2 de dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu 2 de dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

2 de dag Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Cobi

08 September 2012 | Thailand, Bangkok

Het is mooi weer, een beetje warm, maar in de metro en bovenrail erg koud, gezellig een doek om gedaan.
Eerst het openbaar vervoer geprobeerd, dicht bij het hotel en het park, op loop afstand.Dan naar het oude centrum met de M., buiten wachten een heleboel Tuktu. mij op. En ja ik ga er in zitten, zie dan niet veel. Maar er is beloofd om mij naar alle tempels en Boeda's te vervoeren!
Ja een uitroepteken, want het wordt een tochtje langs de shops.
Ik wil niet naar binnen, maar a.u.b. ga toch kijken. Ik naar binnen; wat wilt U zien. Nou eigenlijk "Niks", want ik fiets. heb genoeg bagage. Maar dan mag u rustig gaan. Schauffeur terleurgesteld. Ik geef hem geld, niet veel en als hij mij naar een echte tempel brengt krijgt hij de rest.
En ja hoor een pracht van een tempel en veel boeda figuren, enz.
Even leerlingen gezien, later ook nog studenten, om de weg terug te vinden naar het M.station.

Vervolgens ben ik lekker gaan lopen en dat is leuk, langs allerlei houtzaakjes, papierwinkels, kruiden enz.
Geen Tukt. genomen, koffie gedronken en vervolgens het openbaar vervoer, de bovenrail kriskras door de stad genomen, lekkere temperatuur, daarbinnen. En ja ook een waanzinnig mooi shoppings centrum binnen gelopen en er weer uit.

Vanavond, gegeten bij een Libanees, daar had ik gisteren koffie gedronken, de hele straat staat 's avonds vol met tentjes en verkopers, met alles wat je maar wilt. Zij beginnen zo rond 4 uur 's middags op te bouwen.

Nu nog wat foto's en dan google voor morgen hoe de stad uit te komen, richting ( niet lachen ) Singapore. Fijne zondag, morgen, Cobi

  • 08 September 2012 - 21:16

    Marike:

    Hoi cobi,
    Wat is het toch weer heerlijk meegenieten zo! En alweer zo helemaal weg. Vorige week kwam je nog even langs op school! Misschien hoopte die tuktukker dat je hem met je inkopen mee zou laten gaan ofzo? Jij fietsen en hij je spullen vervoeren...:)
    Ik hoop dat je het lekkere weer houdt en nog mooie dingen gaat meemaken. Veel plezier en tot je volgende blog, liefs, marike

  • 09 September 2012 - 13:42

    Brighart:

    succes toi toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 157680

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: