Zwemmen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

27 Maart 2012 | Hongarije, Boedapest

Het is vandaag super weer. We gaan zwemmen. Na een goede internet les van Olga. Met behulp van Koen gaat hier alles goed.
Nu zijn we terug van het zwemmen. Het was een bad met veel natuurlijke bronnen. Van 22 graden tot en met 38 graden. Dus dat was relxen.
Gistermiddag waren we aangekomen met mooi weer. En ontmoeten we verschillende eekhoorntjes. Die niet bang waren.Als je dan aankomt is het wat is het voor kamer. Wat kost het en waar gaan we eten. De kamer is voor 4 personen en kost 12 euro p.p.Met doche en wc. Koen en Gitte hebben gisteren een maaltijd in de Hostel bereid, lekker. En vandaag doen wij dat in een restaurant.

Ik zal de verslagen bijwerken, die Olga aangemaakt heeft. Dat hebben we al skypend van morgen zitten doen.

  • 28 Maart 2012 - 10:31

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Wat ben je al ver gekomen en je hebt lekker weer zie ik! Ik vind het geweldig dat je dit doet heel veel succes weer!

    Groetjes,

    Annemarie


  • 28 Maart 2012 - 12:04

    Cornelli:

    Al in Boedapest!!Wat is je volgende stop?Hier ook zonnig fietsweer.Groeten aan Gitta en Koen.
    Kreeg vandaag al de reisverslagen tegelijk in mijn mail!Geniet ze,ik reis via het internet met je mee.Brasa cornelli(heb je nog beltegoed?)

  • 28 Maart 2012 - 12:45

    Kurt En Carla:

    Hi Cobi, wat ben je reeds ver. Wat een lekkere dingen allemaal. We blijven je volgen vanuit Suriname. Veel liefs, Kurt en Carla

  • 28 Maart 2012 - 14:22

    Thierry Harthoorn:

    Hoi, Coby het gaat goed lees ik.
    Je schiet al op , wanneer je een beetje door fiets ben je misschien nog wel terug voor het tandem wekend.
    Groetjes Thierry

  • 28 Maart 2012 - 15:26

    Bart En Magda:

    Olga, nog gefeliciteerd met je verhaardag. Ik wist dat het rond deze tijd was.En Co proficiat met Olga dus.
    Mooie foto's van de reis hoor en je ontmoet toch aardig wat mensen. Wat goed dat zo'n oude dame ook voor bed&breakfast zorgt! Veel succes verder. We hopen dat het bij jou net zo lekker weer is als hier. Gr.van B & M

  • 28 Maart 2012 - 16:12

    Cobi Bult:

    Magda jij ook gefeliciteerd.
    Annemarie gefeliciteerde met Jari en straks met Levi. Ik weet niet of ik dan bij het internet kan.
    Morgen gaan we verder met fietsen richting Zwarte zee, hopen daar over 3 weken aan te komen. Liefs aan de hele familie.
    Thierry, kom maar hier fietsen en doe iedereen die wij kennen de groeten.

  • 28 Maart 2012 - 16:14

    Cobi Bult:


    Curt en Carla veel liefs uit Boedpest. Het is nog steeds mooi weer.

    Cornelli ik heb Gitta al de groeten gedaan, want zij zit naast mij.
    Liefs en groeten voor allemaal in Den Haag.

  • 28 Maart 2012 - 20:00

    Marike:

    Hoi cobi, zo fijn dat je ons op de hoogte blijft houden! Ik vind t echt super om zo mee te mogen kijken op je fantastische reis. Het is nu wel duidelijker, zo op aparte stukjes. Ik wens jou en de lieve mensen om je heen weer een goed vervolg van de reis en tot in het volgende land....liefs, marike

  • 29 Maart 2012 - 20:59

    Josephine:

    Ha Cobi,
    Wat goed, dat je al zo'n eind gekomen bent. Ik volg je op de voet en vind het best spannend. Leuk, dat je zulke aardige mensen ontmoet. Blijf schrijven!

  • 31 Maart 2012 - 06:59

    Rian:

    Hallo lieve Co,
    Ontzettend goed om te lezen jouw verhalen en het zien van de foto's. Dan is het toch een bizar idee dat jij half Europa doortrekt en ik Den haag niet uit ben geweest, ha ha.
    Wat fijn dat je zo geniet.......... Ook ik denk veel aan je. Dikke zoen

  • 31 Maart 2012 - 15:03

    Annemiek:

    hoi cobi,
    Zo te zien en te lezen vermaak je,je goed en kom je leuke mensen tegen.
    Kijk af en toe naar je reisverslagen.
    Super.
    Goede reis verder.
    Liefs Annemiek.

  • 31 Maart 2012 - 15:25

    Cobi Bult:

    Fijn weekend iedereen.

    En Liefe gefeliciteerd.
    Stella, was het even vergeten, maar gisteren op een mooi plekje dacht aan je, jij ook nog gefeliciteerd, beetje laat. Maar veel liefs en de groeten aan Guus.
    Ja Rian het is heel bijyonder om deze reis te doen. Liefs voor allemaal, Cobi

  • 01 April 2012 - 11:56

    Trieneke:

    Leuk Cobi om alle bijgewerkte reisverslagen te lezen! Blij dat alles goed gaat en dat je goed gezelschap hebt. Je schiet al aardig op, een maand onderweg!! Woe. 28 naar het Laktheater geweest, Japanse dansers, en vrij. met Annelies naar het Scapinoballet. Verder druk met toneel e.d.
    Liefs, Trieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 157688

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: