Prabumulih - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Prabumulih - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Prabumulih

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

20 Oktober 2012 | Indonesië, Palembang

Eerst Hartelijk Gefeliciteerd, Marlene en Hayri, dat jullie een zonnige dag hebben in Nederland en veel familie en vrienden zien vandaag, lekker een vrije dag, liefs voor jullie beiden.
Ik zit achter de computer, maar het gaat langzaam. Wordt een probleem met de foto's vermoed ik, maar ik ga mijn best doen. Zit nu heerlijk op de tegels, schoon, op de grond,
Ben gisteren bij de dame van het airport in Singapore aangekomen en het is luxe dit weekend, kan er weer tegen aan komende week. Indonesie gaat lekker, alles nog relaxt en zonder veel problemen, allleen de ZON. Maar ja het went, gewoon rustig blijven. En ik loop nog, dat doet hier niemand, iedereen zit in of op iets gemotoriseerd,om ergens te komen,
Lopend zie je nog meer dingen en kan je veel observeren. Wel nog steeds op het verkeer letten.
De heer op de foto was een leraar van de school t.o. de school waar ik mijn lunch kreeg van de twee jonge dames. Hij vond het jammer dat ik Palembang al uit was, want ik had bij hem langs kunnen komen. De volgende keer dan maa. Wie gaat er mee?
Er is hier weer veel fruit, en in het hotel zelfs, lichtbruin brood met kaas.
Nu alleen de stad in op verkenning, want ik wil morgen de trein uitproberen, hoe dat werkt of de fiets mee mag?
Jullie een heel fijn weekend, liefs en groeten, Cobi

  • 21 Oktober 2012 - 13:28

    Trieneke:

    Hoi Cobi,

    Ik ben weer thuis ( dit keer was het wat heftiger ). Gistermiddag het toneelstuk van Ilse op locatie gezien. Het was in een oude garage met autobanden. Arbeiders met hun banden en de zinloosheid van hun arbeid. Mooi spel en een prachtig "decor" natuurlijk. geregisseerd door Stephanie.
    Hoe ga je in Indonesië eilandhoppen, met de boot neem ik aan. Na Sumatra, Java ga je naar Bali of doe je nog andere eilanden aan? De Borobudurtempel moet erg mooi zijn. Jammer dat het zo heet is of "went" het al een beetje.
    Heel veel plezier en tot mails.

    Liefs, Trieneke

  • 21 Oktober 2012 - 19:21

    Margraat:

    Hoi Cobie,

    Even een mailtje uit Maarssenbroek. De afgelopen week had Vivian vrij en die was bij mijn moeder. Ik heb in de zomer meer uren gewerkt, dus nu drie weken. Vivian heeft alle mails van jou laten zien aan mijn moeder. Ik kijk elke dag hoor, erg leuk, vooral wat je schrijft en de foto's. Afgelopen vrijdag met zijn drieen, Vivian gehaald bij ma, lekker in Egmond gegeten. Groetjes en liefs van Truus en Margreet.

  • 21 Oktober 2012 - 19:21

    Margraat:

    Hoi Cobie,

    Even een mailtje uit Maarssenbroek. De afgelopen week had Vivian vrij en die was bij mijn moeder. Ik heb in de zomer meer uren gewerkt, dus nu drie weken. Vivian heeft alle mails van jou laten zien aan mijn moeder. Ik kijk elke dag hoor, erg leuk, vooral wat je schrijft en de foto's. Afgelopen vrijdag met zijn drieen, Vivian gehaald bij ma, lekker in Egmond gegeten. Groetjes en liefs van Truus en Margreet.

  • 22 Oktober 2012 - 04:34

    Cobi Bult:

    Trieneke met Ben Boer heb ik de Borobordur tempel gezien en die ga ik dit keer niet doen, maar misschien nog wel een keer met jou, als je dat wat lijkt?
    Fijn dat het toneel goed was van Ilse en haar groep. En Ja je moet altijd van het vervelendste uitgaan dan valt het soms mee. Maar dat doe ik ook niet altijd, gisteren viel het hotel een beetje tegen, maar na het weekend hotel valt alles tegen!
    Riet gaat nog een keer, het zelfde doen of is zij nu klaar, we mailen nog, liefs voor jullie beiden.
    Margreet dat is lekker zo een weekje vrij en bedankt dat Vivien de computer van je moeder start.
    Liefs voor jullie allemaal in Maarssenbroek, Utrecht en Egmond/binnen.

  • 22 Oktober 2012 - 10:55

    Marlene:

    hoi Co, Dank je wel vooral voor je felicitatie op mijn bigi jari. Ik volg je en denk dat Indonesie je bekend voorkomt. Geweldig, die ervaring. Sharmilee is net terug uit Aruba bij haar zus en daar was het ook stervensheet. Gisterenavond nog met Marijke bijgepraat. Amuseer je maar doe het rustig aan. Leuk hoor en trap ze!! Hier wordt het steeds frisser brrr. Tot gauw weer. Marlene

  • 23 Oktober 2012 - 11:40

    Cobi Bult:

    Hi Marlene, leuk dat je reageert op mijn blog, gaaf van je.
    en fijn dat Sharmilee vakantie heeft gehad, nog wel op Aruba.
    Kan ze nu weer er tegen aan met werk en het weer, brrrrrrrrrr
    Groeten voor iedereen die we samen kennen, liefs Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 157661

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: