De laatste dagen van mijn fietstour - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu De laatste dagen van mijn fietstour - Reisverslag uit Masterton, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

De laatste dagen van mijn fietstour

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

29 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Masterton

Zo nog nog 10 uur voordat ik van Auckland vertrek. Al ingepakt en nu even het blog bijwerken, zodat jullie ook bij gepraat zijn.
Straks om 17 uur gaan we nog even naar het strand, en het water in met een kayak. Dan gezellig met al de kayakkkers eten en dan richting de airport.
We zijn vanmorgen hier terug gekomen vanuit Nelson.
Dinsdag met de auto vertrokken en de boot naar Wellington genomen, heerlijk zo op de boot, relaxen. Vervolgens naar Masterton op de thee gegaan bij de zus van Trees, dat was heel bijzonder, we kregen een warm ontvangst, zie foto's
Toen naar een Holiday park in Hastings, voor twee nachten.
De volgende dag een Winery gedaan op de fiets, van 20 km en stops om de wijn van de streek te proeven, mmmmm........
Gisteren over Napier, Houka falls naar Manakou gereden dat ligt in de buurt van het vliegveld en daar hebben we de fiets alvast afgeleverd, dan hebben we weer meer zitplaatsen en is het belangrijkste deel van mijn fietstocht al op de plaats van vertrek.

Zo ik word al een beetje emotioneel en stop nu, jullie een zonnig Pasen en ik zie jullie wel, wie kan en daar zin in heeft op 2de Paasdag, zo rond 11 uur op de koffie bij "Wij", vorig jaar de tweede Strandtent bij het noorder Havenhoofd in Scheveningen. Ik controleer dat nog 1ste Paasdag en kom terug op het blog in Den Haag, liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 157670

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: