Tbilisi - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Tbilisi - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Tbilisi

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

28 Mei 2012 | Georgië, Tbilisi

Goed geslapen en iedereen op de kamer heeft het overleefd.
De hostel ligt aan een binnenhof, zie foto's met heel veel appartementen. En allemaal bijzondere mensen, je zou er een film over kunnen maken.Zie foto's Verder was het een busreis dag om het volgende traject te onderzoeken. Daar heb ik tijd voor want het visum voor Azarbeijan gaat vrijdag in en ik zit twee dagen fietsen van de grens af. Dus dacht ik laat ik het eens gaan verkennen.
Keuze nu is langs de Highway of een paar redelijke heuvels en een beetje binnen door. Ik denk dat het het laatste gaat worden.
Mijn wereld deken is af en ik slaap er al lekker onder hier in de hostel, want het matras is net zo oud als ik denk ik. Ik heb het dekbed op het matras gelegd om de spiralen of veren niet te voelen en lekker mijn super deken in gebruik genomen.(zie foto op eerder verslag)
Morgen blijf ik nog in T. en ga wat muzeums bezoeken. En wat gaan jullie doen morge, fans?
Veel liefs uit Tbilisi, Cobi

de link voor het picasa webalbum

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=116321547177381438321&target=ALBUM&id=5747949800690024913&authkey=Gv1sRgCKmDtp6HhsmwVA&feat=email

  • 28 Mei 2012 - 15:50

    Rob Schmidt:

    Hoi Cobi, ik ga morgen lekker naar school en blijf je van afstand volgen. Keep goin'!

  • 28 Mei 2012 - 16:18

    Cobi Bult:

    Veel liefs vanuit Tbilisi Rob en de groeten morgen aan je collega's, Cobi

  • 28 Mei 2012 - 19:00

    Marike:

    Wat snel, dat je deken af is! En nu dan? Je mag nog ff.... Wat ik morgen ga doen? Genieten van onze gezellige pubers op de van ruijsbroekstraat en inpakken, want de verhuizing( of heet het nu verschoolling?) komt echt in zicht! Verder gaan we ons storten op de traktaties van de meiden. En natuurlijk kijken we uit naar je volgende verslag :) liefs en veel plezier daar

  • 28 Mei 2012 - 21:28

    Trieneke:

    Hallo Cobi,
    Je schiet al goed op! Hadden de heren nog last van het gesnurk?
    Morgen ga ik administratie doen en meer van dat soort saaie maar noodzakelijke klusjes. We hebben een paar prachtige dagen achter de rug, zowel qua weer als de invulling. Een theaterfestival in Delft met leuke voorstellingen en zondag 27 met Sylvie naar een zang- en gitaaroptreden over de liefde in Schipluiden op een bijzondere locatie.
    A.s. zondag hebben we een zangpresentatie van "de bloeiende stem" in de Tobbe in Voorburg.

    Succes met de heuvels!

    Liefs, Trieneke

  • 31 Mei 2012 - 15:58

    Stella:

    Cobi, je ziet er perfect uit!!!!!
    waar heb je de andere dames gevonden?
    het regent........
    kusjes

  • 01 Juni 2012 - 08:53

    Cobi:

    Marike ik ben nu speciale kussentjes aan het haken, van de restjes wol. Is makkelijker, niet zo groot.
    En heb jij al vakantie plannen met je gezin?
    Stella dank je wel voor je reactie, wilde je sms, maar mijn twee aparaten deden het vandaag even niet.
    Trieneke
    Veel succes morgen en groeten aan de zangeressen en docent. En natuurlijk aan bekenden die komen luisteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 157678

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: