Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Batemans Bay

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

18 December 2012 | Australië, Batemans Bay

Gisteren na een leuk ontbijt met de Canadees, vertrokken en het ging super, waren veel stops met lekkere dingen voor het inwendige van de mens. Zie foto's.
Heb extra gefietst en heb hier twee nachten geboekt, dus lekker lummelen. En jullie even bijbloggen. Want de komende drie dagen ga ik proberen mijn reco(rt) te verbeteren. Veel fietsen, km maken, kijken of het lukt.
Ik heb nog een week de tijd om in Sydney aan te komen, want volgende week dinsdag staat het vliegtuig klaar voor Auckland.
Het is weer mooi weer hier, rond de 28 graden.
De hostel is weer leuk, met zwembad de mensen iets minder spraakzaam, dat was zondag echt te gek, van de Italiaan uit Venetie kreeg ik een Vega maaltijd en de Canadees deelde maandag morgen scones met mij, van mij kreeg hij aardbeien. Dat was een goed begin van de week.
Jullie ook een fijne werkweek en geniet er volgende week van, liefs en groeten, Cobi

  • 18 December 2012 - 13:55

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Dat is de ware kerstgedachte, eten delen met elkaar! (hoewel dat er niet achter zat). Vrijdag a.s. hebben we zelf Sarah's kerstzang, dus geen Peter voor mij. Wat is her record dat je van jezelf moet verbeteren? Ik maak me nu al enigszins zorgen dat je thuis niet meer kan wennen na al dat fietsen, dat je geen rust meer kan vinden en weer weg wilt, maar ja, is dat eigenlijk erg denk ik dan, als jou dat gelukkig maakt... Zo ziet het er in ieder geval wel uit! Hier hobbelen we de winter door. We zijn op zoek gegaan naar een toneellokatie om te spelen, het wordt in ieder geval buiten. Mijn buurvrouw, die je ontmoet hebt op mijn verjaardag, blogt dat ze voorlopig een baan als lerares engels heeft gevonden in Vietnam. Haar reis stopt dus, de jouwe gaat nog even door. Alvast een heel fijne tijd bij Olga.
    Ik ga 1e kerstdag naar Myra en vandaar naar Riet waar ik weer een week blijf. Zo rond de 3 jan. ben ik weer terug.
    Liefs, Trieneke

  • 18 December 2012 - 20:33

    Annelies:

    Hoi Cobi, Wat een heerlijkheden noem je daar. 't is dat ik nu net klaar met mijn maaltijd ben, maar anders ging ik er vast van snoepen. Lekker. vooral die scones met of zonder room?
    Wat een lieve mensen zijn er toxh op de werled, maar jij trekt zo ook echt aan volgens mij. Geniet lekker. Hier is het weer een beetje zacht , nast wintertje geworden. Verder alleen de drukte voor kerst. We gaan het vrijdag vieen met leerlingen en voor team donderdag een kookworkshop van 16.00 tot 19.00 uur bij Horeca Schiedam (andere afdeling van het start College).
    Hoe je het ook gaat vieren een fijne kerst, een goede vlucht naar de overkant en een prachtige jaarwisseling met de beste wensen voor jou natuurlijk en ook aan Olga!! Veel plezier smen.
    Lieve groeten Annelies.
    PS Ik ben er even niet.

  • 19 December 2012 - 16:01

    Klarina:

    Hoi Cobi,

    Ik vind het nog steeds zo onwijs stoer dat je dit doet! Het leven hier in NL gaat gewoon door terwijl jij een groot avontuur aan het beleven bent! ;-) Trouwens wel raar idee dat het daar zo warm is terwijl ik hier 's ochtends met mijn handschoenen aan op de fiets zit!

    Als de scones net zo lekker waren als die ik pas geleden heb gegeten toen ik een weekendje in Londen was dan hebben ze vast en zeker goed gesmaakt! ;-) En idd mooie gedachte zo met de kerst voor de deur.

    Heel veel succes en plezier verder en ik blijf je natuurlijk volgen! ;-)

    Liefs Klarina

  • 20 December 2012 - 04:09

    Cobi Bult:

    Trieneke, wat is het blog van je buurvrouw? En doe iedereen op de zang de groeten. En vraag aan, zij heeft een engelse achtergrond en heeft een zus in Nieuw Zealand met B&B wat het adres is.
    Hele fijne Feestdagen, liefs ook voor Riet.
    Annelies, veel plezier met wat je gaat doen, fijne dagen en geniet van het leven!
    Klarina, dank je wel voor je reactie, ga ik morgen aan je denken, als ik weer de berg/heuvel op loop, maar dat is ook wel leuk, dan zie je meer wat er voor vreemds in de bomen hangt, hier in Australie.
    Je moet het op je verlanglijstje zetten, Australie
    Liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 157684

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: