dit is een verslag over Servie en Krddoatie - Reisverslag uit Baja, Hongarije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu dit is een verslag over Servie en Krddoatie - Reisverslag uit Baja, Hongarije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

dit is een verslag over Servie en Krddoatie

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

01 April 2012 | Hongarije, Baja

Het is nu goede vrijdag en zit weer achter een super computer.
Van morgen in Belgrado heb ik alles perongeluk gewist.
Maar voor de rest gaat het goed. Gisteren een klein ongelukje. Ik gleed uit in de badkamer van het hostel en kwam op mijn rug, schouderblad en bips terecht met een aardige smak. Oeps dacht ik en ben maar even gaan liggen. Maja heeft verzorgende creme. En ik blijf gewoon adem halen, dat is belangrijk in het leven. Gewoon een beetje rustig aan doen. Vandaag kort Belgrado gezien. En vervolgens richting de Roemeense grens gefietst, vandaag maar 32 km.
We komen veel Serven tegen die met ons even duits willen spreken, omdat zij daar gewerkt hebben. Op een van de foto s zien jullie een Servisch Kroatisch echtpaar, die achter hun huis een eenvoudige camping willen beginnen. Werden uitgeonodigd, op koffie en limonade * drank kan ook, maar daar bedanken we voor)
Zo jullie allemaal een fijn weekend, liefs en groeten, Cobi
Zo ik ben in de laatste stad voor de grens met Bulgarije aangekomen. Hier neem ik een vrije dag, dus blijf ik twee nachten in een super hotel de naamdd Belgrado.
De laatste twee dagen waren met Berg etappes, even wennen, maar ik kom op de fiets omhoog, trappend.
Ook verschillende tunnels met verschillende lengtes.Bij de eerste heb ik een auto aangehouden om mij bij te lichten, ik heb geen licht op de fiets.
Dat deed de chauffeur. bij de volgende, het was een korte, het eind was te zien. Daarna ben ik de lange, gaan lopen langs een kleine verhoging, dat was goed te doend. Maar wat een herrie maken autoos.
Wat ook leuk is als je langzaam rijdt, dan hoor je de kikkers, gezamelijk herrie maken, maar dat is wel een lust voor je oren, zo ook de vogels. Heb al met Cornelli de eerste ooiendvaars gezien, maar er komen er steeds meer bij, langs de weg in het veld en in de dorpen op hun nest.
Vandaag dus in Negotin voor twee nachten. En dan pasd, dus vrijdag de grens over van Bulgarije, lekker uitgerust aan een nieuw lang beginnen. Misschien tot morgen, veel liefsd, voor jullie, dCobi * de d blijft hier hangen, sorry

een link voor picasaweb photo album

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=116321547177381438321&target=ALBUM&id=5742365976668030097&authkey=Gv1sRgCKvXv7WOn_-j-QE&feat=email

  • 02 April 2012 - 22:12

    Olga:

    Hi Co, leuk de foto's, het ziet er lekker zonnig uit daar. Hier hebben we net de klok verzet en komt de winter er aan. Succes voor de komende dagen en een veel liefs vanuit Nieuw Zeeland.

  • 03 April 2012 - 07:29

    Cobi:

    Goede morgen alle volgers en in het bijzonder jou Olga.
    Ja de zon schijnt veel, voor de wind erg warm, maar tegen wind een beetje afzien. Dat hadden we gisteren.
    Wat alle manmensen ons aanbieden is sterke drank, al om 10 uur 's morgens.
    Dat doen we als we het einddoel hebben bereikt. Over een jaar! niet over eenn jaar, maar 10 maanden!!!
    Op dit moment fietsen we in Kroatie, maar vandaag gaan we al weer de grens over naar Servie.
    Tot de volgende reactie, liefs Cobi xx

  • 03 April 2012 - 12:53

    Koos Houweling:

    Beste Cobi, het is geweldig om jouw te kunnen volgen en fijn dat je overal zo leuk ontvangen wordt.
    Met de beentjes gaat het nog goed?
    het is wel lekker dat je zo nu en dan een fiets maatje hebt.Maandag op de tekenclub gaat alles z'n gangettje.Lieke zit in Frankrijk. we gaan met de club een reisje om het ijsselmeer maken en eindigen bij Jopie Huisman.Verder hou je goed en veel liefs van Koos.

  • 03 April 2012 - 18:09

    Cobi Bult:

    Wat leuk dat jullie naar Jopie Huisman gaan. Dat is een heel erg mooi muzeum en bijzondere man.
    Koos iedereen de groeten a.s. maandag. Veel liefs en groeten, Cobi

  • 05 April 2012 - 14:09

    Trees Lokker:

    Hallo Cobi,
    Wat leuk hé dat je zoveel aardige mensen ontmoet.Ja samen fietsen dat verbroedert.We genieten van de foto's.
    Groeten Trees en Gerard.....

  • 06 April 2012 - 07:34

    Cobi Bult:

    Hi, we zijn in Belgrado en gaan vandaag de stad bekijken. Morgen richting Roemenie, daar gaat Maja naar Boekarest en ik blijf aan de Servische kant fietsen richting Boelgarije.
    het gaat iets langzamer dan ik dacht, we ontmoeten veel mensen die een praatje willen maken. En af en toe heuvel op en af.
    vandaag wil de computer ook niet zo als ik graag wil. Daarom even zo een berichtje van mij.
    Veel liefs voor iedereen, Cobi

  • 06 April 2012 - 16:35

    Cobi Bult:

    Verslag is veranderd, bij gewerkt. En zadepijn heb ik verhopen door in Wenen een hele goede creme te kopen.
    liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 157682

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: