Gualala - Reisverslag uit Gualala, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Gualala - Reisverslag uit Gualala, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Gualala

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

22 Maart 2015 | Verenigde Staten, Gualala

Zo nu weer droog, dat was vannacht wel anders. Regen, de hele nacht en toen het vanmorgen droog was, als de gesmeerde bliksem mijn tent uit gestroopt als een slang uit zijn vel. Aangekleed, als aan de fiets gehangen, op naar het ontbijt, 12 km verder, maar dat was wel lekker. Al fietsend een dagindeling gemaakt.
Fiets ernog 25 km bij en ga dan in een motel voor een nachtje. En daar zit ik nu alweer 2 uur, de tent is droog, demat en slaapzak nog niet helemaal. En de was zit in de droger.
Morgen ga ik een stukje met de bus, want vrijdag middag had ik wat "hinder" Van de grote campers. De schouders zijn smal of helemaal niet aanwezig en morgen gaan ze weerterug.
Campeer prijzen lopen uiteen van 5 tot 45 dollar per nacht. Ik heb er nu twee van 6 doller gehad, state park campings zijn dat. Dus die snuffel ik nu af op het internet, soms staan ze ookop de kaart die ik bij mij heb.
De ontmoetingen zijn leuk, maar een groot verschil met oost Europa en Nieuw Zealand, met het laatste land is wel de beste vergelijking, hier is het zakelijker denk is voor mij het woord.
Maar er zijn verrassingen bij,die leuk lopen. Ook bijna alle wielrenners groeten of roepen iets speciaals toe ,veel jonge meiden/ heren en oudere heren, veel met baard, valt mij op.
Voor al mijn volgers, speciaal, die ook voor Saar zorgen, een fijne week en als ik weer een bib. Tegenkom,dan weer wat foto's, liefs en groeten Cobi

  • 23 Maart 2015 - 14:47

    Marike:

    Hoi Cobi,
    Wat heb je alweer een eind gefietst zeg!
    Ik hoop voor je dat het nu klaar is met de regen. Het is allemaal veel leuker als het droog is.
    Geen dieren meer bij de tent op visite gehad 's nachts?
    Veel plezier en fijne dagen, groetjes, marike

  • 23 Maart 2015 - 18:55

    Trieneke:

    Lieve Cobi,
    Dat waren me wel een paar nachtjes...Misschien nog een tip, een paar toneelmaatjes van mij hebben in
    "berengebied" gekampeerd. Daar moest al het eten in afsluitbare bussen. Gelukkig had jij iets kleiners, bij de tent maar je schrikt natuurlijk wel. Goed om een motel te pakken om bij te komen en op te drogen.Ik zit momenteel met een verkouden neus en een wattenhoofd, lang niet gehad dus ik mag niet klagen maar het komt slecht uit met onze Palmpaaszang in de Maranathakerk a.s. zondag.
    Zaterdag een extra zangworkshop gehad. Die kerk heeft zo'n mooie akoestiek...
    Ik heb doorgegeven de "Oerolweekenden " beschikbaar te zijn. Wij moeten maar iets anders leuks plannen.
    Ik wens je veel fietsplezier en leuke ontmoetingen met mens (en dier).
    Liefs, Trieneke

  • 24 Maart 2015 - 11:59

    De Spil:

    Wij zijn volop aan het keramieken, zo te zien ben je lekker aan het genieten je krijgt de groeten van ons allemaal Truus, Michelle ,Robbert, Linda, Thirza, Qania, Yvonne en Bertus onze nieuwe vriend

  • 24 Maart 2015 - 14:18

    Cobi:

    Goede morgen, jullie zijn denk ik nog op de Spil, bijna thee tijd, bedankt voor jullie bericht en ik wens jullie een leuke avond toe.

    Magda van Harte Gefeliciteerd en een mooie dag gewenst met de familie.
    En Olga van Harte Gefeliciteerd en een mooi jaar toegewenst, big hug.
    En alle lieve volgers, ik hoop morgen een bib. Tegen te komen, voor de foto's, groeten Cobi

  • 24 Maart 2015 - 20:41

    Bertha Bult:

    Hoi Cobi , uit je verslagen maken wij op dat je weer enorm Geniet van dit avontuur .
    Geweldig toch , ook de foto's doen het voor de thuisblijvers weer goed.
    Je hebt ook al weer met verschillende mensen contact gemaakt .
    Zelfs met de dieren ben je al goed bevriend lazen wij .
    Jammer van de regen ,maar als echte Hollander ben je wel wat gewend lijkt ons .
    Wij wensen je natuurlijk al het goede , en misschien kom je wel terug met
    een degelijk heertje
    met of zonder baard ??
    Nou Cobi de groeten uit Alkmaar
    Bertha&Bob


  • 24 Maart 2015 - 20:58

    Wim Harfterkamp:

    Hoi Cobi.
    Wat een ellende met die regen voor je.Hoop voor jou dat de zon weer snel voor je doorbreekt , morgen wordt bij ons regen verwacht maar ja maart roert z'n staart.
    Bin vanmiddag naar de algemene jaarvergadering van de VSAG geweest en was met 47 leden redelijk bezocht. Voor het eerst dit jaar werd besloten met een hapje en een drankje. Hopelijk ben je volgend jaar ook er ook bij. Er waren nu 6 leden van de schildersclub aanwezig.
    Wens je veel goede zonnige fietsdagen met leuke contacten toe.
    Groetjes Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 157584

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: