Vanuit Palembang vertrokken - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Vanuit Palembang vertrokken - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Vanuit Palembang vertrokken

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

18 Oktober 2012 | Indonesië, Palembang

Goede middag, vanmorgen om half zeven vertrokken en dat was van de temp. goed te doen. Het verkeer is enorm druk, maar wel goed georganiseerd, met politie op belngrijke punten in de stad en daarbuiten gaat het tot nog toe goed, af en toe ga ik de weg af om de rij achter mij te laten doorgaan, als er een vrachtwagen achter mij blijft hangen.
De mensen zijn heel gezellig en nieuwsgierig, zie de foto's.
Het hotel gebeuren is afwisselend, nu weer heel eenvoudig maar super vriendelijk. Wat wil je meer.... IK niets.
Het is so leuk om vanaf je fiets al de mensen te zien, aan het werk, nog veel handwerk, voor dakbedekking en vandaag waren ze ook kistjes aan het in elkaar zetten, van hout.
De kinderen proberen hun Engels weer uit met mij. En nu ik hier zit begint het te regenen en een beetje te waaien. Hoop dat de computer het blijft doen want gisteren, ging het licht uit en ben ik verder in de stad weer gaan computeren.
Mijn webmail gaat ook niet altijd lekker, ziggo of wat anders is denk ik de oorzaak. Of wil ik alles?
Vandaag was de eerste fietsdag, ongeveer 35 km, van 6.30 tot 10.30, een klein en vlak stuk. Morgen ga ik vroeger en wil ik iets van 70 km doen, daar heb ik met een van de dames afgesproken, zij heeft een hotel en wilde graag dat ik langs zou komen. Dan doen ik dat en kan ik misschien wat info aan haar vragen over hoe de treinen werken.
Voor jullie een fijne dag, even kijken of het met de foto's lukt, Liefs, Cobi

  • 18 Oktober 2012 - 10:15

    Loes & Léon:

    Hoi, Cobi..

    Leuk om je nog steeds te volgen en je ervaringen te lezen. Je hebt -als je ooit nog een keer thuiskomt ;-)) voor jaren verhalen !
    Foto's zien we nog niet, maar je bent inmiddelsook op dat gebied ervaren, dus dat zal best goedkomen..

    Groet.

  • 18 Oktober 2012 - 12:05

    Cobi Bult:

    Loes en Leon, leuk jullie verwachtingen van mij, ja ik ben al een heel eind met het computergebeuren, iedere keer is het weer een verrassing of het gaa lukken. En kom er achter dat de aanhouder wint.
    Dit keer moest het allemaal afzonderlijk er op gezet worden, waarom weet ik niet. Het apparaat reageerde niet met allen, nou dan maar single, het regent toch buiten. Waarschijnlijk ook bij jullie?
    Veel liefs uit Indonesie, Cobi

  • 18 Oktober 2012 - 14:37

    Lydia:

    Cobi wat ben je al weer ver gekomen.
    Prachtige fotos erg leuk om te zien, zo reis ik voor mij gevoel toch een beetje met je mee.
    Je krijgt de groeten van Tinus en van de kinderen.

    veel fietsplezier en tot het volgende verslag

  • 18 Oktober 2012 - 23:21

    Cecile S:

    We zijn weer terug uit Italie en gaan nu weer trouw je verslagen lezen. Ik hoop dat alles gooed met je gaat het leest/klinkt tenminste erg opgewekt. We hebben genoten en als je nog eens een stukje wil fietsen in Europa moeet je vast eens gaan kijken bij Niky St. Phalle. zul je vast enig vinden net als wij.circa 200 km boven Rome.... is te doen voor een trouwe fieser. Italie is toch wel een mooi land en in de herfst zijn de bomen zo geweldig. we hebben ook genoten in zid France we waren nl. met de auto en hebben weer lekker in de alpen gewandeld. klimmen is eigenlijk niet meer mijn favoriete bezigheid maar met mooi weer kun je overal rusten..... heerlyk liggen.
    Co volgende keer weer eens at uitgebreider Het gaat je oed, fiets lekker en ttot wedercontact.
    liefs Cecile

  • 20 Oktober 2012 - 20:10

    Lieke Schonk:

    Hoi Cobi,
    Leuk je verslagen weer te lezen. We genieten ervan. Succes op je weg naar Java. Wordt het met de boot of vliegen? Probeer Djakarta te vermijden. Bogor ligt hoger en dus koel en mooi en er gaat een uitstekende trein over Java, maar fietsen blijft sportiever. Veel succes. We zijn nog 2 weken in Frankrijk. Hartelijke groet, Lieke en Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 157664

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: