Bemidji - Reisverslag uit Bemidji, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bemidji - Reisverslag uit Bemidji, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bemidji

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

16 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bemidji

De oorsprong van de Mississippi was voor mij iets bijzonder om te zien. Vervolgens heb ik sprookjes figuren bewonderd in Bemidji en heb ik mijn vrienden op koffie getracteerd, voordat zij mij afzetten bij mijn nieuwe gastheer. Dat was even spannend, je ben zo snel eigen met de mensen.
Maar met Joe ging dat ook weer snel, hele aardige gentleman met een lieve Duitse herder met de naam Chief, heel toepasselijk.
We hebben de omgeving verkend in de regen over het terrein met eigen aangelegde trails, met behulp van een kleine bijl, door Joe een paar jaar geleden gemaakt.
De volgende dag zou het weer regenen en ik ben dan ook maar twee nachten gebleven, dat kon. Op donderdag gaat Joe altijd uiteten, dus werd ik daar voor ook uitgenodigd. Maar onder voorwaarde dat hij naar Nederland komt. O ja dat is oké.
Hij heeft over de wereld gereisd, begonnen in Duitsland voor het A. leger, als medewerker van voorraden beheer ( weet even niet het goede woord) we hebben gezellig zitten kletsen, hij is ook actief bezig met allerlei kunstuitingen. De volgende dag heb ik mijn was kunnen doen, gewandeld met de Chief, de kat gevoerd en mooie vogels kunnen bewonderen, die kwamen eten. Heerlijk uitgerust vervolgens uiteten en daarna een bezoek aan zijn moeder, die meekomt naar Nederland.
De trail waar ik morgen begin, ligt 2 km van het huis, makkelijk begin. Moet wel lukken. ( is gelukt ) , want ik schrijf dit vandaag, 15 mei in Baxter.

  • 18 Mei 2015 - 00:16

    Annelies:

    HIEP, HIEP HOERA VOOR COBI,
    EN EEN HELE FIJNE DAG GEWENST>
    BIG HUG.

    COBI iK HEB EEN JARIGEN-ONTBIJT-BERICHT GESTUURD NAAR JE MAILADRES WAT JE THUIS GEBRUIKT.

    VEEL PLEZIER,ANNELIES


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 157597

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: