dinsdag 23 oktober - Reisverslag uit Kotabumi, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu dinsdag 23 oktober - Reisverslag uit Kotabumi, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

dinsdag 23 oktober

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

23 Oktober 2012 | Indonesië, Kotabumi

Hi het internet is prima, maar vandaag heb ik problemen met opslaan. Vandaag vroeg vertrokken. Het is zo warm hier in het internetc. en weer op de grond, sorry er even tussen door.
Het fietsen was leuk, prima hotel de jongen van het H. heeft mij weer op de brommer er gebracht. Dat was gister ook zo, maar toen was het een mooie jongeman van een medewerkster uit een telefoonbedrijf.
gisteren ook gezellig bij het zlefde als 's morgens gegeten. dan wordt je al een beetje familie, daar was ook weer een brommer die mij bij het hotel bracht. Iedreen is zorgzaam en bezorgd dat ik op de fiets zit.
Vandaag een zwaar beladen fiets met dame ontmoet en een heb ik een klei object gemaakt. De steenfabriek had ik al zondag in de bus gezien en dacht o, wat jammer ik wil dat van dichtbij zien. Vandaag weer langs de weg, eerst nog rijstvelden zonder rijst. Ook leuk, zie de foto's, deze staan geloof ik bij het vorige verslag, als ik het niet veranderen kan, moet je een verslag terug voor de foto's Ik drijf nu weg, zit hier al 5 kwartier, en val bijna van mijn stokje van de warmte, weer een douche! Veel liefs, Cobi
Er staan foto's van vandaag bij het verslag van Prabumulih ( soory de warmte)

  • 23 Oktober 2012 - 12:44

    Annelies:

    Hoi Cobi, Prachtige beeld moet je (al handtekeningen uitdelen in het dorp?) en weergave van de wereld daar. 'k Moet zeggen dat ik héél blij ben met het Herfstzonnetje hier en je om de warmte niet benijd, maar verder onder de indruk als ik alle leuke beelden en lieve mensen bekijk in mijn koffie-pauze tussen mijn "vakantie-grote-huisschoonmaak" door. Ik ben weer opgekrikt nu door jouw belevenissen.. Ik moest lekker even lachen om de situatie die je schetste: telkens blijkbaar weer zittend op de grond om even op internet bezig te zijn (Lastig voor jou, maar wel heel grappig, dat heb ik nog nooit gezien of meegemaaakt)
    Morgen weer een echt leuke vakantiedag, naar Biënnal-Rijswijk en uit eten.
    Houden ze daar geen -siësta- van 11.30 tot 15.00 of zo iets ?
    Ik ga weer door met mijn zwoeg-dag. Liefs, veel plezier en groetjes en tot volgende keer.
    .

  • 23 Oktober 2012 - 13:37

    Lydia:

    Cobi wat heb je een leuk object gemaakt, nog altijd creatief.
    Ziet er allemaal heel indonesich uit, leuk dat iedereen zo meeleeft met jou.
    De warmte lijkt mij irritant, zeker in jou situatie.
    Hoeft je niks te doen lekker op strand liggen enz dan is het prettig.
    Het is wat het is en daar kan jij wel wat mee, van elke situatie de beste maken.
    Cobi veel fietsplezier en we denken aan je, en de groeten van de kinderen.


    Dikke kus van ons allemaal

  • 24 Oktober 2012 - 15:26

    Wim Harfterkamp:

    Hoi Cobi.

    Pas goed op je zelf met die hitte daar, je bent al aardig blond geworden,staat je goed trouwens.Laat maar veel koud water over je heen stromen maar of het echt helpt ?.
    groeten van Ria en Wim.

  • 24 Oktober 2012 - 16:42

    Trieneke:

    Hoi Cobi,

    Wat apart om op de grond te internetten, heb je meteen geen yogasles meer nodig...Jammer dat het zo warm is. Stuur alsjeblieft een beetje hiernaartoe, ik word zo depri van dit weer en de winter in het vooruitzicht, kan dan niet goed op gang komen. Je ziet, te warm is niet goed maar te koel of somber is ook niet prettig.
    Gelukkig heb je weer leuke contacten, dat is ook wel nodig op zo'n lange reis. Leuk je boetseerwerk. Ik vond het op een varkentje lijken, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn geweest in een moslimland?
    Merk je er trouwens wat van, dat moslimland of valt het wel mee?
    Veel plezier en hou je taai!
    Liefs, Trieneke

  • 25 Oktober 2012 - 05:46

    Cobi Bult:

    Annelies, mijn siesta houd ik als ik klaar ben met fietsen, de bedden zijn prima, de hoofdkussens meestal te hard, maar oke, jij een fijn weekend ( weet de dag niet meer )
    Wim en Ria eerst ga ik een uur zitten uitwalmen en dan heerlijk koud water, dat is er genoeg en vervolgens de siesta. Groeten aan de schildersclub, liefs voor jullie beiden
    Lydia alle ongemakken neem ik op de koop toe, want het is echt gaaf om door dit land te fietsen. De tv programma's is alleen veel reclame en soap's. Het nieuws is weinig, zag een treinramp ergens op Java, dat is wat ik mee krijg, niet veel, maar iedereen wil wel een praatje maken, gezellig, iedereen daar de groeten en liefs.
    Trieneke inderdaad doe ik Yoga, kan al bijna in kleermakerszit, en mijn armspieren oefen ik als ik de foto's laadt op het internet, ongeveer een half uur, duurt dat.
    Ja een varken, ik dacht een Micky Mouse. Sorry het was wel een ervaring, zo van uit de grond, ik had het een beetje droger moeten maken.
    Ja het is een moslim land, in de hotels zie je veel mannen, maar ik neem vaak een Chinees Hotel en dan is het niet zo.... manachtig.
    En morgen is het een zeer speciale dag, daar ga ik zaterdag iets over mailen.
    Veel liefs en ook de andere Fans, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 157655

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: