Narooma - Reisverslag uit Narooma, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Narooma - Reisverslag uit Narooma, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Narooma

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

16 December 2012 | Australië, Narooma

Goede avond van down under, vrijdag was ik op een caracan park, met ook Kangeroes, buiten de caravan, heb kerstboomversiering op het strand gevonden en lekker in mijn nieuwe boek gelezen van Di Morrissey, gaat over Australie. Leuke eigenaar zwaaide mij uit. Toen begon de regen, 40 km zonder koffiestop onderweg, helemaal niets, zelfs geen bankje om te zitten, dan maar even over de fiets hangen, is ook lekker na een heuvel.
Wel op het eindpunt een ijs en super koffie, maakte veel goed.Zag ook nog onderweg een kangeroe oversteken.
Vandaag zondag, ging een stuk lekkerder, na dat ik wel een enge spin dood heb getrapt, met papier er tussen.
En bij een stop dacht ik wat ligt daar,.....een dooie slang!
Hier weer een leuke hostel, gisteren was het een lodge, waar die spin was, het was ook een slaapkamer spin.
Mooie koffie stop, leek wel een echte zondagmorgen wandeling met Trieneke.
Ik deel de kamer met een leuke Braziliaanse, er is een Engelman, Italiaan en een Candees, gezellig international.
Morgen weer een stukje verder richting Sydney, het gaat langzaam, maar gestaag, rond de 45 km per dag.
Jullie nog een fijne zondag, hier zit het er bijna op, veel liefs, Cobi

  • 16 December 2012 - 12:33

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Dank je wel voor de felicitatie. Ik heb gisteravond een gezellig feestje gehad.
    Het ziet er allemaal prachtig uit op de foto's! Goed dat je die slang dood aantrof in plaats van levend, want hij ziet er behoorlijk giftig uit.

    Veel plezier weer met fietsen!

    Groetjes,

    Annemarie

  • 16 December 2012 - 14:49

    Peter En HJ :

    Ha die Cobi,

    Wat een gigantisch groot land is Australië, vind je niet? Ik vond het me auto al erg groot. Zo'n Tom Tom die zegt dat je over 250 km rechts mag....... Wat moet jij wel niet ervaren denk ik dan. Hier in het Haagse gisteren de kerstboom opgetuigd. Gekocht op het regentesseplein. Vanochtend al vroeg op, want ik moest zingen in de badkapel. Een deel uit het Weinachtsoratorium. Vrijdag zing ik alle delen! Zo ik ga zo even naar de supermarkt. Heb een fijne dag en tot horens en vooral ziens want ik vind de foto's erg mooi en soms grappig. Groet, de buurmannen.

  • 16 December 2012 - 21:54

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobie.
    Wat een toestand met die spinnen, voor vrouwen grieweldieren maar , ze zijn ook nuttig.
    oor slangen moet altijd vooorzichtig zijn , jeweet maar nooit of ze giftig zijn. 45 km fietsen zonder koffie met wet lekkers erbij dat lijkt me toch even flink balen. Hoop voor jou dat de volgende 40 km het beter weer is voor je.
    Groetjes Wim en morgen voor de laatste keer in 2012 naar de schilderclub.

  • 17 December 2012 - 06:44

    Annette Wagner:

    hallo Cobie,
    geniet elke keer van je reisverslagen,maar bij deze wens ik je geweldige kerstdagen
    en voorzichtig met enge beesten.
    AnnetteWagner

  • 18 December 2012 - 03:22

    Cobi Bult:

    Annet en Peter en natuurlijk alle fans, fijne Kerstdagen, geniet van elkaar.
    Ja Australie is groot, maar heeft veel kleine verrassingen, zoals een mini blauw-zwart vogeltje, heel parmantig, kon hem niet op de foto krijgen en er zijn ook veel mooie grassoorten, die zie ik veel, want ik loop regelmatig de heuvel op. Succes met zingen, misschien komt Trieneke wel luisteren?
    Wim ik doe voorzichtig, met alles, ook met het verkeer. Af en toe begin ik nog rechts van de weg.
    En Annemarie, ik stop en dan beweegt die slang niet, dacht die is voor mij en de foto daar neergelegd. Liefs voor jou, je mannen en de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 157682

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: