Cromwell - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Cromwell - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Cromwell

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

10 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Cromwell

Nog net op tijd om van uit Cromwell, Chantal in Utrecht / Maarssenbroek te kunnen feliciteren.
Eerst een foto, dan verder met het verslag.
Foto's gelukt. En de traitrack is ook gelukt, was super om te doen, niet moeilijk van stijging, alleen een karrepad, twee gleuven over stenen en stof/zand.
Het laatste stuk tussen Alexandra en Clyde was langs de rivier, lekker in de schaduw van de bomen. Het was laag water, maar anders zijn er fietsplanken om over heen te fietsen.
Vandaag langs de snelweg, de track was 3 dagen geen auto gezien of gehoord, alleen op de campings. Soms met veel toeristen en soms met de schapenscheerders, die het hele jaar rondtrekken waar er geschoren moet worden. Dan was er ook veel vlees in de gezamelijke keukens te zien. Leek wel of ik even terug was in Azarbeijan.
Die vogels van de foto maakten echt een herrie, was leuk om te zien, hoe dat lam er op reageerde.
Verder gaat het lekker met mij en hoe met jullie?
Nog drie weken en ik doe weer boodschappen bij Albert Heijn i.p.v. bij New World.
Volgende week vliegt Bas binnen en zie ik woensdag Beat nog een keer, dan kruisen onze wegen weer. En over 14 dagen is Olga jarig. dus nog even een drukke gezellige tijd komt eraan.
Morgen Queenstown en een uitstapje met de bus en de boot naar Douptfull Sound.
Fijne werkweek en maandag, liefs voor de schildersclub, groeten, Cobi

• 11 Maart 2013 - 00:47

Annelies:

Hi Cobi,
    Heb nog net even voor het slapen gaan je foto's bewonderd en je verhaal gelezen.
    Leuk om weer even te horen hoe lekker jij daar rondrijdt. Hoeveel graden is het bij jou. Hier na een paar warme dagen weer sneeuw op komst. Bas gaat net op tijd naar de zon. Veel plezier met "de drukte".
    Hier nog een beetje bouwperikelen, maar het knapt op en het einde is in zicht.
    Liefs en groetjes, snel slapen en morgen vroeg weer op. XX

• 11 Maart 2013 - 08:24

Olga Iwanjenko:

Hallo Mevrouw Cobi,

Ik heb geprobeerd te smsen, maar het lukt niet.

Wij zijn nu zo een week in NZ, vandaag even weer in Auckland, morgen vertrekken richting Bay of Island.
    Wat een prachtige land! Onze route moesten wij wel inkorten, het wordt niet het hele rondje Noord eiland, maar goed dan blijft het voor volgende keer. Jammer dat wij elkaar niet treffen, misschien ook iets voor volgende keer. Wij zien u graag in Londen in mei!

Groetjes&Liefs,
    Olga&Eric

• 13 Maart 2013 - 00:22

Cobi Bult:

Goede morgen vanuit een Mondain Queenstown,
    Het lijkt hier wel een beetje op een mooie stad in Zwitserland, alle sporten met water en sneeuw zijn mogelijk. Maar ook gewoon fietsen en wandelen. En wat je aan hebt is geen "must".
    Annelies het is in de ochtend en avond een trui of vest weer. En overdag is het rond de 24 graden. Met je gezicht in de zon fietsen is dan erg warm, te vergelijken met een warme Ned. dag.
    Gisteren veel water gezien en Queenstown ligt aan een meer, dus geen hitte!

Olga en Eric geniet van New Zealand en in mei kunnen we elkaar vertellen wat het mooiste was van de reis, dan zijn we wel even een tijdje bezig, het is nog steeds grandioos. Vandaag weer een hele mooie handwerkwinkel gezien. Nog niet naar binnen gegaan.
    Fans geniet van de dag, als je opstaat, liefs en groeten, Cobi

• 23 Maart 2013 - 09:23

Lieke En Hans:

Hallo Cobi, De laatste lootjes, Geniet ervan met je kinderen samen.
    Tot ziens aan de kade. Wij vertrekken vrijdag. Ik denk dat het mei wordt.
    Goede terugreis. Liefs Lieke