En HJ :

Ha Cobi,

Wat een prachtig land is NZ. Ik krijg helemaal zin van je verhalen. Ik zit nu zelf in Italië voor de wintersport. Heerlijk. Vandaag volop zon. Blijf wel last houden van de griep. Iedereen in Nederland als ik het zo om mee heen hoor. Is de griep ook aan de andere kant van de wereld. Lieve groeten, buurman HJ

• 04 Maart 2013 - 06:48

Cobi Bult:

Hendrik Jan doe voorzichtig aan. Geniet van de zon en rust goed uit, dan kan je er weer tegen aan. liefs en groeten, Cobi
    Marike, ik kom eerst gezellig thuis en ga misschien in juni verder, met de wereldreis op de fiets. En start dan in Los Angeles
    Groeten aan collega's, Cobi