Heimwee - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Heimwee - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Heimwee

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

11 Juni 2012 | Azerbeidjan, Bakoe

Niet echt heimwee, maar het is vanmorgen mislukt op de Chinese ambasade. Helaas konden zij mij geen visum verstrekken, was geen ingezetene of werkende buitenlander in Azerbaijan. Dan maar een vliegtuig geboekt naar Amsterdam, om een nieuw plan te ontwikkelen in Nederland, dan ergens anders, toch lekker even bij mijn "gatjesvolk" zijn.
Dus laat ik jullie nog wat mooie foto's zien van Bakoe. En als ik volgende keer weer kom, krijgen we, wie mee gaat 10% korting in het hotel. Dus daarom ook de jongens van het hotel op de foto.

En ik zal wat mooie foto's exposeren op zaterdagmiddag, vanaf 15.00 uur, 30 juni. Kom gewoon langs om te babbelen, over jullie vakantie plannen. Dan zorg ik voor culturele hapjes. Ik ga nog wel fietsen in Nederland en hou dan het blog aan om mijn buitenlandse volgers Nederland te laten zien.
Veel liefs en tot in Nederland,Cobi

  • 11 Juni 2012 - 13:52

    Marike:

    Jee Cobi, Het ging allemaal zo voorspoedig.
    De foto's staan ( nog? ) niet op je blog. In iedergeval heb je drie mooie maanden beleefd, een heleboel ervaringen opgedaan, ontzettend veel fietskilometers gemaakt en waarschijnlijk zeer snel een nieuw/verder plan op poten gezet. Een tussenstop hier, eigenlijk best gezellig! En we merken wel hoelang die wordt.
    Lieve Co, een goede vlucht, geniet nog even van die dagen daar en tot gauw dan maar.

  • 11 Juni 2012 - 13:52

    Marike:

    plop, daar kwamen de fgoto's, ik was te snel... sorry!

  • 11 Juni 2012 - 14:11

    Léon & Loes:

    Gossie, wat eemn ommezwaai, ineens...
    Voor het weer hier hoef je het ook niet te doen, zoals je waarschijnlijk ook al van anderen hebt gehoord. Evengoed CHAPEAU en wij hebben erg (mee)genoten. We zijn benieuwd naar het vervolg na deze ''tussenstop''.

    Dank voor al je verslagen en foto's

  • 11 Juni 2012 - 14:23

    Cobi Bult:

    Ja een tussen stop in Nederland, het is een wereldreis, maar het gaat nu op een zwerftocht lijken, daar hebben jullie gelijk in Leon en Loes. Het kwam niet in eens, aldoor denk je over allerlei mogelijkheden na. En daar probeer ik jullie fans niet mee te vermoeien. Dat doe ik wel met mijn kinderen, die geven ook een zeer gepast advies.
    En Cornelli is al blij, want die heb ik even via de sms het laten weten. En a.s. woensdag gaan we lekker op de fiets, wind, regen ik heb het gemist. En Cornelli, dan fietsen we lekker voor de wind, terug met de trein. Ik heb nog een vrijkaart, geloof ik en we kunnen ook gezellig "onze vrienden op de fiets" gaan doen. We zien wel, liefs aan julli allemaal, Cobi

  • 11 Juni 2012 - 14:39

    Gtta:

    Ho Cob!

    Wat jammer om te horen dat je de hele res (tjdeljk) moet staken... En dan al meteen de voordewndse fetstocht n NL plannen terwjl je nog n Azerbejan zt! Haha... doe de groeten aan Cornell.

    Ik slaap vanavond bj de fetsenmaker en zjn famle n Gonen! Wat een moo land s Turkje toch...
    Ik hoop dat je gewoon gauw de res vanut Chna kunt voortzetten!!

  • 11 Juni 2012 - 15:09

    Trieneke:

    Hoi Cobi, dat is een onverwachte wending, maar het "hing volgens mij al een beetje in de lucht".
    En dan in Nederland meteen weer fietsen is natuurlijk goed om je spieren op peil te houden maar weet waar je aan begint: momenteel onweert het en het giet van de regen en de verwachting is niet heel goed!
    Je kon vanuit Nederland toch gemakkelijk een visum voor China krijgen maar dan moet je natuurlijk met fiets en al op het vliegtuig.
    Is meegaan met de Eifelzang nog een optie (5-9 juli)?
    Maar je hebt nu waarschijnlijk genoeg andere dingen aan je hoofd om aan te denken.

    Tot snel,
    Trieneke

  • 11 Juni 2012 - 16:40

    Albert Van Hell:

    Ha Cobi,
    wat een verhalen, mooi om te lezen! Jammer dat je nu terug moet, maar ik vind het erg leuk om je weer live te spreken.
    groeten en tot gauw!
    Alberto

  • 11 Juni 2012 - 17:24

    Koos Paalvast:

    hallo cobi, jammer dat de reis nu eindigt .
    wij volgden bijna dagelijks jou belevenissen .
    we zijn blij dat je weer heelhuids terug komt .
    30 juni gaan wij op vakantie naar belgië ,
    dus de foto's houden we nog even tegoed .
    goede thuisreis en tot spoedig .
    kees en koos

  • 11 Juni 2012 - 17:42

    Elly Van Ham:

    Hoi Coby,

    Jammer dat het je niet is gelukt met een visum,maar wat je allemaal hebt beleeft dat is toch geweldig.We hebben erg genoten van je reisverslagen en van jou foto's. Als je weer terug bent dan willen we graag jou een keer opzoeken maar dat komt wel.

    veel liefs van Elly en Siem.

  • 11 Juni 2012 - 19:39

    Nelson En Rita,:

    Jammer dat je niet verder kunt, we hebben je met veel bewondering en plezier gevolgd.
    We zullen je belevenis "voorlopig"missen.
    Je neef en nicht ( aangetrouwd ).

  • 11 Juni 2012 - 20:34

    Hennydewaartvanreine:

    Heeft getracht je te volgen, is een klein beetje gelukt.Moest het ook weeerr uitleggen opde BRIDGE. Maar zat.30 juni a.s.kom ik ercht wel even naar je toe! LOVE from your JOKER-maatje1

  • 11 Juni 2012 - 20:55

    Annelies:

    lekker even bijkomen "Gekke griet" 30 juni staat gereserverd.
    'k zie je!! Ben je er echt woensdag al.

    ik zoek nog een fietsmaatje voor door Nederland! Ha, ha. Maar je zult wel genoeg gefietsts hebben
    plezierige vlucht. Dikke trui en regenjas boven op in bagage!

    Lieve groetjes Annelies.

  • 12 Juni 2012 - 07:08

    Ron Mulder:

    Nou zijn er zoveel Chinezen en denken zij nou dat één stoere Hollandse vrouw het land in gevaar brengt of zo!!!! Maar ik heb nog steeds het allergrootste respect voor je ondernemingslust en kijk er naar uit om je foto's te komen bekijken.

  • 15 Juni 2012 - 20:00

    Jodelarini:

    Nou, da's een ommezwaai opeens? Ga je in NL nog een vlucht naar China boeken?

    Groetjes uit Polen dit keer (tal van fietspaden hier overigens.. ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 157673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: