Van Kutaisi tot en met Ghasuri - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Van Kutaisi tot en met Ghasuri - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Van Kutaisi tot en met Ghasuri

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

22 Mei 2012 | Georgië, Tbilisi

Goede middag, het kan hier ook regenen. Niet veel maar wel al twee dagen.Ben maandag ochtend lui met de taxi( van de hostel) uit Kutaisi vertrokken. En in Ghasuri heeft de schauffeur een slaapplaats bij mensen geregeld.
Weer heel gezellig en druk met de jongeman van 10 jaar die heel goed Engels spreekt. De moeder verstaat het ook, spreken nog niet. Maar zij sreekt Russiscsh en dat versta ik beter dan dat ik het spreek.
Dus foto's met familie, baby, wandelingen, speeltuinen, kunstjes enz. En dinsdag ben ik een tochtje gaan maken zonder bagage, dat is eens wat anders! Weer met mensen gebabbeld, een oude dame, 61 die van alles verkoopt langs de weg. En als je het nniet weet, dan halen ze uit de school een Engelse juf, die even vertelt wat je allemaal kan doen in de omgeving.
Ik begin ook al aardig de Georsische letters onder de knie te krijgen.
Dit was Cobi van uit Ghasuri

  • 22 Mei 2012 - 12:45

    Mirella:

    Hallo Cobi,

    Nog van harte met je verjaardag. Het is ontzettend leuk om jouw verhalen te lezen. Wat gaaf om al die mensen te ontmoeten.
    Nog een hele goede reis!!!! Veel plezier.

    Liefs, Mirella.

  • 22 Mei 2012 - 16:28

    Trieneke:

    Hoi Cobi, wat een schatjes van kinderen, om op te vreten... Hoe komt het dat het jongetje zo goed engels spreekt? Leren ze dat al op school? Op de satelietkaart zie ik veel bergketens en nationale parken! Ga je naar Treblisi
    en daarna via Azerbeidzjan? De dames van de tekenclub (die zelf niet computeren) vroegen ook weer naar je.
    Fiets ze en tot mails,
    Trieneke

  • 22 Mei 2012 - 22:06

    Lydia Van Der Harst:

    Cobi ik ben te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren!!!!!!!!!!!! ook namens mijn moeder dat moest ik je zeggen. Jij ook bedankt voor je felicitatie, Bas heeft het keurig aan mij doorgegeven!!!! dank je. Cobi ik loop wat achter met het lezen van je reisverslagen, heb het een beetje druk.Ik ga dat volgende week rustig doorlezen in de tussentijd wens ik je veel fietsplezier!! xxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Mei 2012 - 13:25

    Cobi:

    Dank je wel Mirella en Lydia, voor de verjaardagswensen. Groeten voor je moeder en kijkt ze wel eens naar de foto's, bij Louise?
    Trieneke, de basis schoolkinderen krijgen al Engels. En zijn 10 jarige krijgt extra Engels na schooltijd, Een enthousiaste jongen, met veel interessen.
    En natuurlijk een super moeder, die mij enorm verwend heeft met gastvrijheid.
    Iedereen die af en toe op mijn weblog kijkt de lieve groeten, Cobi uit Gorki ( de stad van Stalin)
    Morgen naar Tiblisi

  • 23 Mei 2012 - 19:46

    Josephine:

    Even geen tijd om te kijken en hup, je bent jarig geweest.
    Cobi, alsnog van harte, van Liesbeth en van mij.
    Hopelijk volgend jaar je verjaardag weer thuis vieren.
    De foto's zijn leuk.

  • 25 Mei 2012 - 09:15

    Peter En HJ:

    Ha die Cobi,

    Leuke verhalen weer en grappige foto's. Vooral die jongens die op hun hoofd staan. Je ziet er overigens puik uit met je nieuwe kapsel. Je knalt er in positieve zin uit op het bankje met een aantal Georgische dames. We vinden het leuk om je verhalen te lezen. Gisteren nog met Hayri thee gedronken en zitten kletsen. Nog een goede reis en veel plezier. Liefs, Peter en HJ

  • 27 Mei 2012 - 15:04

    Cobi Bult:

    Josphine en HJ en Peter bedankt voor jullie reactie.
    En eigenlijk zou ik ook wel even bij jullie thee willen drinken. Maar ik ga morgen het laatste stuk van Georgie verkennen met een bustrip. Vrijdag of zaterdag is Azarbeijan aan de beurt om te veroveren.
    Dat was Cobi uit Tbilisi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 157680

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: