Ubud 2 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Ubud 2 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Ubud 2

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

17 November 2012 | Indonesië, Ubud

Goede middag bj mij, maar jullie in Nederland doen het nu nog rustig aan, 7 uur tijdsverschil, Bali- Nederland.
Volgende week maandag vertrek ik hier vandaan, richting de broer van Robin, ongeveer 40 km, kan in een dag denk ik en er zijn ook slaapvilla's, zie ik op google.
Vanmorgen hebben we eerst gezellig ontbeten, met Oka de eigenares van het resort, een man uit Finland, Oka trakteerde ons eerst op het hotel ontbijt, maar zij had trek in meer, dus aten we met haar mee, noedels en toebehoren.
Morgen heb ik ze uitgenodigd om uitgebreid te ontbijten. Verder zijn hier nog een Zweed, een jonge Spanjaard, een Fransaise en haar dochtertje. En de poes heeft mij gevonden, naam Poes-poes. We werken hier veel met dubbele woorden, b.v. Anak-anak, kinderen.
Daarna naar de yoga, ik heb mj voor een week ingeschreven, soms in de ochtend, middag of eind middag. Verder ga ik morgen bij het danstheater van donderdag avond kijken als zij oefenen, de juf doet een openbare les. Zo dat is wat anders dan fietsen of onderhandelen met busmensen.

Cecile, van harte gefeliciteerd, en ik wens je een super dag toe, met iedereen die je lief is. Vanmorgen de tuin afgesnuffeld naar bloemen, veel keus had ik.
Allemaal een fijn weekend, en zeker een super weekend in Alkmaar, vier het goed, veel liefs uit UBUD, Cobi

  • 17 November 2012 - 08:48

    Hannah:

    Cobi, ik fiets geen lange afstanden, maar ben gek op Australie/Nieuw Zeeland. Zo kwam ik ook eerst op jouw blog terecht. En nu ik zie wat je allemaal doet ook op Bali enzo, krijg ik gelijk weer de reiskriebels, ik geniet plaatsvervangend mee. Voorlopig voor mij geen reizen, moet eerst weer sparen, want mijn dieren moeten ook onderdak tijdens de reis en je wilt natuurlijk geld genoeg mee. Laatste keer Australie was 2009, hoop dat ik er nog een keer heen kan.

  • 17 November 2012 - 12:13

    Trieneke:

    Door je foto's en verslag zie ik des te meer wat ik mis.. Geniet er maar van. Misschien doen we het later nog eens over. Hier is het koud en grauw, dat past beter bij mijn stemming (of andersom?)
    Liefs, Trieneke

  • 17 November 2012 - 21:50

    Peter En HJ :

    Ha die Cobi,

    Heerlijk is dat Bali. Dat vonden wij ook een aantal jaren geleden. Heel veel plezier daar. Ik zou erg nog maar lekker een tijdje blijven. Hoi hoi, Peter en HJ

  • 18 November 2012 - 11:56

    Koos Houweling:

    Beste Cobi
    Ik ben blij dat alles goed gaat met je ík geniet van al je verhalen en de daar bij behorende foto's.
    Daper,dapper,dapper!!!!!
    IK weet niet of je al tehoren bent gekomen dat Frans onze teken leraar gestopt is wegens zijn ziekte
    het was een emotieeel afscheid .De boodschap van het ziekenhuis was dat hij nog drie tot zes maanden
    te gaan had. ja ,het leven kan hard zijn.
    Maar laat je niet ontmoedigen,jij gaat gewoon door naar Nieuw Zeeland waar je familie op je wacht.
    Een goede reis verder en heel veel plezier.
    Ik blijf je achter volgen . Gr.Koos

  • 19 November 2012 - 12:21

    Cobi Bult:

    Leuk Koos dat je mij blijft achtervolgen. En ja ik had het al gehoord van Wim. Als jullie nog weer een kaart eind december naar Frans sturen, zet mijn naam er dan ook op, a.u.b. En speciale groeten maandag aan Carla en Trees, ik denk al weken speciaal aan deze lieve dames, omdat ik in hun land reis. Ik kom ze overal tegen.
    Trieneke ga eens met mijn bovenburen praten, want je weet het "later" komt nooit!
    Bij leven en welzijn, gaan we gewoon eind 2013
    HJ en Peter het is erg mooi hier en super, maar dan ga ik ook Hayri missen, als er niet wordt gefietst. Zo over 14 dagen is het Australie.
    Dan kan Hannah daarvan mee genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 157687

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: