Terug in Denpassar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Terug in Denpassar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Terug in Denpassar

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

29 November 2012 | Indonesië, Denpasar

Goede morgen, Bijna 3 weken op Bali en het gaat al erg gewoon worden om hier te zijn.
Gisteren op de fiets vertrokken uit Canggu, 6 uur en half acht fietste ik het hotel binnen, nou ja niet helemaal. Maar voordat ik was afgestapt kwam de nachtwaker al de trap af om mij te begroeten. Ik kwam even thuis.
Een kamer, een douche, een busje, een taxi en ik was terug in Ubud, voor een dagje. Een verjaardag van Oka, die werd 70 jaar. En de hond Dora kwam mij ook enthousiast begroeten. Heerlijke gerechten, bommetjes vol na afloop leuke mensen en happy birthday voor het eerst in het Fins en Indonesisch gehoord. Er waren ook Nederlanders, die hier 5 maanden overwinteren en familie bezoek doen.
Weer terug met de taxi, maar eerst moest Dora de hond nog terug gebracht worden, die was mee gelopen richting het vervoer. dus taxichauffeur eerst op de proef gesteld. Kunnen we eerst de hond terug brengen? Ja dat kon, de aardige man was geslaagd voor de proef. We hebben gezellig zitten babbelen over het rijke westen en de problemen op Bali. Ik heb hem voorgesteld een schoonmaak bedrijf klein te starten en dan om zijn "westers" de hotelkamers schoon te maken. Dat is het enige wat ik bemerk, wat nog wel iets kan verbeteren.
Er waren ook geweldig super kamers, daar zag ik dan wel dames schoonmaken. Misschien.....?
Geen gezeur het is mooi weer, Australie heb ik uit mijn tas gehaald en ga een plan maken voor de komende 3 weken.
Volgende week ben ik terug op het blog met een verslag, a.s. dinsdag, dan zit mijn eerste nacht er op in Australie.
Als ik dan om 10uur in de morgen mijn verslag doe, dan is het denk elf uur in de avond bij jullie en een dag,(hoe zeg je dat? wie weet dat?, zet het even op mijn blog) dan bij mij.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Jullie een hele fijne dag, liefs en groeten, Cobi

Vrijdagmiddag in het internetcafe, Hans is jarig en daar gaat even geen bloemetje naar toe, maar een hele boom en de beste wensen, gezondheid en een fijne dag, liefs Cobi
en als ik in de middag in het internetcafe zit, dan is het een hele grote herrie. Want alle jongens spelen het zelfde spelletje. En je hoort, dan schieten en fire in de hol. Dat ga ik missen als ik in Australie zit.
Fans een heel fijn weekend, liefs en groeten, Cobi

  • 29 November 2012 - 20:57

    Hoi Cobi,:

    Lekkerrrrr, allemaal het water loopt me in de mond. Jij kunt er lekker van genieten,, want je fietst toch alles weer er vanaf Ziet er goed uit en vlucht nadert. Prima ben beniruwd naar je volgende continent.
    Toen ik thuis kwam 19.30 uur lag deed jouw kaart goed werk. ht was een verrasing om op deze "ouderwetse" manier van je te horen. Hartelijk dank voor deze opkikker.
    Big Hug Annelies.

  • 29 November 2012 - 20:57

    Hoi Cobi,:

    Lekkerrrrr, allemaal het water loopt me in de mond. Jij kunt er lekker van genieten,, want je fietst toch alles weer er vanaf Ziet er goed uit en vlucht nadert. Prima ben beniruwd naar je volgende continent.
    Toen ik thuis kwam 19.30 uur lag deed jouw kaart goed werk. ht was een verrasing om op deze "ouderwetse" manier van je te horen. Hartelijk dank voor deze opkikker.
    Big Hug Annelies.

  • 29 November 2012 - 22:27

    Paula:

    Lieve Cobi,

    Heel erg bedankt voor je mooie kaart aan ons. Wat een verrassing! het zorgde voor een uitroep, als öooh, een kaart van Cobi. Wat leuk joh. Zo'n ouderwets medium doet toch wel wat.
    Cobi geniet ervan, het lijkt me allemaal super. Goede reis vast naar Australie.
    Heel veel liefs, Paula

  • 30 November 2012 - 06:48

    Cobi Bult:

    Ja even lekker ouderwets en aangekomen. Kijken of de andere Vegadames hem ook krijgen.
    Groeten en liefs, Cobi

  • 01 December 2012 - 13:26

    Trieneke:

    Lieve Cobi,

    Bedankt voor je kaart, ook namens Riet. Een verrassing! Ik ben een dag thuis om je cadeau en dat van Sylvie te "innen".Het was een prachtioge voorstelling. De life wereldmuziek met opzwepende drums, indringend gezang, melancholiek van aard, piano, accordeon? en aanvullende geluiden, de kostuums eenvoudig, abstract maar toch beeldend, het decor met een schuine wand waar ze tegenop renden en in luikjes konden zitten of aan uitsteeksels hangen, de geabstraheerde vechtscenes tegenover de ongelooflijke kwetsbaarheid van Julia, in één woord fantastisch en echt wat ik nodig had. Hartelijk dank daarvoor. Over een uur ga ik weer naar Riet voor de laatste loodjes voorlopig.
    Veel plezier bij het vervolgstuk van je reis en sterkte bij het vliegen!
    Liefs, Trieneke

  • 02 December 2012 - 10:19

    Peter En HJ :

    Ha Cobi, je loop in Melbourne gewoon altijd 10 uur voor op ons. Dus als jij om 10 uur 's-ochtends aan je koffie zit bij het internetcafe dan is het bij ons middernacht, we hebben dan nog een nacht te gaan. Hoi hoi, HJ

  • 02 December 2012 - 10:19

    Peter En HJ :

    Ha Cobi, je loop in Melbourne gewoon altijd 10 uur voor op ons. Dus als jij om 10 uur 's-ochtends aan je koffie zit bij het internetcafe dan is het bij ons middernacht, we hebben dan nog een nacht te gaan. Hoi hoi, HJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 157680

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: