Voorbereidingen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

13 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, dinsdag en woensdag bijna lui op mijn gat gezeten of lang uit gelegen op bed.
Maar nog wel een zwemles genomen, om borstcrawl te leren. Dat gaat nog niet zo makkelijk, veel moeite om door de mond in te ademen en eruit weer door je neus. En dan ook mooi je armen in het water en boven waterbewegen, je voeten bewegen en niet je benen. Mijn hersenen hadden er de eerste 15 minuten het er heel moeilijk mee. Oefening baat kunst! Zaterdag ook nog een lesje van een half uur! ( prive ) Is in N.Z. allemaal te doen.
Verder mijn band achter verwisseld, nieuwe remblokjes er op gezet en de flessen houder, die weer los was geraakt, weer goed vast gezet, dat alles door de fietsenmaker laten doen. Zelf geef ik de ketting olie, dat kan ik goed, de rest heb ik niet zoveel ervaring mee. Dat laat ik aan de deskundigen over.
Wel heb ik de tocht naar het zuiden uitgestippeld. Ga maandag vertrekken richting Hamilton, met de bus. Vandaar fiets ik richting Wellington, o.a. langs de vergeten Hayway, daar rijden 200 auto's per dag (volgens de info).
In Wellington met de boot over naar het Zuid eiland, daar de trein naar Christchurch. Daar blijf ik een kleine week en ga ik kennissen opzoeken. Vervolgens naar Duneden, met de fiets of de bus.
Van Duneden naar Queenstown met de fiets over een railtrail traject, dan fiets je 1 % omhoog, 180 km lang. door een ptachtige natuur, heel N.Z. heeft een prachtige natuur. Ik neem foto's voor jullie!
Daar hoop ik dan 15 maart aan te komen. Ontmoet Bas 19 maart, is de planning en samen met auto vervoer terug naar Nelson, zo rond 22 maart.
Maar terug naar dit moment, gewoon nog wat zwemmen, Olga doet een wedstrijd in zee vanavond, boodschappen doen en zaterdag nog een prive les zwemmen.
We sluiten Auckland af met een Kayak dag, georganiseerd door de club.
Zo nu weten jullie wat ik de komende maand ga doen. Samengevat is dat bijna 2000 km afleggen, met de fiets ongeveer 800 km en met het openbaar vervoer 1200 km. Dus een relaxte reis.
Jullie een fijne dag, liefs en groeten, nog vanuit Auckland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 157638

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: