Saiburi - Reisverslag uit Pattani, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Saiburi - Reisverslag uit Pattani, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Saiburi

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

25 September 2012 | Thailand, Pattani

Hi het gaat voorspoedig, heb voor de wind en vanaf 6 uur is het heel goed te doen, zo tot een uur of elf.
Vandaag weer even de nachtwakers, goede morgen gewenst en ze op de hoogt gebracht waar de reis naar toe gaat. Vervolgens een lekker ontbijt wat mij werd geschonken, incusief het water. Lekker zo vers gemaakt en met iedereen die er ook trek in heeft.
Vandaag heel veel militsiren langs de weg, het leek wel of ze er voor mij stonden. Geen foto van gemaakt, af en toe was het ook wel be......Maar ze zeiden allemaal vriendelijk gedag. Ben weer op de bestemming aan gekomen en zal denk ik nog drie nachten in Thailand door brengen, is mijn inschatting. Dan wacht Maleisie, en zo nu en dan denk ik er aan om mijn broekspijpen er weer aan te ritsen.
Nu nog een foto en dan richting het nachtverblijf, want ik moet ook nodig mijn fietsbroek, die zwart ziet van het zadel een wasbeurt geven.
Jullie een fijne dag, liefs en groeten, Cobi

  • 25 September 2012 - 06:26

    Olga:

    Hi Co,
    Dat gaat lekker vlot allemaal, alweer bijna Thailand uit. Hier zit de werkdag er bijna op en dan vanavond met een vriendin naar de bios. Geniet maar lekker van het weer, hier is het 's-morgens nog fris.
    Tot gauw.
    Veel liefs,
    Olga

  • 25 September 2012 - 06:40

    Cobi Bult:

    Hi Olga dat is leuk, ik heb een paar keer geprobeert te bellen, maar geen bereik. Dacht even je stem te horen maar dit was ook leuk, liefs en een fijne avond, Co

  • 25 September 2012 - 10:10

    Evi:

    Lieve Cobi, dit is wel het meest verrassende en exotische liedje dat ik ooit op m'n verjaardag te horen heb gekregen. Heel bijzonder en echt Cobi, dankjewel! Ik zal aan Martin vragen of hij het voor mij in het NL kan nazingen.. Ik geniet van je mooie portret van de 'twee schonen'. Vandaag koopt vader Willem Alexander de eerste kinderpostzegel met zijn drie prinsesjes erop. Zijn eigen foto's. Heel veel liefs en een heleboel lieve mensen op je pad, Evi

  • 25 September 2012 - 15:39

    Stella:

    Hoi Cobi, hoe gaat het? on the road again!!!!!!!!!!!!Ik heb skype vaak aan. kusjes s

  • 25 September 2012 - 19:11

    Annelies:

    Hoi Cobi,

    Klinkt weer hééllekker allemaal. Ben benieuwd naar Naleisië Heb vanavond eieieieieindelijk ook weer eens wat energie over voor iets anders. (Wordt dus genieten bij de tv of zo ) Maar in edergeval lekker. Ik vertek 's morgens bij...na net zo vroeg als jij. Soms echt koud , soms best lekker nog. (T)
    Liefs en groetjes

  • 25 September 2012 - 19:11

    Annelies:

    Hoi Cobi,

    Klinkt weer hééllekker allemaal. Ben benieuwd naar Naleisië Heb vanavond eieieieieindelijk ook weer eens wat energie over voor iets anders. (Wordt dus genieten bij de tv of zo ) Maar in edergeval lekker. Ik vertek 's morgens bij...na net zo vroeg als jij. Soms echt koud , soms best lekker nog. (T)
    Liefs en groetjes

  • 25 September 2012 - 19:11

    Annelies:

    Hoi Cobi,

    Klinkt weer hééllekker allemaal. Ben benieuwd naar Naleisië Heb vanavond eieieieieindelijk ook weer eens wat energie over voor iets anders. (Wordt dus genieten bij de tv of zo ) Maar in edergeval lekker. Ik vertek 's morgens bij...na net zo vroeg als jij. Soms echt koud , soms best lekker nog. (T)
    Liefs en groetjes

  • 26 September 2012 - 05:51

    Cobi Bult:

    Annelies, fijne avond. En Stella ik zal het zaterdag eens proberen met skype.
    Evi leuk, wil je een kaart naar mijn dochter met postzegels er op sturen?
    Zo ja dan geef ik je het adres, later via de mail.
    Fans een fijne dag,groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 157670

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: