öretmen evi - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu öretmen evi - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

öretmen evi

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

06 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Hi het gaat lekker. Van het ene Ö.E. naar het andere Ö. E.
Kan gezellig komon eten.
Vandaag een barbeque. Krijg thee van thee drinkende heren.
Maar fiets ook nog wel berg op en af.

Hoe gaat het met de 5 mei feesten?
Het is nu zondag avond en ik heb een berg befietst en bewandeld. Het ging niet van de makkelijke. Maar ik ben boven gekomen.
Halverwege was er nog een beetje onaangeme chauffeur, dacht leuk te zijn. Ik ging maar eens midden op de weg fietsen en hij zei : er komt een auto aan. Dat was ook de bedoeling van mij dat die chauffeur opmerkzaam werd. En ja wel hij hield in. En bleef langzaam rijden. Het probleem opgelost!
Verder omhoog veel zweet, maar naar beneden heel erg gaaf. Vandaag was het niet druk op mijn weg. Het leek wel een autoloze zondag.
Maar ik zag wel vandaag dat het traject wat ik morgen ga doen een hele drukke is. Zit er over na te denken om dan morgen maar weer eens het openbaar vervoer te gaan gebruiken.
Jullie allemaal een fijne week, Cobi vauit Ilgaz ( een wintersport gebied)

een link voor picasaweb photo album

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=116321547177381438321&target=ALBUM&id=5743057679463800273&authkey=Gv1sRgCJbR3brw2_bymwE&feat=email

  • 05 Mei 2012 - 16:18

    Evi Fonatsch:

    Hi, ik heb de Hollandse vlag opgehangen, hij wappert vrolijk in de wind. Hier is't koud, brr.
    Leeraar Huis is de vertaling die ik kan vinden: klopt dat??
    Lieve groet, Evi

  • 05 Mei 2012 - 17:14

    Nelson En Rita.:

    Volgen je met veel belangstelling en bewondering.
    Wees voorzichtig en nog veel plezier en succes.
    Je neef en nicht

  • 06 Mei 2012 - 07:24

    Gtta:

    Merhaba!
    Ga zo door!!! Leuk dat je steeds vaker ets op je blog zet en om de foto,s te zen.

    Ik vnd Turkje echt chok chok guzel om doorheen te fetsen!!!
    Hopeljk kom jj ook om n de vele utnodgngen om Chai te drnken! :-)

  • 06 Mei 2012 - 15:55

    Cobi Bult:

    Klop helemaal Evi wat je hebt opgezocht.
    En buitenlanders kunnen daar ook logeren en vinden het heel leuk als je ook nog tijd en langer blijft om b.v. mee te lopen in de Engelse les.
    Gitta studenten zijn ook wel kom en doe je weer een ander stukje Turkije op. En de thee staat altijd klaar, bijna altijd gratis. Maar af en toe wel zoeken naar een koffie!
    Lieve neef en nicht bedankt voor het volgen. En jullie een fijne week.

  • 06 Mei 2012 - 19:29

    Bertha&Bob:

    Hoi Co
    Leuk die verslagen en foto's\
    Maar je moet geen chauffeurtjes pesten hoor !!!!
    Wat je ben tenslotte gast daar
    Voor de rest volgen we je via de site
    Nou veel succes en doen voorzichtig
    Gr Bertha & Bob

  • 07 Mei 2012 - 09:05

    Trieneke:

    Hoi Cobi,Geen chauffeurtje "pesten", vooral vanwege je eigen veiligheid! (machomannen!)lijkt me een goed plan, evenals het openbaar vervoer bij drukke stukken. Denk maar aan die buschauffeur op onze terugreis naar Istanbul! Leuk die foto tussen de vrouwen. Wat deed je daar? Heerlijk die taarten, daar kan je nu veel van snoepen, je fietst et toch weer af...
    Liefs, Trieneke

  • 07 Mei 2012 - 14:12

    Cobi Bult:

    Sorry ik plaag niemand, zwaai en zeg gedag als zij mij passeren zwaai ik nog. Maar verder wil ik niet gaan. als dan de chauffeur twee keer stopt en zegt dat hij naar Istanbul gaat en ik zeg nog dat ik de andere kant op ga. Ja...en ik opdat moment niet hader ga dan 5km per uur....
    Dan verzin ik iets om vriendelijk van hem af te zijn.
    Pepper spray leek mij iets te...
    de honden zitten voorlopig aan een ketting, maar ze zijn aardig aan de maat.
    En Trieneke als er een bus aankomt, die maken een snelgeluid dan denk ik altijd aan onze reis.
    Ga je volgend jaar mee? Een uitstapje Ankara en omgeving?
    Berta en Bob veel liefs en we zijn beina jarig! Berta wat vraag jij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 157685

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: