Denpasar 2 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Denpasar 2 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Denpasar 2

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

14 November 2012 | Indonesië, Denpasar

Goede morgen, nog vanuit Denpasar, morgen ga ik een klein stukje fietsen, Ubud staat op het programma, ongeveer 25 km, wel omhoog geloof ik.
Denpasar is een leuke relaxte stad, ondanks het verkeer. De sfeer is goed, ook vroeg in de avond, later weet ik niet dan lig ik te haken op bed, met de tv aan.
Gistermiddag heb ik de familie van de boot een bezoek gebracht. Dat is wel even wat anders dan in Nederland, in het hotel vonden ze het beter als ik een taxi zou nemen. Maar die vragen het ook aan iedereen, weten het ook vaag, was mijn ervaring in Istanboel.
Dus ik op weg, wel goed advies gekregen in het hotel, dus ik zat met de richting goed, dan 6 x vragen, kwam dichterbij, maar toen was er een persoon die iets te veel meters op gaf en schoot ik er voorbij. Bij de 8 x vragen kwam ik er achter dat ik 2 km te ver zat, terug. Ook nog in het nederlands gevraagd, dus terug en toen aan de overburen gevraagd, ja gevonden. Dat is zo kicken als je het adres gevonden hebt!
Vanmorgen eerst de fiets laten repareren, weer een spaak gesprongen, ik denk van de asfalt hobbels langs de kant, daar zijn er velen van. Maar de klus was zo geklaard, ook nog olie op de ketting, zonder te vragen, en de remmen, kabels bij gesteld. Wat is het leven makkelijk in Denpasar.
Jullie een fijne woensdag, veel liefs, ik krijg al een beetje heimwee naar jullie in Nederland. En aan de fans, tussen Den Haag en Denpasar denk ik regelmatig hoe geweldig lief jullie zijn.
Heimwee gaat over als ik op de fiets zit, dus heb geduld, tot eind maart 2013, ins Allah en de ontmoetingen die nog komen

  • 14 November 2012 - 09:15

    Hannah:

    Nou fan ben ik zeker... Ken je helemaal niet, kwam je blog bij toeval tegen en ben het gaan volgen. Super dat je dit in je eentje doet, respect.

  • 14 November 2012 - 11:30

    Cecile S.:

    hoi hier ben ik even in het kort. lange brief ligt ergens anders. Wat voor een feest was het op die foto's, of is dat iedere dag een soort optocht voor de goden? ik hoor het wel eens. Ik blijf je bewonderen iedere keer weer een andere ervaring verwerken, ik kan me voorstellen dat fietsn dan een pracht remedie is. geniet daar maar me volle teugen an.
    liefs Cecile

  • 14 November 2012 - 17:50

    BethaBob:

    Hoi Co
    weer een leuk verslag van je ,en leuke foto,s Bedankt
    Je fiets weer gemaakt dat is voor jou natuurlijk heelbelangrijk ,en onmisbaar
    Respect voor je.
    Gr uit Alkmaar
    Bertha/bob

  • 14 November 2012 - 18:56

    Annelies:

    Noah, wij missen jou ook hoar, hier in het Haagse!!!

    Zondag met Trieneke naar een mooie uitvoering van Iphigeneia geweest. ( haar bekende toneelspelers). Het was voor 9j de eerste keer in Culturalis sinds het zo modern is. Prachtig en het stuk ook heel goed gespeeld.

    Cobi je bent ook wel lekker stoer joh, gewoon op de fiets ff naar ergens, naar die boot.!! :o))

    Ben net terug van een crematie, (van mijn leeftijdsgroep, ken de 'm vanaf 18 jr.). Meerdere mensen gesproken, die ik al lang niet gezien had. Mooie levensloop met dia's toespraken gehoord.(ook dingen waar ik ook bij ben geweest vroeger, erg aangerijpend)
    Goed, ik ben thuis weer, t leven gaat toch gewoon verder, dat is altijd zo raar. (Maar gelukkig maar)
    Devies: Genieten van het moment en.... volgende keer iest vrolijkers hoop ik voor jou!
    Ik ga even lekker eten maken met een wijntje.
    Liefs en voorzichtig! Annelies

  • 14 November 2012 - 18:56

    Annelies:

    Noah, wij missen jou ook hoar, hier in het Haagse!!!

    Zondag met Trieneke naar een mooie uitvoering van Iphigeneia geweest. ( haar bekende toneelspelers). Het was voor 9j de eerste keer in Culturalis sinds het zo modern is. Prachtig en het stuk ook heel goed gespeeld.

    Cobi je bent ook wel lekker stoer joh, gewoon op de fiets ff naar ergens, naar die boot.!! :o))

    Ben net terug van een crematie, (van mijn leeftijdsgroep, ken de 'm vanaf 18 jr.). Meerdere mensen gesproken, die ik al lang niet gezien had. Mooie levensloop met dia's toespraken gehoord.(ook dingen waar ik ook bij ben geweest vroeger, erg aangerijpend)
    Goed, ik ben thuis weer, t leven gaat toch gewoon verder, dat is altijd zo raar. (Maar gelukkig maar)
    Devies: Genieten van het moment en.... volgende keer iest vrolijkers hoop ik voor jou!
    Ik ga even lekker eten maken met een wijntje.
    Liefs en voorzichtig! Annelies

  • 15 November 2012 - 00:31

    Josephine:

    Hoi Cobi,
    Het was weer spannend, las ik. Maar alles kwam toch weer goed.

  • 15 November 2012 - 08:46

    Cobi Bult:

    Dank jullie wel voor de reacties, ben dan weer even in Nederland. Leuk Hannah dat je mij volgt. Fiets je ook lange afstanden?
    Josephine, Annelies en Cecile het gaat lekker, vandaag een stukje gefietst en ik ben op bekend terrein, hier was ik ongeveer 20 jaar geleden ook, wel veel veranderd, maar nog goed herkenbaar.
    Berta en Bob, de fietsenmaker werkt toch zo goed onderweg, zij zijn heel snel en vinden het ook wel leuk denk ik om eens een andere fietsmerk onder handen te nemen.
    Zie verder het kleine verslag naar Ubud, liefs voor iedereen en een fijne donderdag avond, zingen voor bekenden, groeten aan de docent, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 1880
Totaal aantal bezoekers 157687

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: