Tathra - Reisverslag uit Tathra, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Tathra - Reisverslag uit Tathra, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Tathra

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

14 December 2012 | Australië, Tathra

Zo ik ben op de plaats van bestemming, eerst het internet en dan langs de Info, voor een overnachting.
Vandaag nog geen zon gezien, maar dat is oke, gisteren veel wind, strand, gefietst 15 km zonder bagage, want ik had 2 overnachtingen. Kangeroes levend gezien en vandaag een aantal gesneuveld langs de weg,.
Deze hostel was super, leuke mensen en gasten, super omgeving zie foto's.
Verder lijkt het een beetje op Normandie, Frankrijk, heuvel op en af, twee grote "hills", die loop ik een stuk en hoor de vogels, goed. Er is er een die een heel vreemd geluid maakt. Een soort fluit of metaal achtig geluid, vreemd in ieder geval.
De aardbeien smaken hier erg zonnig en lekker, verder staat de zon ook een beetje aders dan in Nederland, niet in het zuiden maar in het noorden!
Het gaat lekker en ik hoop dat mijn fans een fijn weekend krijgen, veel liefs en groeten, Cobi

  • 14 December 2012 - 10:46

    Hannah:

    Geweldig, heb heimwee...

  • 14 December 2012 - 15:13

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Je gaat als een speer! En wat leuk, die nieuwe dieren. Ook wel relaxed dat dit land (werelddeel) weer beter georganiseerd is, qua verkeer en slapen enz. Onwerkelijk dat je daar zit terwijl hier de regen tegen de ramen klettert , dat wil zeggen dat we weer even dooi hebben, maar het blijft guur. Echt van die dagen om je bed niet uit te komen. Afgelopen maandag, de 10e, hebben we het kerstdiner op de tekenclub gehad. Er waren nogal wat zieken, maar de sfeer was prima, met de bekende zanger Johan (die van geen ophouden wist). Afgesproken is dat we zelf de club voorlopig leiden. Jan Vos gaat olieverf doen en iets met perspectief voor de liefhebbers. Lieke wil adviseren bij aquarel en aan mij is gevraagd het portrettekenen te begeleiden. Ik vind dit een goede formule, als je het spreidt ligt er niet zo'n druk op één persoon.
    Na de kerst krijgt Riet de volgende chemo. Ik ga dan weer naar haar toe. Nu even lekker thuis, daar geniet ik erg van, mensen te eten vragen of lekker in mijn uppie.
    Geniet ze en tot de volgende blog.
    Liefs, Trieneke

  • 15 December 2012 - 20:03

    Evi:

    Hi Cobi,
    Grappig dat niet alleen de mensen een andere tongval hebben maar ook de vogels! Bedacht dat mijn zus Lisa ook over 'vreemde vogels' vertelde toen zij bij de Aussis was. Volgens haar is het de Butcher Bird. Die kraait niet als een papegaai zoals de meeste andere maar zingt op allerhande manieren en kan geluiden nabootsen. Hij ziet er uit als een broertje van de ekster. Kijk eens op Youtube. Ik vond het erg leuk om te horen.
    Lieve groeten ook van Lisa en Martin. Dikke knuffel, Evi

  • 16 December 2012 - 03:15

    Cobi Bult:

    Ja Hannah dat begrijp ik want het is een super continent, van natuur, mensen, dieren, geluiden, geuren, enz.
    Evei ik ga luisteren en kom later terug, met nieuw verslag.
    Trieneke geniet van alles, liefs

  • 19 December 2012 - 10:46

    Rian:

    Lieve Co,
    Enig die kangaroes, geweldig. het zijn voor mij gewoon fims die je laat zien. Wij zitten hier al bijna met het hoofd onder de kerstboom, maar jij ook bijna............ Word je al een een beetje zenuwachtig voor kerst?! Het is spannend gossie. Ben je ineens bij je kind, mmmmmmmmm gaaf.
    Ik gaf gisteren mijn laatste les, heerlijk, nu een daggie vrij.... dan nog op de Capadosestraat kerstontbijt vrijdag, vakantie, verlang er zo naar. Ik ga je oud-collega's de groetjes weer doen, Marike en zo. Ik denk wel vast dat ze je meelezen hoor. Lieverd kusjes, take care!!!!

  • 20 December 2012 - 04:14

    Cobi Bult:

    Spannend niet, want Olga heeft leuk en ontspannendeacties geregeld. Dus dat wordt genieten met Hoofdletters.
    Verder zijn mijn schoenen, de zolen versleten en de achterkant van mijn fietsbroek, waar de zakken in zitten, kan je het volgen?
    Weet nog niet of het Australie wordt of N.Z. waar ik nieuw ga kopen?
    Jij een hele fijne relaxte Kerstvakantie, liefs voor jou, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 157687

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: